Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vet, så det selv. Men siden jeg kjeda meg, tok jeg meg tid til å lese anmeldelsen av filmen, og oppdaget at det var den Nå er pausa over igjen. Filmen kaller! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mr. Smith Goes to Washington var bra, og Jimmy Stewart var like bra som han alltid er, men slutten var tullete. Den sluttet bare sekunder etter klimakset, som jeg synes blir litt for lite for en sånn film. 9235960[/snapback] Jeg opplever dette veldig ofte i eldre filmer - det skjer noe stort og klimaktisk, den dramatiske musikken blir enda høyere, kamera snur seg vekk og The End. Dette ville vært uhørt i moderne film, men sannsynligvis var det godkjent før. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Wooohooo, har kjøpt 300 på BLU-RAY nå! Gleder meg til å se krigene i HD på 60" prosjektor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Damn... Å pakke ned dvder setter virkelig antallet i perspektiv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mr. Smith Goes to Washington var bra, og Jimmy Stewart var like bra som han alltid er, men slutten var tullete. Den sluttet bare sekunder etter klimakset, som jeg synes blir litt for lite for en sånn film. 9235960[/snapback] Nja, jeg hadde ingen problemer med det. Hvorfor dra det ut? James Stewart er fantastisk i den filmen der. Skulle ønske folk behandlet søppeljournalister på lik linje med hva Smith gjør. Ser for meg Stoltenberg og co løpe rundt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Wooohooo, har kjøpt 300 på BLU-RAY nå! Gleder meg til å se krigene i HD på 60" prosjektor! 9236464[/snapback] HD på prosjektor Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Mr. Smith Goes to Washington var bra, og Jimmy Stewart var like bra som han alltid er, men slutten var tullete. Den sluttet bare sekunder etter klimakset, som jeg synes blir litt for lite for en sånn film. 9235960[/snapback] Nja, jeg hadde ingen problemer med det. Hvorfor dra det ut? James Stewart er fantastisk i den filmen der. Skulle ønske folk behandlet søppeljournalister på lik linje med hva Smith gjør. Ser for meg Stoltenberg og co løpe rundt 9236553[/snapback] Hvis man hadde fått litt avslutning på det hadde det virket mindre tullete. Filmen handlet om et veldig viktig tema, og lader opp til en skikkelig avslutning, men så blir det ikke det i det hele tatt. Synes det gjorde filmopplevelsen litt billigere, som om de som lagde filmen ikke brydde seg om budskapet nok til å lage en skikkelig avslutning. Det virket som litt sløv historiefortelling. Filmen er fremdeles veldig bra, men avslutningen var litt tullete. Så en annen gammel film nå, Modern Times, og den hadde en mye bedre avslutning, med tanke på at det var The Tramps siste film (or so I hear). EDIT: @ Steffy: Jeg har ikke sett så mange sånne avslutninger i eldre filmer egentlig, selv om jeg kjenner igjen det du beskriver så kommer jeg ikke på forferdelig mange eksempler. Endret 8. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Overrasket av filmen som går på ztv. Pleier ikke å orke eldre filmer XD Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, 1989 er jo rene steinaldern... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Endelig er Stuart Gordons From Beyond lagt ut for salg (her ved DVD Pacific), slippdato 11. september. Anmeldelse av DVD'en @Fangoria. Bestilt. EDIT: Keyboard som er i ferd med å ta kvelden Endret 8. august 2007 av Njål Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, 1989 er jo rene steinaldern... 9237550[/snapback] for meg er det det... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva er filmene før 1989 da? Forhistoriske? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Muligens. synes alt som går på TCM er det i ihvertfall (selv om de kanskje er enda eldre) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Overrasket av filmen som går på ztv. Pleier ikke å orke eldre filmer XD 9237316[/snapback] Hvorfor ikke? Virker som mange bare har bestemt seg for at eldre filmer er kjipe. Dessuten, 1989 er vel ikke så altfor gammelt Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Endelig er Stuart Gordons From Beyond lagt ut for salg (her ved DVD Pacific), slippdato 11. september.Anmeldelse av DVD'en @Fangoria. Husker jeg så From Beyond på en japansk laserdisc (forøvrig sammen med Re-Animator også på en japansk laserdisc) for ca. 15 år siden, og synes det var mektig skummelt. Tilfeldigvis så jeg den på nytt tidligere i år, og da måtte jeg nesten le av hvor dårlig den var... Coveret på den nye DVD'en var forøvrig latterlig. Endret 8. august 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Overrasket av filmen som går på ztv. Pleier ikke å orke eldre filmer XD 9237316[/snapback] Hvorfor ikke? Virker som mange bare har bestemt seg for at eldre filmer er kjipe. Dessuten, 1989 er vel ikke så altfor gammelt 9237739[/snapback] Ja du har rett i det. Tenkte meg litt flere år tilbake. Edit: det er vel sånn man blir av å se på kjente og generelt gode filmer som som er gamle Endret 8. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Endelig er Stuart Gordons From Beyond lagt ut for salg (her ved DVD Pacific), slippdato 11. september.Anmeldelse av DVD'en @Fangoria. Husker jeg så From Beyond på en japansk laserdisc (forøvrig sammen med Re-Animator også på en japansk laserdisc) for ca. 15 år siden, og synes det var mektig skummelt. Tilfeldigvis så jeg den på nytt tidligere i år, og da måtte jeg nesten le av hvor dårlig den var... Coveret på den nye DVD'en var forøvrig latterlig. 9237747[/snapback] Vel, skummel synes jeg nå aldri hverken Re-Animator eller From Beyond har vært, men From Beyond dårlig?!? En film med Barbara Crampton i mer eller mindre full SM-mundur kan umulig være dårlig! Ellers er det jo en god porsjon mer splatter i denne versjonen enn det var opprinnelig. Enig i at coveret er forfedelig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel, skummel synes jeg nå aldri hverken Re-Animator eller From Beyond har vært, men From Beyond dårlig?!?En film med Barbara Crampton i mer eller mindre full SM-mundur kan umulig være dårlig! Ser mer av henne i Re-Animator for å si det sånn. Å bruke det som påskudd for å se From Beyond sier vel egentlig sitt... Ellers er det jo en god porsjon mer splatter i denne versjonen enn det var opprinnelig. Versjonen jeg så på laserdisc var uklippet, ihvertfall utifra det jeg kunne lese av det japanske coveret. Men heller ikke her når den Re-Animator til knærne i mine øyne... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vel, skummel synes jeg nå aldri hverken Re-Animator eller From Beyond har vært, men From Beyond dårlig?!?En film med Barbara Crampton i mer eller mindre full SM-mundur kan umulig være dårlig! Ser mer av henne i Re-Animator for å si det sånn. Å bruke det som påskudd for å se From Beyond sier vel egentlig sitt... Ellers er det jo en god porsjon mer splatter i denne versjonen enn det var opprinnelig. Versjonen jeg så på laserdisc var uklippet, ihvertfall utifra det jeg kunne lese av det japanske coveret. Men heller ikke her når den Re-Animator til knærne i mine øyne... 9237877[/snapback] Selskapet som distribuerte From Beyond slapp den i tre forsjellige utgaver den gangen, men selv den Unratede var klippet ned en god del (av studioet). Disse del/scenene har vært regnet som tapte, men ble funnet igjen for ikke så lenge siden. Gordon klippet dem så inn igjen i filmen (har aldri en gang hørt om at disse har vært tilgjengelige på bootlegtapes), og da denne versjonen ble vist på en HD horrorkanal Halloween i fjor eller 2005 var det så vidt jeg vet første gang noen utenfor crewet så filmen slik Gordon filmet den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Wooohooo, har kjøpt 300 på BLU-RAY nå! Gleder meg til å se krigene i HD på 60" prosjektor! 9236464[/snapback] HD på prosjektor 9236698[/snapback] Jaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå