Xtra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Bourne To Rule The Bourne Ultimatum has opened in the US with the best ever August figures on record. Nice, det kan tyde på at filmen er god. Wow... filmen har seilet inn på Top250, #62. Kan ikke si jeg gleder meg noe mindre. L.A. Confidential klokken 21:15 NRK2, satser p at jeg får sett den, men desverre var det snakk om å hjelpe mine foreldre med noe, og selvsagt har jeg ikke DVD'er liggende rundt her for å ta opp filmen. Endret 6. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har akkurat sett Dead or Alive, den mest sexy filmen noensinne? :!: Kvaliteten var så som så, men who cares? Deilige damer. 9216387[/snapback] Å hjelpe meg når Jamie Pressley kommer opp av vannet første gangen Hvis det er en film som må komme ut på HD DVD i løpet av kort tid så er det jo DOA 9216974[/snapback] Syntes Holly Valance var enda bedre. Scenen der hun tar på seg tangaen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har akkurat sett Dead or Alive, den mest sexy filmen noensinne? :!: Kvaliteten var så som så, men who cares? Deilige damer. 9216387[/snapback] Å hjelpe meg når Jamie Pressley kommer opp av vannet første gangen Hvis det er en film som må komme ut på HD DVD i løpet av kort tid så er det jo DOA 9216974[/snapback] Syntes Holly Valance var enda bedre. Scenen der hun tar på seg tangaen 9220243[/snapback] *Lagt til nedlastningslisten* (jada lovlig selvsagt) Babes, babes og babes? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Newsflash: Lethal Weapon 5? og "Scott announced that he is considering a sequel to sci-fi classic Blade Runner" 9219443[/snapback] Sequel etter sequel... *gjeeesp*... 9219712[/snapback] Går ikke an å si det om Lethal Weapon, alt som er Lethal Weapon er automatisk dritbra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bourne To RuleThe Bourne Ultimatum has opened in the US with the best ever August figures on record. Nice, det kan tyde på at filmen er god. 9220200[/snapback] Egentlig ikke, siden det er første helgen så vil ikke word of mouth som det som pent hete påvirke filmen så alt for mye, noe det vil gjøre helgen etter hvis den virkelig suger... Men når det kommer til Bourne så er ikke det tilfellet tror jeg Er jo umulig å si nei til en Lethal Weapon 5 hvis vi er så heldige, blir ikke stort mer moro en Riggs, Murtaugh og Getz i farten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg likte ikke de to første Bourne-filmene. Håper den siste er bedre. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg digget de to første Bourne-filmene. Håper den siste holder samme nivå, og setter et verdig punktum på en glimrende trilogi. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Synes at de to filmene var veldig gode til å vise hvordan det er å være etterlyst av verden. Hvis jeg husker riktig har jeg bare sett en, men jeg synes den var veldig original med fantastiske kampscener. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Synes at de to filmene var veldig gode til å vise hvordan det er å være etterlyst av verden. Hvis jeg husker riktig har jeg bare sett en, men jeg synes den var veldig original med fantastiske kampscener. 9221136[/snapback] Ja, det er akkurat det med realismen så gjør filmene så intense og kule. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det kuleste med Bourne-filmene er Matt Damon. Gleder meg enormt til Ultimatum. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har bare sett den første Bourne-filmen, men likte den veldig godt. Skal nok se nr 2 nå før jeg ser Ultimatum. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Arg... ingen LA confidential på meg. Måtte hjelpe min mor og far med å rigge ned et stilas.. Jaja, så nå ca 30 minutter, nok til å vite at filmen er vel verdt et kjøp. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 LA Confidential er überfet. Synes den griser den oppskrytte Chinatown ned i Film-Noir støvlene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Næh, Chinatown er bedre, bortsett fra den siste replikken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Skal seffern se Chinatown på nytt, det er tross alt Jackern og Pedo-Polanski i samarbeid. Men i første runde vant LA med en real knockout. Endret 6. august 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 L.A .... er absolutt verdt et kjøp Har ikke sett Chinatown, så skal ikke uttale meg om hvem som er best. Når det kommer til Bourne, har jeg trua Matt Damon er grunn nok til å se filmen. Kanskje det kommer en ny heftig bilscene også? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Må si To End All Wars blir bedre og bedre desto mer jeg ser den! Før syntes jeg den var en middelmådig film. Nå er den rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har bare sett den første Bourne-filmen, men likte den veldig godt. Skal nok se nr 2 nå før jeg ser Ultimatum. 9221604[/snapback] Det burde du, selv synes jeg den er like god som den første filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg likte ikke de to første Bourne-filmene. Håper den siste er bedre. 9221063[/snapback] Det gjør ikke jeg. De to forrige var perfekt som de var, og jeg vil at den tredje skal være lik (i en forstand at de er som de to forrige). Om du liker den nye, så tyder det på at de har forandret noe, og da har vi to like Bourne-filmer og en som er annerledes. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jason Bourne-filmene er underholdende filmer, men jeg likte eneren bedre enn jeg likte toeren. Jeg hadde jo ingen planer om å se nr. 3 med det første, men hvis den spiller inn så mye penger bør den jo være relativt god... For å være ærlig hadde jeg egentlig glemt disse filmene helt til jeg kikket innom tråden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå