Cuneax Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Husk at imdb er basert på hva brukere legger inn, slett ikke alltid all verdens nøyaktig. 9129630[/snapback] Riktig, man må ofte dobbeltsjekke informasjonen på IMDb for å finne ut om den stemmer. Den fantastiske moderboka om film, Film art: an introduction, advarer til og med om dette. Et godt eksempel er at skuespilleren bak vår kjære Faustino "Doc" Santoro i The Sopranos, står oppført som to personer: Dan Conte og Daniel P. Conte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Ta å send inn den korrekte infoen deres til dem da. Det pleier jeg alltid å gjøre når jeg merker feil. Tar ikke mange minuttene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Den fantastiske moderboka om film, Film art: an introduction, advarer til og med om dette. Hvor lang tid tok for deg når du bestilte den? Bestilte den engang i forrige uke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Bestilte den i starten av juni og fikk den mot slutten. Husker ikke nøyaktig, men 2-3 uker er vel et rimelig anslag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hadde den ikke vært bedre om de hadde koset med hverandre?? Har hatt Johnny Vang liggende i hylla i snart 2 år, men den har enda ikke fått adgang til dvd-spillern. Har ikke lyst til å sløse min dyrebare tid med en dårlig norsk film, så hva sier folket? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jonny Vang er en bra og morsom film, såvidt jeg husker. Endret 24. juli 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Armageddon: Jo, men da hadde vi kommet over på en annen type film. Fant en side på internett hvor jeg kunne se film. Så fant jeg to filmer jeg har lyst til å se nå. Valget står mellom The Usual Suspects og Requiem for a Dream. Noen som kan hjelpe meg å velge? Endret 24. juli 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Requiem, uten tvil. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 The Usual Suspects er en kjempefin film. Kjempegod twist på slutten også. ...Men jeg må nok gå for Requiem som anbefalning. Tror egentlig du vil sitte med en mye større følelse av.... whatever, etter du har sett den filmen. The Usual Suspects er temmelig "standard", hvis du ser bort fra slutten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Stjernen fra Rome blir den nye Punisher: http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6041 Fantastiske nyheter. Den skuespilleren er genial. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Synes Tom Jane var perfekt, jeg. Det faktum at han trakk seg fordi han ikke var enig i historien (han mente den ikke ville være tro nok mot fansen) gjør ikke filmen noe mer fristende... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Apropos linken over: 300 Special Edition Soundtrack on July 31 Jeg tenker cun kommer til å gå av hengslene for å skaffe seg dette. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Vi kommer nok ikke til å høre fra han en stund, nei. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Da er Requiem for a Dream sett. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. I begynnelsen var den veldig rar. Skjønte veldig lite og fant liksom ikke ut hva handlingen gikk ut på. Men etterhvert bedret det seg og jeg skjønte mer og mer hvor det bar henn. Og nå når filmen er ferdig sitter jeg igjen med en sånn følelse: "Wow, dette var bra!" Soundtracket i filmen var også strålende og passet til filmen som hånd i hanske. Dette er en film jeg kommer til å huske veeldig lenge. Kan ikke gi den annet enn toppscore. 10/10! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg takket ja til Filmvitenskap-tilbudet, så jeg sparer på den til jeg er ferdig med militæret og finner ut hva jeg vil da. Jus eller filmvitenskap er et vanskelig valg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Synes Tom Jane var perfekt, jeg. Det faktum at han trakk seg fordi han ikke var enig i historien (han mente den ikke ville være tro nok mot fansen) gjør ikke filmen noe mer fristende... 9133912[/snapback] Ifølge han var det grunnen til at han ikke spiller Punisher i neste film. Om det stemmer, eller han rett og slett ble tilbudt for lite penger eller ikke var ønsket, er vanskelig å si. Så hvor mye fakta det er, er åpen for spekulasjoner. Har man sett Rome så vet man hvilket potensiale som ligger i skuespilleren. Jeg hadde gitt opp hele oppfølgeren, men den nyheten tenner et nytt håp. Om ikke annet for å se hvordan han takler en annen rolle enn den geniale Pullo. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Apropos linken over: 300 Special Edition Soundtrack on July 31 Jeg tenker cun kommer til å gå av hengslene for å skaffe seg dette. 9134028[/snapback] "The greatest challenge was to bead a musical thread throughout the film's ever-changing landscape of visual art, while sustaining its epic and emotional qualities. I had to approach it in a style as inventive as the film itself," sier Tyler Bates. Det var en så stor utfordring at han måtte stjele fra andre artister, rett og slett. Vanvittig oppfinnsomt, Tyler! Kudos! Bare hør denne sammenlikningen: "Victorious Titus" av Elliot Goldenthal vs "Returns a King" av Tyler Bates Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Tyler Bates er søt. -- Jeg kommer rett fra Ratatouille, som absolutt ikke skuffet. Kjempesøt film, sjarmerende og elskbare karakterer og en ganske hjertevarmende historie/utvikling. Den er langt ifra like god som Toy Story, dessverre, og minner mer om The Incredibles når det gjelder humor, men den er absolutt fin og verdt å få med seg. Jeg merker dog at den ikke kan sees like mange ganger som Toy Story eller Finding Nemo, men det holder til 8/10 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 The Simpsons Movie er på Top 250 allerede. 9.0 hittil i rating, tviler veldig på at jeg kommer til å like den. I følge de fleste brukeranmeldelsene er ikke humoren noe bedre enn den har vært de siste årene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hvordan kan Family Guy-humor være negativt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå