Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg til Zodiac :thumbup:

Det er bare det at kino-sjefen i Fredrikstad har noen religiøse stemmer i hodet sitt, som hindrer han fra å vise de filmene folk vil se. Men skal kjøpe den på dvd, den kommer på bursdagen min :tease:

9177764[/snapback]

Hahahahha, så bra :!:

 

 

Den lokale kinoen her er faktisk ganske flinke de, men de satser kanskje litt for mye på barnefilmer :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til Zodiac :thumbup:

Det er bare det at kino-sjefen i Fredrikstad har noen religiøse stemmer i hodet sitt, som hindrer han fra å vise de filmene folk vil se. Men skal kjøpe den på dvd, den kommer på bursdagen min :tease:

9177764[/snapback]

 

Seriøst, skal han ikke sende Zodiac heller? Hva er problemet denne gangen?

 

 

Fy faen jeg skvatt noe jævlig under Harsh Times i går, de som har sett den vet helt sikkert hvilken scene det er jeg mener også...

Lenke til kommentar
Fy faen jeg skvatt noe jævlig under Harsh Times i går, de som har sett den vet helt sikkert hvilken scene det er jeg mener også...

9178791[/snapback]

 

Jeg tenker så hjernebarken knaker, men hvilken scene du preiker om har jeg absolutt ingen anelse om.

9178838[/snapback]

 

Den med flaska...

Lenke til kommentar

Trår jeg riktig i skogen når jeg sier:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
inne på latinopub'en?

 

Virker som om det er tiår siden jeg så denne Training Day-aktige filmen.... Det jeg husker derimot er at Bale'rn tydeligvis kan spille hva han vil overbevisende.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Stemmer det, tenkte jeg skulle la være og skrive det sånn at folk som kanskje skulle finne på og se filmen ikke skulle vite når det kom :)

 

Bale kan spille det meste og han gjør det som regel strålende, men jeg vil også trekke frem Freddy Rodríguez som jeg begynner å få litt forkjærlighet for. Er vel eneste grunnen for at Lady in the Water klarte og holde hode over vannet sånn at den ikke datt helt ned i bånn av bøtta (jeg ga den en treer)...

Lenke til kommentar
Forøvrig så er soundtracket til Lady in the Water veldig bra. Enig Manx?

9181180[/snapback]

 

Skal være ærlig å si at jeg sliter litt med å huske om det var bra eller dårlig, satt og var mest oppgitt over hvor håpløs filmen var så det var ikke det som festet seg med en gang. Som sagt så var det Freddy Rodríguez som sto fram i den filmen for meg, jeg pleier som regel å legge merke til musikken hvis den er bra selv om filmen suger :)

 

Men jeg skal høre etter neste gang jeg ser filmen (noe som kan bli en liten stund til for å si det sånn)...

Lenke til kommentar
Hva synes forumfolket om Zodiac?

9177648[/snapback]

Noe av det dårligste og mest langtekkelige jeg noen gang har sett. Fant det ikke spennende i det hele tatt, og kan ikke måle seg opp mot hans tidligere mesterverk: Se7en og Fight Club.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Når vi er inne på soundtracks, er det noen her som har sett La Legge dei Gangsters (1969)? Jeg kom tilfeldigvis over noe av soundtracket til filmen, og det er helt herlig. Hvis filmen inneholder mer super musikk, og er over middelmådig, må den nesten sees :)

Lenke til kommentar

Når man saumfarer eldre filmer betegnet som "klassiker" så blir jeg ofte skuffet. Men i ny og ne blir man kjent med perler som Rear Window og Casablanca.

 

Og nå, etter å ha sett 12 angry men, så må jeg nesten tenke nøye igjennom om jeg kan si noe så absurd som at det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Den er absolutt en av de mest inspirerende filmene jeg har vært ute for. Det er rett og slett en skam at jeg har levd 27 år uten å ha fått sett denne 50 år gamle filmen.

 

En himmelsk inspirerende og fortsatt høyaktuell film. En film med tema som gjør den tidløs. Løp og kjøp, sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...