Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sleng med Arnold Schwarzenegger og Sylvester Stallone også  :cool:

9229489[/snapback]

Aldri diss kongen Sly igjen. En av vår tids mest undervurderte skuespillere.

9229608[/snapback]

Haha, sett Rambo eller? Herlig film forresten, mest pga utrykket til Stallone gjennom hele filmen, sånn likegyldig/sur/deppa utrykk! :!:

"They are all dead" :hrm:

Lenke til kommentar
Såklart, krigen har gjort ham apatisk.

Keanu Reeves er i samme klasse som Van Damme når det gjelder ansiktsuttrykk (selv om sistnevnte innehar et litt større skuespillertalent.

9229672[/snapback]

Det blir helt usaklig å sammenligne dem. Van Damme er like håpløs i hver film, mens Keanu er blitt beskrevet som "The sometimes awful, the sometimes excellent Keanu Reeves", noe jeg synes passer veldig bra. Det er noen skuespillere som bare er blitt undervurderte av moten, hovedeksempelet er Val Kilmer. Det var en stund hvor navnet hans var et skjellsord, men ser man på Kiss Kiss, Bang Bang eller Heat så burde det ikke være tvil om at han har talent. Kevin Kostner er et annet godt eksempel.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Arnold og Sly er da i en helt annen klasse enn Van damme. Jean Claude hører til nede med Steven Seagal og Dolphern.

9229438[/snapback]

Jeg burde rapportert deg for blasfemi. Det er som å si at John Holmes hadde liten penis.

Van Damme er den eneste som er tro mot saken. Mens Sly begynner å spille seriøse roller og Arnold er blitt Governator så har Van Damme holdt seg lojal og fortsetter å servere crapfest filmer man bare må elske, som mann.

Steffy: Siden når har Val Kilmer blitt undervurdert? Ikke i min generasjon i hvert fall. Tombstone :love:

Men han er et helvete å jobbe med og en kødd til vanlig. But don't tell him I told ya.

Lenke til kommentar
Såklart, krigen har gjort ham apatisk.

Keanu Reeves er i samme klasse som Van Damme når det gjelder ansiktsuttrykk (selv om sistnevnte innehar et litt større skuespillertalent.

9229672[/snapback]

Det blir helt usaklig å sammenligne dem.

Var ikke meningen å være saklig i det hele tatt. De har bare samme register av ansiktsuttrykk. Med setningen i parentes setter jeg dem ikke nødvendigvis opp mot hverandre, bare uttrykker mitt synspunkt på Reeves' ferdigheter (eller mangel på sådan).

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Dette er Van Dammes utrykk for følelser:

Sur:  :hrm:

Glad: :hrm:

Oppspilt: :hrm:

Sjokkert: :hrm:

Orgasme: :hrm:

Lei seg: :hrm:

Redd: :hrm:

Blid: :hrm:

9229489[/snapback]

Men du får livskitten sparket ut av deg i samme slengen :thumbup:

Men ser ikke helt problemet med Van Damme's ansikts utrykk, det er ikke derfor han er her i verden. Til det så har vi Pacino osv, Van Damme skal lage de filmene han lager for det er noe han kan han prøver ikke å være noe han ikke er. Ta Arnuuld f.eks, når ble han en komiker?

Stallone er skal man vel egentlig holde unna selv om han har spilt i nok av denne type filmer. Men han har bevist mer en en gang at han er en kapabel skuespiller, ta Cop Land han spiller ræva av folk som Harvey Keitel, Robert De Niro og Ray Liotta...

Må Van Damme aldri forandre seg, da slutter jeg å kjøpe filmene hans det er helt sikkert...

Lenke til kommentar

9229489[/snapback]

Men du får livskitten sparket ut av deg i samme slengen :thumbup:

Men ser ikke helt problemet med Van Damme's ansikts utrykk, det er ikke derfor han er her i verden. Til det så har vi Pacino osv, Van Damme skal lage de filmene han lager for det er noe han kan han prøver ikke å være noe han ikke er. Ta Arnuuld f.eks, når ble han en komiker?

Stallone er skal man vel egentlig holde unna selv om han har spilt i nok av denne type filmer. Men han har bevist mer en en gang at han er en kapabel skuespiller, ta Cop Land han spiller ræva av folk som Harvey Keitel, Robert De Niro og Ray Liotta...

Må Van Damme aldri forandre seg, da slutter jeg å kjøpe filmene hans det er helt sikkert...

9230062[/snapback]

Med de herlige one-linersne Arnold får servert, ja da er han komiker.

Et par fra Predator: "Knock, Knock!" "If it bleeds, we can kill it" "Stick around!"

Hans one-liners er høyt, høyt oppe på hvilke de aller fleste har hørt før sammen med "You lookin' at me?" Har ikke sett filmen, så unnskyld for evt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mistenker at du ikke har sett Until Death (2007)?

9230405[/snapback]

Mistenker at du må sove ut rusen før du begynner å påstå at Van Damme har flere ansiktsuttrykk.

Lenke til kommentar
Han har det, i Until Death viser han frem minst 4 nye.

Det er forøvrig en knallfilm. Van Damme tok meg litt på senga der du gitt.

9230478[/snapback]

Nå ble jeg interessert etter å ha lest på Imdb.

Gah! Så mye filmer å se på en uke, før militæret. David Lynch, Ford, Kurosawa, osv.

Lenke til kommentar
Han har det, i Until Death viser han frem minst 4 nye.

Det er forøvrig en knallfilm. Van Damme tok meg litt på senga der du gitt.

9230478[/snapback]

Virker som han redder litt av inntrykket man har av ham. Må nok se denne.

Top 10 credit sequences

Sweet.

Herlig. Jeg elsket introen til Catch Me If You Can.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...