NightKeeper Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) RIP Bergman Tidenes skandinaviske regissør. Lurer på om jeg skal se The Seventh Seal ikveld. Og samtidig benytter jeg anledningen til å gratulere Kong Arnold med 60-årsdagen. Endret 30. juli 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Skal det komme en ny bruce almighty film ? nå i sommer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Den er allerede ute Evan Almighty Edit: Og til Steve Carell å være, så var den ikke noe spesielt god. Endret 30. juli 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Skal det komme en ny bruce almighty film ? nå i sommer 9173446[/snapback] Den heter Evan Almighty og handler overraskende om Evan, altså han andre nyhetsoppleseren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Som handler da om at han må lage en flåte, Noahs Ark, og den filmen skal være verdens dyreste komedie noen sinne, og en rein flopp! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Som handler da om at han må lage en flåte, Noahs Ark, og den filmen skal være verdens dyreste komedie noen sinne, og en rein flopp! 9173496[/snapback] Ja. Den fikk 1 i Filmmagasinet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 "The greatest challenge was to bead a musical thread throughout the film's ever-changing landscape of visual art, while sustaining its epic and emotional qualities. I had to approach it in a style as inventive as the film itself," sier Tyler Bates. Det var en så stor utfordring at han måtte stjele fra andre artister, rett og slett. Vanvittig oppfinnsomt, Tyler! Kudos! 9136114[/snapback] Arrrg, jeg irriterer meg grønn på at jeg ikke ga dere det mest sinnsyke og slående eksempelet. Det eksempelet jeg ga er hysterisk nok i seg selv, men dette tar kaka: "Finale" av Goldenthal vs "Remember us" av Bates ÆSJ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Var da fælt så mye pepper Evan almighty får da. Har sett langt verre filmer! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dark Knight teaser = skuffet over at jeg ikke lærte noe nytt, men jeg tar det jeg får. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Da fikk jeg endelig sett La Haine. Hadde høye forventninger grunnet høy imdb rating, og cuns ustoppelige ros av filmen. Men jeg ble ikke skuffet, faktisk ble forventningene infridd og vel så det. Fantastisk god film. Endret 30. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg så The Simpsons idag! Hahah :!: Så bra! Spiderpig, spiderpig, does what every spiderpig does! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Can he swing from a web? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er spiderpig liksom høydepunktet med filmen? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ja det er liksom høydepunktet , men ikke påordentlig bare liksom Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nettopp sett The Departed. Fantastisk bra film, men det er en del ting som ikke faller helt på plass oppe i hodet mitt. Så hvis det er noen glupe karer her som kan hjelpe meg med det hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spør i spoilertags, mye lettere det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spør i spoilertags, mye lettere det. 9176982[/snapback] Ja. Var det jeg hadde tenkt. (Hvorfor skrev jeg ikke spørsmålet i stad? ) Spørsmål angående slutten på The Departed: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en mye dreping på slutten der. Og hva var vitsen med alt? Jeg skjønte ikke helt hvem som drepte hvem og hvilken stilling de hadde. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spørsmål angående slutten på The Departed: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en mye dreping på slutten der. Og hva var vitsen med alt? Jeg skjønte ikke helt hvem som drepte hvem og hvilken stilling de hadde. 9177000[/snapback] Poenget var vel egentlig at de fleste der jobbet for begge sider. Alle var 'rats'. Jeg klarer ikke forklare det bedre. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Spørsmål angående slutten på The Departed: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en mye dreping på slutten der. Og hva var vitsen med alt? Jeg skjønte ikke helt hvem som drepte hvem og hvilken stilling de hadde. 9177000[/snapback] Poenget var vel egentlig at de fleste der jobbet for begge sider. Alle var 'rats'. Jeg klarer ikke forklare det bedre. 9177046[/snapback] SSgt. Sean Dignam var ikke noen rat på noen måte. Eneste han gjorde var å hevne drapet på William 'Billy' Costigan Jr ved å ta livet av den skyldige, nemlig SSgt. Colin Sullivan Endret 30. juli 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller bare ta hevn Forresten så syns jeg slutten var høydepunktet i heile filmen, en herlig måte å avslutte en film med et realt "what the...." utrykk og et skikkelig grøss i magan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå