Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Bourne To Rule

The Bourne Ultimatum has opened in the US with the best ever August figures on record.

Nice, det kan tyde på at filmen er god.

Wow... filmen har seilet inn på Top250, #62. Kan ikke si jeg gleder meg noe mindre.

L.A. Confidential klokken 21:15 NRK2, satser p at jeg får sett den, men desverre var det snakk om å hjelpe mine foreldre med noe, og selvsagt har jeg ikke DVD'er liggende rundt her for å ta opp filmen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat sett Dead or Alive, den mest sexy filmen noensinne?  :!: Kvaliteten var så som så, men who cares? Deilige damer.

9216387[/snapback]

Å hjelpe meg når Jamie Pressley kommer opp av vannet første gangen :dribble: Hvis det er en film som må komme ut på HD DVD i løpet av kort tid så er det jo DOA :yes:

9216974[/snapback]

Syntes Holly Valance var enda bedre. Scenen der hun tar på seg tangaen :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat sett Dead or Alive, den mest sexy filmen noensinne?  :!: Kvaliteten var så som så, men who cares? Deilige damer.

9216387[/snapback]

Å hjelpe meg når Jamie Pressley kommer opp av vannet første gangen :dribble: Hvis det er en film som må komme ut på HD DVD i løpet av kort tid så er det jo DOA :yes:

9216974[/snapback]

Syntes Holly Valance var enda bedre. Scenen der hun tar på seg tangaen :dribble:

9220243[/snapback]

*Lagt til nedlastningslisten* (jada lovlig selvsagt) :cool:

Babes, babes og babes?

Lenke til kommentar
Bourne To Rule

The Bourne Ultimatum has opened in the US with the best ever August figures on record.

Nice, det kan tyde på at filmen er god.

9220200[/snapback]

Egentlig ikke, siden det er første helgen så vil ikke word of mouth som det som pent hete påvirke filmen så alt for mye, noe det vil gjøre helgen etter hvis den virkelig suger...

Men når det kommer til Bourne så er ikke det tilfellet tror jeg :)

Er jo umulig å si nei til en Lethal Weapon 5 hvis vi er så heldige, blir ikke stort mer moro en Riggs, Murtaugh og Getz i farten...

Lenke til kommentar
Synes at de to filmene var veldig gode til å vise hvordan det er å være etterlyst av verden. Hvis jeg husker riktig har jeg bare sett en, men jeg synes den var veldig original med fantastiske kampscener.

9221136[/snapback]

Ja, det er akkurat det med realismen så gjør filmene så intense og kule.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke de to første Bourne-filmene. Håper den siste er bedre.

9221063[/snapback]

Det gjør ikke jeg. De to forrige var perfekt som de var, og jeg vil at den tredje skal være lik (i en forstand at de er som de to forrige). Om du liker den nye, så tyder det på at de har forandret noe, og da har vi to like Bourne-filmer og en som er annerledes.

Lenke til kommentar

Jason Bourne-filmene er underholdende filmer, men jeg likte eneren bedre enn jeg likte toeren. Jeg hadde jo ingen planer om å se nr. 3 med det første, men hvis den spiller inn så mye penger bør den jo være relativt god...

For å være ærlig hadde jeg egentlig glemt disse filmene helt til jeg kikket innom tråden her :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...