Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Britene kårer

I kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean».

Hahaha. Det er for mange barer i England.

Lenke til kommentar
Eller med andre ord, jeg er på utkikk etter alternative lydspor til soundtracket til The Big Lebowski.  ;)

ZZ Top - La Grange

Steppenwolf - Magic Carpet Ride

Joe Walsh - Rocky Mountain Way

The Byrds - Balled of Easy Rider

Faces - Stay With Me

Billy Idol - Rebel Yell

Bachman Turner Overdrive - Roll On Down The Highway

Free - All Right Now

Canned Heat - On The Road Again

Buffalo Springfield - For What It's Worth

Lynard Skynyrd - Call Me The Breeze

Lou Reed - Walk on the Wild Side

Nesten alle disse sangene er fra "Bikers & Blues" samle CD-en. Dere som så reklame på TV i 1996 husker nok den :yes:

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
I Now Pronounce You Chuck & Larry var jævlig morsom egentlig :) Så den i natt, jeg har sansen for slike filmer, og jeg liker faktisk Adam Sandler, flame kthx?

9234974[/snapback]

Det virker som om Adam Sandler kan spille, i hvertfall etter det jeg hører.

Reign Over Me har en rating på 8.0 av ca 7000 stemmer.

Det skal nok sjekkes ut, for å finne ut om det er sant :ph34r:

Lenke til kommentar
I Now Pronounce You Chuck & Larry var jævlig morsom egentlig :) Så den i natt, jeg har sansen for slike filmer, og jeg liker faktisk Adam Sandler, flame kthx?

9234974[/snapback]

Det virker som om Adam Sandler kan spille, i hvertfall etter det jeg hører.

Reign Over Me har en rating på 8.0 av ca 7000 stemmer.

Det skal nok sjekkes ut, for å finne ut om det er sant :ph34r:

9235083[/snapback]

Som The Who-fan så må jeg si jeg er ekstra spent på hvordan "Love, Reign o'er Me" blir brukt som hovedtema i filmen.

Lenke til kommentar
Må også nevne Charlie... og Ed Wood

9235354[/snapback]

Han er fantastisk som Ed Wood <3

9235367[/snapback]

"This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." Detter av stolen bare jeg tenker på Depp si den setninga. Må virkelig få sett den igjen snart.

Lenke til kommentar

Etter alt det fantastiske jeg hadde hørt om Blade Runner har jeg nå endelig fått sett den selv (Director's Cut-utgaven (lurer forresten på hvem som eller skulle ha stått bak)), men det var ikke en film jeg umiddelbart tok til å like. Den fremsto som litt oversiktlig og jeg likte ikke alle forandringene fra boken. Det var først en liten stund etter at jeg hadde fullført filmen jeg virkelig skjønte hva som hadde skjedd, og hvordan alt hang sammen, og jeg så med ett filmen med nye øyne (passende nok).

Hvordan synes dere forresten den gamle versjonen er sammenlignet med denne?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Flere enn meg som skal se Dead Poets Society på Ztv kl 21.30 i kveld?

En god stund siden jeg har sett den, så må nesten se den igjen for å ta et standpunkt :)

9235877[/snapback]

Fint at du nevnte det. En eller annen idiot hadde klart å oversette filmen til "Dagen er Din" så jeg visste ikke at det var Dead Poets Society det var snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...