OlaTK Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Mine var helt fine de, så tror nok bare du var uheldig der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jaja. Kan være det samme. Er bare litt plast som er brukket. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Så lenge selve dvden er i orden, er ingen virkelig skade skjedd Endret 5. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Fy faen så bra dette var :!: "Ny"trailer for The Bourne Ultimatum Edit: Hvordan i h....... får man lagt youtube klippene rett inn i posten Endret 5. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 T23oNcCFriE [youtube]T23oNcCFriE[/youtube] Altså, koden for videoen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Se der lærte jeg noe nytt i dag også, takker Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Bruce Campbell er genial. Gleder meg til "My Name Is Bruce" kommer. I mellomtiden ler jeg godt av Old Spice reklamene han sine Yg6bZSM48vU Af1OxkFOK18&NR=1 Endret 5. august 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 T23oNcCFriE [youtube]T23oNcCFriE[/youtube] Altså, koden for videoen. 9210847[/snapback] Hahahahah, den var jævla bra! :!: "N-n-n-no speak english!" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Så enormt, lo godt av Bourne Ultimatum med Guillermo. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Genial reklame! Men.... Før i tiden trodde jeg at forfattere ville elske at boken deres ble gjort om til film... men nå etter å ha sett noen slike, begynner jeg å tvile. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg gikk bort til ei jente i går og sa: "Du ligner på Uma Thurman, jeg har alltid hatt en fantasi om å danse med ei som ligner på Uma Thurman." 30 sekunder senere stod vi midt på dansegulvet og danset Pulp Fiction-dansen. Utrolig gøy at den settningen virket. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har alltid likt action/spenningsfilmer, og det er et stort pluss når filmene er realistiske (eller prøver å være det). Man on Fire, f. eks: er et mesterverk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har alltid likt action/spenningsfilmer, og det er et stort pluss når filmene er realistiske (eller prøver å være det). Man on Fire, f. eks: er et mesterverk. 9212294[/snapback] Mannen du ønsker å prate med heter gunfreak19. Fint om dere kan ta diskusjonen over PM Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg gikk bort til ei jente i går og sa: "Du ligner på Uma Thurman, jeg har alltid hatt en fantasi om å danse med ei som ligner på Uma Thurman." 30 sekunder senere stod vi midt på dansegulvet og danset Pulp Fiction-dansen. Utrolig gøy at den settningen virket. 9211916[/snapback] Nice one, den må nesten testes. Realisme i film er som regel tull, men hvis dere har sett The Marine... ALT sprenger. Akkurat det blir for dumt, men det meste går. edit: Noen som har fått sett Inland Empire? Endret 5. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har alltid likt action/spenningsfilmer, og det er et stort pluss når filmene er realistiske (eller prøver å være det). Man on Fire, f. eks: er et mesterverk. 9212294[/snapback] Mannen du ønsker å prate med heter gunfreak19. Fint om dere kan ta diskusjonen over PM 9212436[/snapback] Ødelleger jeg tråden eller? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Snip... Ødelleger jeg tråden eller? 9212540[/snapback] Nei, men den diskusjonen har vært oppe en eller fem ganger alt, så noen er vel litt lei Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Realisme i film er som regel tull, men hvis dere har sett The Marine... ALT sprenger. Akkurat det blir for dumt, men det meste går. 9212522[/snapback] Akkurat det er helt relativt. Forbanna tåpelig med filmnerder som konstant sutrer som Ari Behn om at alt må vær så kunstnerisk anlagt "for å fange filmens essens" eller noe piss i den duren. Poyh! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 kommer jo helt ann på filmen det, jeg elsker HK blood opera, men man kan ikke si de er spesielt realistiske, men de har stil og det er det det går på. Die hard som er den beste action filmen lagd, drar jo den også langt, McClane får jo en 9mm rett i skulderen men bare lager et lite klynk før han løper videre. igjen går det på stil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er fysisk umulig å mislike Matt Damon. Fyren har selvironi, han er hot, han kan skrive, han kan acte og ikke minst så velger han de kuleste rollene. Han er offisielt den beste levende skuespilleren under 40. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er fysisk umulig å mislike Matt Damon. Fyren har selvironi, han er hot, han kan skrive, han kan acte og ikke minst så velger han de kuleste rollene. Han er offisielt den beste levende skuespilleren under 40. 9212711[/snapback] Så enig, så enig. Så "Good Will Hunting" igjen nettopp og det er rett og slett en fantastisk film, mye takket være Matt Damon (skuespill og manus). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå