Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Den heter K-Pax. AI er en annen film. 9158561[/snapback] Faen, jeg VISSTE det var noe galt inni der..er visst litt overtrøtt. Endret 28. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Faen, jeg VISSTE det var noe galt inni der..er visst litt overtrøtt. 9158563[/snapback] Hele setningen "A.I må du definitivt se." er feil. A.I. må man absolutt ikke se. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Plaget meg ikke i The Island. Hadde sikkert ikke engang merket meg det om ikke Wh1te snakket om det i forkant. Livet mitt er for kort til å kunne bry meg om slike bagateller (men ironisk nok bruker jeg her tid på å skrive om det) 9155416[/snapback] Da kan du jo ha det i bakhodet neste gang du ser Minority Report kan ikke komme på en film som slår denne når det kommer til produktplassering, The Island er ikke i nærheten en gang... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Plaget meg ikke i The Island. Hadde sikkert ikke engang merket meg det om ikke Wh1te snakket om det i forkant. Livet mitt er for kort til å kunne bry meg om slike bagateller (men ironisk nok bruker jeg her tid på å skrive om det) 9155416[/snapback] Da kan du jo ha det i bakhodet neste gang du ser Minority Report kan ikke komme på en film som slår denne når det kommer til produktplassering, The Island er ikke i nærheten en gang... 9159687[/snapback] Er det noe verdt å ha i bakhodet, da? Gjøre en film dårligere på prinsippsak? Jeg er glad for at jeg ikke bryr meg, tbh. Jeg vil heller motta en haug med reklame uten å være klar over det, enn å la en knallgod film som MR bli ødelagt av at jeg ser etter reklame. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Var ikke det jeg helt skulle fram til Selv så driter jeg i det, plager meg ikke i det hele tatt og jeg lar ikke den slags ting ødelegge filmer for meg. Verken Minority Report eller The Island som begge er knallfilmer... Skulle vel mer fram til at jeg syntes det var rart ingen nenvte MR når det kom til produktplassering når det kommer til filmer, så skulle vel bare fram til at han skulle hode et halvt øye med det neste gang han så filmen, ikke at han skulle se etter reklame for at det ødlegger filmen... Kom vel ikke helt fram hva jeg skrev først (eller nå) sitter med en bihule-betennelse som gjør at jeg sliter litt med å holde fokus på hva jeg driver med for øyeblikket Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bør jeg bestille spesialutgaven av The Big Lebowski eller vanlig utgave? Har hørt at speialutgaven er dårlig, kan noen bekrefte\avkrefte dette? Er stor fan av denne Filmen og Coen generelt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hører at spesialutgaven har lite 'spesielt' å by på, så det er nok ikke noen vits i å bruke for mye penger på den hvis den vanlige versjonen er billigere. Men SE har fetere cover da. Men filmen er verdt å kjøpe uansett versjon. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hører at spesialutgaven har lite 'spesielt' å by på, så det er nok ikke noen vits i å bruke for mye penger på den hvis den vanlige versjonen er billigere. Men SE har fetere cover da. Men filmen er verdt å kjøpe uansett versjon. 9161555[/snapback] Hva er SE? Er det noen forskjell på den og vanlig utgave? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) SEspecial edition 9161659[/snapback] Åja :!: Assosiasjonsevnen fungerer ikke altid like godt! Endret 28. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Namm.. Pelle & Proffen og de blå ulvene på NRK2 i kveld. Like hysteriske de klæra og uttrykka hver eneste gang. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 det var noen som lurte på gode filmer med kevin Spacey, og vil bare si at "The life of David Gale er en veldig god film. har akkurat sett på Requiem for a dream for første gang. utrolig god film, tror jeg hadde frysninger sammenhengende de siste 5 minuttene av filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bør jeg bestille spesialutgaven av The Big Lebowski eller vanlig utgave? Har hørt at speialutgaven er dårlig, kan noen bekrefte\avkrefte dette? Er stor fan av denne Filmen og Coen generelt. 9161517[/snapback] BAM! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hehe. Available from $89.92 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Er man blodfan, så er man blodfan. Pony up, bitches. btw: Martin på DVD! WOOoooOOOt! Endret 28. juli 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så Hostel i dag og syntes at alt snakk om at den skulle være SÅ fæl, var jo bare drit prat. Saw er jo mye verre, sp jeg skjønner egentlig ikke all den kritiken. Så btw Bride of Chucky også og lurte på om det fantes en box med alle 5? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er Saw 3 verdt å se hvis man tilfeldigvis har dvd'en tilgjengelig? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis du har sett Saw 1 og 2, så ja. Den er ikke på høyde med eneren, men er alikevel seerverdig i mine øyne. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Halloween-filmene i en norsk butikk? Cdon hadde de før, men ikke nå selvfølgelig. De har 2 stk eller noe. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tenkt og kjøpe noe Mindless med Chuck norris og lurte på om jeg skulle bestille Missing in Action 1-3 box 179.- eller Deltaforce 1-? for ?.-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå