B4stian Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Saw 3 er ikke spennende slik som 1'ern var. 3'ern er bare jævlig rett og slett. (grotesk) Endret 28. juli 2007 av datating Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Saw 3 er ikke spennende slik som 1'ern var. 3'ern er bare jævlig rett og slett. (grotesk) 9164149[/snapback] Delvis enig. Men slutten var ganske funky. Så den ferdig nå nettopp. Endret 29. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Litt info mht Scotts definitive versjon av Blade Runner. Edit:Fant mer info om den kommende boksen her. Den 5 disc utgaven i form av Deckards koffert blir garantert innkjøpt her i gården! Noen andre som skal ha? Endret 29. juli 2007 av Montag Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Et spørsmål angående Pan's Labyrinth, til de som har sett den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tolket filmen dithen at "alt" (eventyrlige) skjedde kun i hodet til den lille jenta; At det var hennes litt forskrudde fantasi vi så, hennes "flukt fra virkeligheten". ..right!? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Et spørsmål angående Pan's Labyrinth, til de som har sett den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tolket filmen dithen at "alt" (eventyrlige) skjedde kun i hodet til den lille jenta; At det var hennes litt forskrudde fantasi vi så, hennes "flukt fra virkeligheten". ..right!? 9165400[/snapback] Det stemmer det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Et spørsmål angående Pan's Labyrinth, til de som har sett den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tolket filmen dithen at "alt" (eventyrlige) skjedde kun i hodet til den lille jenta; At det var hennes litt forskrudde fantasi vi så, hennes "flukt fra virkeligheten". ..right!? 9165400[/snapback] Det stemmer det 9165431[/snapback] Det er vel heller opp til hver enkelt person. Finnes vel ikke noe konkret svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Et spørsmål angående Pan's Labyrinth, til de som har sett den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tolket filmen dithen at "alt" (eventyrlige) skjedde kun i hodet til den lille jenta; At det var hennes litt forskrudde fantasi vi så, hennes "flukt fra virkeligheten". ..right!? 9165400[/snapback] Det stemmer det 9165431[/snapback] Nei. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Del Toro har gjort et poeng av at begge tolkninger er like mulige, at de som tolker filmen forskjellig har like rett. Del Toro selv mener det hun opplever er virkelig, men gjør det opp til den enkelte seer å ha sin egen, like riktige, tolkning. [/skul] Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Et spørsmål angående Pan's Labyrinth, til de som har sett den: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tolket filmen dithen at "alt" (eventyrlige) skjedde kun i hodet til den lille jenta; At det var hennes litt forskrudde fantasi vi så, hennes "flukt fra virkeligheten". ..right!? 9165400[/snapback] Det stemmer det 9165431[/snapback] Nei, det stemmer ikke, eller det vill si, det er en måte å tolke det på, men det finnes ikke kun én sanhet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Filmens skaper Guilermo Del Toro har vist uttalt at han tror på fantasiverdenen. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg tror, om det er en ung jentes flykt fra virkeligheten inn i en fantasi verden, eller en ung jente som faktisk flykter fra menneskenes brutalitet og forlater jordens overflate, og finner sin plass som prinsesse i ett underjordisk rike. Jeg føler at det ikke betyr noe hvilken vei jeg tolker den, da det ikke har noe å si for den følelsen filmen skapte, filmens magi er like tilstedeværende uansett. Om det er virkelig magi i en fantasiverden, eller fantasimagi i en virkelig verden, blir på en måte en bagatell. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. juli 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Blade Runner - bilder av de ulike boksversjonene som er rundt hjørnet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Koffertversjonen ser jaggu ut til å være noe av det råeste som er utgitt på dvd fronten. Jula kan ikke komme tidlig nok i år! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Koffertversjonen er faktisk et must. Kommer til å sette meg tilbake en god del, men det er jaggu meg verdt det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Ifølge ryktebørsen er release dato 18. desember i U.S.A. Den blir også sluppet i Australia, men er det noen som vet om og når koffertversjonen slippes i Europa eller blir dette nok en eksklusiv region1 utgivelse ? Endret 29. juli 2007 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kofferversjonen ble jo annonsert først i Australia, så det kan se ut som om den kommer i alle regioner (ikke nødvendigvis i hvert enkelt land). Som nevnt i HD-format-tråden blir HD DVD-versjonen av kofferten min (og fra Amazon.com; Tviler på at andre har særlig mer %off enn dem, og de fleste som konkurrerer på pris vil ta betalt for størrelse/vekt på pakka, Amazon tar kun betalt som om det skulle være én dvd. Ikke er prisen så ille heller). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Oi, jeg hadde trodd prisen på den praktutgaven ville være tre ganger så høy eller noe, men dette har jeg nesten råd til Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kofferversjonen ble jo annonsert først i Australia, så det kan se ut som om den kommer i alle regioner (ikke nødvendigvis i hvert enkelt land).Som nevnt i HD-format-tråden blir HD DVD-versjonen av kofferten min (og fra Amazon.com; Tviler på at andre har særlig mer %off enn dem, og de fleste som konkurrerer på pris vil ta betalt for størrelse/vekt på pakka, Amazon tar kun betalt som om det skulle være én dvd. Ikke er prisen så ille heller). 9166280[/snapback] Meget hyggelig pris det der, Njål. Enig i at det nok blir vanskelig å få denne noe særlig billigere - man får jo bare håpe at dollarkursen holder seg lav framover. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Meget hyggelig pris det der, Njål. Enig i at det nok blir vanskelig å få denne noe særlig billigere - man får jo bare håpe at dollarkursen holder seg lav framover. 9166301[/snapback] 30%off er jo rimelig standard avslag (særlig for forhåndsbestillinger), det som gjør Amazon til trolig det beste stedet er at de fleste andre med tilsvarende avslag priser frakten etter reell vekt/volum eller pris på bestillingen, mens Amazon regner ett dvdsett som én dvd, uansett volum/vekt/antall disker. Det er mulig det vil være billigere å avvente et mulig/forventet DeepDiscount-salg i slutten av november, men den sjansen tar jeg ikke uten å vite hvor begrenset eller "begrenset" opplag kofferten kommer i (uansett tror jeg HD-versjonene kommer noe tid etter SD DVD-settet, så da er salger trolig over. Å vente/sjanse på sommersalget er uaktuelt). Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er mulig det vil være billigere å avvente et mulig/forventet DeepDiscount-salg i slutten av november, men den sjansen tar jeg ikke uten å vite hvor begrenset eller "begrenset" opplag kofferten kommer i (uansett tror jeg HD-versjonene kommer noe tid etter SD DVD-settet, så da er salger trolig over. Å vente/sjanse på sommersalget er uaktuelt). DD-salget er vel over før Blade Runner-kofferten blir sluppet 18. desember. Og man får ikke salgs-avslag på forhåndsbestillinger. Lurer på hvor begrenset denne kofferten blir... Jeg ba min DVD-"kilde" holde av 1 stk allerede nå. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan noen hjelpe meg med å finne en Colectors Edition av The Big Lebowski som kan bestillest fra Norge? Det er viktig at den har engelske subtitles og engelsk cover. Om ikke sleng inn en link hvor den lett kan bestillest fra utlandet. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan noen hjelpe meg med å finne en Colectors Edition av The Big Lebowski som kan bestillest fra Norge? Det er viktig at den har engelske subtitles og engelsk cover. http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=8248962 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Med Kevin Spacey har jeg nå sett:*L.A Confidential *Se7en *Usual Suspects *American Beauty Hvilke andre filmer er verdt å få med seg, hvor denne fantastiske skuespilleren har kontribuert? 9158526[/snapback] Hva med The Negotiator? Herlig spill av både Kevin Spacey og Samuel L Jackson ! Og hva med Pay It Forward? En av de få filmene jeg faktisk grein i! Endret 29. juli 2007 av KoffeiinKaniin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Spacey gjør en finfin rolle i K-Pax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå