Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Hmmm.... Overbevist. Jeg skal kanskje å trene i byen i kveld, så da kjøper jeg den inn med det samme i såfall. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 en ting som hvertfall er uforståelig når det allerede koster såpass, er at det er opptil 15 minutters reklame før filmen... jeg vil ikke se masse reklame før en film jeg har betalt nesten 100 kr for å se !! 7385747[/snapback] Litt reklame må man ha, bare siden det er kino og reklame er litt av sjarmen. Trailere er noe jeg setter pris på før filmstart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Reklame før filmen er greit. Bedre det enn at skjermen er svart. Reklame på kjøpe-DVD derimot, DET er hat. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Angående diskusjonen om priser på kino. I en av lokalavisene her i byen(Demokraten) stod det nå at kinoen skal oppgradere til digital visning av filmer. Dette kunne koste opptil 6 millioner til sammen, og det er kanskje snakk om at prisene på billettene øker, dette kommer an på driftskostnadene visstnok. Dette gjelder kanskje i andre byer også, hvis det er sånn tror jeg ikke vi skal satse på at prisene går ned med det første... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 jepp er det noe jeg hater så er det å kjøpe en fin CE eller 2 disc dvd og få den anti priat reklamen. den jeg hater mest, men andre reklamer er også iriterende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Angående diskusjonen om priser på kino. I en av lokalavisene her i byen(Demokraten) stod det nå at kinoen skal oppgradere til digital visning av filmer. Dette kunne koste opptil 6 millioner til sammen, og det er kanskje snakk om at prisene på billettene øker, dette kommer an på driftskostnadene visstnok. Dette gjelder kanskje i andre byer også, hvis det er sånn tror jeg ikke vi skal satse på at prisene går ned med det første... 7386292[/snapback] For noen tragiske folk. Tror de virkelig vi blir lurt av det? Ja, det ksoter flesk å endre til digital visning (med HD'er, som jeg nevnte tidligere), men "in the long run" så vil de spare millioner på millioner, og dessuten får de filmene lynraskt. De leter bare etter en unnskyldning til å tjene enda mer grådige penger. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Noe som også blir nevnt er jo at de mindre kinoene kanskje vil bli borte pga. økte kostnader på dette punktet, dessuten må de skifte teknologi jevnlig siden det kommer nytt hele tiden som de fleste vet. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Glem det jeg skrev. Endret 29. november 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har tenkte litt på denne i det siste; Innhold: Superman: The Movie. Superman: The Movie - 2000 Expanded Edition. Superman II. Superman II: The Richard Donner Cut. Superman III. Superman IV: Quest For Peace. Superman Returns. 690,- hos DVDHuset. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Snittpris på under 100,- per film + en fet boks. Go for it! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Ja, jeg vet. Skal se andre steder også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde kjøpt den her: DDD: Superman Ultimate CE 14-Disc Boxed Set - Special Packaging Audio: (unspecified) - English Additional Product: Booklet Comic Book Disc 1: BRYAN SINGER'S JOURNALS EXTENDED EDITION Disc 2: SUPERMAN II: THE RICHARD DONNER CUT Discs 3 & 4: SUPERMAN II: SPECIAL EDITION Disc 5: SUPERMAN II: SPECIAL EDITION Disc 6: SUPERMAN III: DELUXE EDITION Disc 7: SUPERMAN IV: DELUXE EDITION Discs 8 & 9: SUPERMAN RETURNS: SPECIAL EDITION Discs 10-13: SUPERMAN - THE MOVIE: SPECIAL EDITION Disc 14: YOU WILL BELIEVE: THE CINEMATIC SAGA of SUPERMAN Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Jeg hadde kjøpt den her:DDD: Superman Ultimate CE 14-Disc Boxed Set - Special Packaging Audio: (unspecified) - English Additional Product: Booklet Comic Book Disc 1: BRYAN SINGER'S JOURNALS EXTENDED EDITION Disc 2: SUPERMAN II: THE RICHARD DONNER CUT Discs 3 & 4: SUPERMAN II: SPECIAL EDITION Disc 5: SUPERMAN II: SPECIAL EDITION Disc 6: SUPERMAN III: DELUXE EDITION Disc 7: SUPERMAN IV: DELUXE EDITION Discs 8 & 9: SUPERMAN RETURNS: SPECIAL EDITION Discs 10-13: SUPERMAN - THE MOVIE: SPECIAL EDITION Disc 14: YOU WILL BELIEVE: THE CINEMATIC SAGA of SUPERMAN 7387374[/snapback] Fikk den selv for noen dager siden. Og tro det eller ei, men Warner har klart å trykke den gamle utgivelsen av Superman III på discen som egentlig skal ha ny spesialutgave. Såvidt jeg vet gjelder det kun R1 utgaven av boksen. Kan f.eks. lese om det her. Hvordan det blir for de som bor utenfor statene å få den erstattet er foreløpig usikkert. Endret 29. november 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 ''Hobbiten'' kan bli laget alikevel. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 en ting som hvertfall er uforståelig når det allerede koster såpass, er at det er opptil 15 minutters reklame før filmen... jeg vil ikke se masse reklame før en film jeg har betalt nesten 100 kr for å se !! 7385747[/snapback] Litt reklame må man ha, bare siden det er kino og reklame er litt av sjarmen. Trailere er noe jeg setter pris på før filmstart. 7385953[/snapback] ja, trailere er greit nok, men alt det andre det ofte er reklame syns jeg de kan droppe. (Spes. den "If you are downloading movies then you are stealing" greia. Reklame før filmen er greit. Bedre det enn at skjermen er svart. Reklame på kjøpe-DVD derimot, DET er hat. 7386283[/snapback] no shit, jeg syns flere og flere filmer jeg har kjøpt i det siste har reklame på seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) ja, trailere er greit nok, men alt det andre det ofte er reklame syns jeg de kan droppe. (Spes. den "If you are downloading movies then you are stealing" greia. 7387650[/snapback] Jeg sitter i en kinosal, jeg har tydeligvis betalt for billetten. Hvorfor blir jeg da skjelt ut av filmbransjen med en utrolig tåpelig reklame som består av Tony Scott-etterlignende swoosheffekter og en utrolig feilinformerende moral? Hva med å prakke den dritten på de som faktisk laster ned filmer, i stedet for å preke til koret som faktisk betalte for billetten? edit: Når det gjelder reklame, så foretrekker jeg 20 minutter med reklame først enn 20 minutter med reklame underveis (Minority Report, I, Robot, Fantastic 4). Endret 29. november 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 ''Hobbiten'' kan bli laget alikevel. 7387554[/snapback] leser boka nå, virker som den kan bli en god film, litt mer gandalf action i denne boka en i lotr Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) ''Hobbiten'' kan bli laget alikevel. leser boka nå, virker som den kan bli en god film, litt mer gandalf action i denne boka en i lotr Må få lest boka jeg også en gang; Off-topic: Var det LOTR eller Hobbiten som ble utgitt først? Endret 29. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Hobbiten kom først Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Angående diskusjonen om priser på kino. I en av lokalavisene her i byen(Demokraten) stod det nå at kinoen skal oppgradere til digital visning av filmer. Dette kunne koste opptil 6 millioner til sammen, og det er kanskje snakk om at prisene på billettene øker, dette kommer an på driftskostnadene visstnok. Dette gjelder kanskje i andre byer også, hvis det er sånn tror jeg ikke vi skal satse på at prisene går ned med det første... 7386292[/snapback] Tror de mindre byene kommer til å lide mer av dette enn i storbyene. Her i Bergen f.eks. har vi mange kinosaler som gjør at prisen kanskje øker med 5 kroner samlet over hele rekken, mens på de mindre stedene med bare noen få saler kommer prisene til å øke ytterligere. Merket iallefall ingen vesentlig endring i prisen da den første digitale kinoen kom her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå