Labraxas Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 The Dude er jo en stor Creedence Clearwater Revival fan, så det er absolutt musikk han ville hørt på i det vanelige. Creedence har mye av den beste rocken vi kjenner, så det er musikk en bør høre på uansett grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Britene kårer I kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Eller med andre ord, jeg er på utkikk etter alternative lydspor til soundtracket til The Big Lebowski. ZZ Top - La Grange Steppenwolf - Magic Carpet Ride Joe Walsh - Rocky Mountain Way The Byrds - Balled of Easy Rider Faces - Stay With Me Billy Idol - Rebel Yell Bachman Turner Overdrive - Roll On Down The Highway Free - All Right Now Canned Heat - On The Road Again Buffalo Springfield - For What It's Worth Lynard Skynyrd - Call Me The Breeze Lou Reed - Walk on the Wild Side Nesten alle disse sangene er fra "Bikers & Blues" samle CD-en. Dere som så reklame på TV i 1996 husker nok den Endret 8. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Britene kårer[/urlI kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. 9234635[/snapback] Jeg har alltid ment at de er med i PotC fordi de er et par kjedelige og fargeløse skuespillere som dermed ikke tar oppmerksomheten fra filmens trekkplaster, Johnny Depp. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da blir det Creedence og Bikers & Blues Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I Now Pronounce You Chuck & Larry var jævlig morsom egentlig Så den i natt, jeg har sansen for slike filmer, og jeg liker faktisk Adam Sandler, flame kthx? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I Now Pronounce You Chuck & Larry var jævlig morsom egentlig Så den i natt, jeg har sansen for slike filmer, og jeg liker faktisk Adam Sandler, flame kthx? 9234974[/snapback] Det virker som om Adam Sandler kan spille, i hvertfall etter det jeg hører. Reign Over Me har en rating på 8.0 av ca 7000 stemmer. Det skal nok sjekkes ut, for å finne ut om det er sant Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Britene kårer[/urlI kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. 9234635[/snapback] Jeg har alltid ment at de er med i PotC fordi de er et par kjedelige og fargeløse skuespillere som dermed ikke tar oppmerksomheten fra filmens trekkplaster, Johnny Depp. 9234917[/snapback] Depp er jo bare en genial skuespiller da, elsker måten han spiller i både Pirates, Once Upon A Time In Mexico og From Hell! Wh1te, betyr det at det bildet jeg har løsna trøkket med i alle dissa årene IKKE er Alba?! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I Now Pronounce You Chuck & Larry var jævlig morsom egentlig Så den i natt, jeg har sansen for slike filmer, og jeg liker faktisk Adam Sandler, flame kthx? 9234974[/snapback] Det virker som om Adam Sandler kan spille, i hvertfall etter det jeg hører. Reign Over Me har en rating på 8.0 av ca 7000 stemmer. Det skal nok sjekkes ut, for å finne ut om det er sant 9235083[/snapback] Som The Who-fan så må jeg si jeg er ekstra spent på hvordan "Love, Reign o'er Me" blir brukt som hovedtema i filmen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Britene kårer[/urlI kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. 9234635[/snapback] Jeg har alltid ment at de er med i PotC fordi de er et par kjedelige og fargeløse skuespillere som dermed ikke tar oppmerksomheten fra filmens trekkplaster, Johnny Depp. 9234917[/snapback] Depp er jo bare en genial skuespiller da, elsker måten han spiller i både Pirates, Once Upon A Time In Mexico og From Hell! Johnny Depp er "kul" i de filmene du mente, men han spiller virkelig bra (av de filmene jeg har sett av han) i Edward Scissorhand og What's Eating Gilbert Grape. En virkelige allsidig skuespiller. Endret 8. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Britene kårer[/urlI kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. 9234635[/snapback] Jeg har alltid ment at de er med i PotC fordi de er et par kjedelige og fargeløse skuespillere som dermed ikke tar oppmerksomheten fra filmens trekkplaster, Johnny Depp. 9234917[/snapback] Depp er jo bare en genial skuespiller da, elsker måten han spiller i både Pirates, Once Upon A Time In Mexico og From Hell! Johnny Depp er "kul" i de filmene du mente, men han spiller virkelig bra (av de filmene jeg har sett av han) i Edward Scissorhand og What's Eating Gilbert Grape. En virkelige allsidig skuespiller. 9235344[/snapback] Må også nevne Charlie... og Ed Wood Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Britene kårer[/urlI kåringen av de mest talenfulle skuespillerne, er britene patriotiske og stemmer fram Keira Knightley og Orlando Bloom - begge stjerner i «Pirates of The Caribbean». Hahaha. Det er for mange barer i England. 9234635[/snapback] Jeg har alltid ment at de er med i PotC fordi de er et par kjedelige og fargeløse skuespillere som dermed ikke tar oppmerksomheten fra filmens trekkplaster, Johnny Depp. 9234917[/snapback] Depp er jo bare en genial skuespiller da, elsker måten han spiller i både Pirates, Once Upon A Time In Mexico og From Hell! Johnny Depp er "kul" i de filmene du mente, men han spiller virkelig bra (av de filmene jeg har sett av han) i Edward Scissorhand og What's Eating Gilbert Grape. En virkelige allsidig skuespiller. 9235344[/snapback] Ja, tippa noen kom til på nevne den Den er høyt oppe på lista over "filmersommåseesførvintern" her Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Må også nevne Charlie... og Ed Wood 9235354[/snapback] Han er fantastisk som Ed Wood <3 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Må også nevne Charlie... og Ed Wood 9235354[/snapback] Han er fantastisk som Ed Wood <3 9235367[/snapback] "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." Detter av stolen bare jeg tenker på Depp si den setninga. Må virkelig få sett den igjen snart. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hans nest beste prestasjon etter Fear and Loathing. Forresten eier Martin Landau i den filmen også, og stjeler virkelig showet til tider. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Etter alt det fantastiske jeg hadde hørt om Blade Runner har jeg nå endelig fått sett den selv (Director's Cut-utgaven (lurer forresten på hvem som eller skulle ha stått bak)), men det var ikke en film jeg umiddelbart tok til å like. Den fremsto som litt oversiktlig og jeg likte ikke alle forandringene fra boken. Det var først en liten stund etter at jeg hadde fullført filmen jeg virkelig skjønte hva som hadde skjedd, og hvordan alt hang sammen, og jeg så med ett filmen med nye øyne (passende nok). Hvordan synes dere forresten den gamle versjonen er sammenlignet med denne? Endret 8. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Flere enn meg som skal se Dead Poets Society på Ztv kl 21.30 i kveld? En god stund siden jeg har sett den, så må nesten se den igjen for å ta et standpunkt Kjøpte Fargo i dag også, gleder meg til å putte den i dvd-spiller'n Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mr. Smith Goes to Washington var bra, og Jimmy Stewart var like bra som han alltid er, men slutten var tullete. Den sluttet bare sekunder etter klimakset, som jeg synes blir litt for lite for en sånn film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Flere enn meg som skal se Dead Poets Society på Ztv kl 21.30 i kveld?En god stund siden jeg har sett den, så må nesten se den igjen for å ta et standpunkt 9235877[/snapback] Fint at du nevnte det. En eller annen idiot hadde klart å oversette filmen til "Dagen er Din" så jeg visste ikke at det var Dead Poets Society det var snakk om. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen som vet hvem man skal klage på anngående bruken av norske tittler? Det går greit på barnefilmer, men resten er bare ubrukelig piss som ødelegger på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå