Deadringer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg så "Sick Girl" i går. Det var et stk. elendig film. edit: Derimot så jeg også "Cigarette Burnes" som var ufattelig bra. Endret 22. juli 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen her som har sett Equilibrium? [...]det må jeg si er en ekstremt undervurdert film! [...] 9121423[/snapback] Undervurdert av hvem? På IMDb har den 7.7 i snitt, noe som er ganske bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 7.7 er ganske solid, men sannsynligvis mener han undervurdert i den forstand at han gjerne ikke er superfilmfan slik mange av oss tards er her i Filmprat, og derfor hadde han ikke hørt om den før nå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe rambo filmene? er de bra? hva syns dere om de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kjøp i vei, rambofilmene er noe man skal ha sett mener jeg å huske. Er det noen her som har sett The American Astronaut? Er den noe jeg burde få sett? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Har vært i Oslo denne uken og har da brukt 6 timer hver vei. Så har jeg heldigvis mp3 spiller med meg som tar film. Og jeg må si jeg har sett film under den tøffeste og underlige måten mulig, "The fountain." Det var på turen opp, og vi satt på natt-toget. Alle sov så det var minimalt med lyd utenom den vanlige "klakk-klakk" fra skinnende. På motsatt side av meg satt en asiatisk munk hele turen i mediteringsstilling. Utenfor i mørke gikk oransje lys fra lysstolper forbi i en sakte fart. Det hele virket veldig så surrealistisk. Kuleste filmomgivelser ever! Endret 22. juli 2007 av co2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg skulle til å klage på at man ikke kan se den filmen på iPod, men akkurat det var litt kult. Jeg husker selv at første gang jeg så Vårsommerhøstvintervår var på toget hjem fra Oslo. Jeg satt og småhulket der jeg satt, heldigvis var det ingen i nærheten =D Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En munk som mediterer passer jo til The Fountain også da. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor noen her som har sett den filmen? er den bra? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe rambo filmene? er de bra? hva syns dere om de? Første filmen er svært god. Spesielt hvis du liker survival/skytescener/krig i skog (Lignende den typiske norske skogen). Oppfølgerne derimot er makkverk. Eneste morsomme er å se amerikanerne støtte Taliban i 3ern. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Eneste morsomme er å se amerikanerne støtte Taliban i 3ern. 9122775[/snapback] Mujahedin. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 ingen som har noe å si om den filmen jeg la ut? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg syns Rambo 2 er den beste. Enern er det så mye følelser og dødtid. Toern er ren action nesten fra starten med Sly i toppform som river av seg den ene udødelige onelineren etter den andre, f.eks. "To fight the war you have to BECOME the war" "What you call hell, he calls home" -russisk torturist sier etter lang tid med el-tortur-"I see you are no stranger to pain?" -Rambo svarer- "I was married once". Ja, og så har han jo en kjæreste i cirka 30 minutter også. Men det er mye artig i Rambo 3 også. F.eks. når Rambo og Troutman rømmer fra en hel bataljon russere, og kommer ut på en klippekant. Troutman spør "What the hell do we do now?" og Rambo svarer kjapt "Well, I guess surrounding them is out of the question" Endret 22. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 ingen som har noe å si om den filmen jeg la ut? 9123357[/snapback] Ikke annet enn at den høres skikkelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Cheese Uansett, Rambo er herlige filmer. Liker de veldig godt alle tre. Enern kunne hatt litt mer action, toern er konge, treern er også kul. 2 > 1 > 3 Gleder meg til IV. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Noen her som har sett Equilibrium? [...]det må jeg si er en ekstremt undervurdert film! [...] 9121423[/snapback] Undervurdert av hvem? På IMDb har den 7.7 i snitt, noe som er ganske bra. 9121911[/snapback] Equilibrium - filmen som kritikerene hatet, men publikum elsket. RT-link. A movie that could be stupider only if it were longer. - Elvis Mitchell, New York Times ...a cinematic disaster so inadvertently sidesplitting it's worth the price of admission for the ridicule factor alone. - Rob Blackwelder, SPLICEDWire Husker jeg diskuterte denne filmen med Steffy en gang og at han likte den, men den gjorde ikke noe særlig inntrykk på meg ettersom jeg hadde glemt halve handlingen. Tror jeg må få sett den en gang til. Edit: Poenget mitt, Cun, er at hvis filmen fortjener 7.7 på Imdb.com så er den undervurdert/feilvurdert av det meste som kryper og går av filmanmeldere i USA i det minste. Men hva kan de vel om film der borte uansett? Endret 23. juli 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Armageddon er på 417. plass på Shompy. Den har 5.8 på IMDb. Filmene på henholdsvis 418. (Ronin), 420. (Brokeback Mountain) og 421. (The Godfather pt 3) plass har 7.1, 7.8 og 7.5. Rotten Tomatoes-scorene til disse filmene er 41%, 67%, 87% og 76%. Det er rett og slett vanskelig, dette med under/overvurdert. Publikum er sjeldent enig med seg selv, noen filmer er hat/elsk mens andre er alt mellom de to - og som om ikke det var nok så kommer kritikerne til tider med anmeldelser som er stikk i strid med det folket mener - det perfekte eksempelet blir altså kritikernes slakt av Equilibrium (35%) mot publikums 79%. Personlig synes jeg filmen er unektelig kul. De sloss med pistoler, hva mer kan en be om? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg syns Rambo 2 er den beste. Enern er det så mye følelser og dødtid. Toern er ren action nesten fra starten med Sly i toppform som river av seg den ene udødelige onelineren etter den andre, f.eks. "To fight the war you have to BECOME the war" "What you call hell, he calls home" -russisk torturist sier etter lang tid med el-tortur-"I see you are no stranger to pain?" -Rambo svarer- "I was married once". Ja, og så har han jo en kjæreste i cirka 30 minutter også. Men det er mye artig i Rambo 3 også. F.eks. når Rambo og Troutman rømmer fra en hel bataljon russere, og kommer ut på en klippekant. Troutman spør "What the hell do we do now?" og Rambo svarer kjapt "Well, I guess surrounding them is out of the question" 9123370[/snapback] trur jeg kjøper alle filmene hørtes ganske bra ut! og jeg liker sånne filmer også! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen her som husker Back to The Future? Hører på soundtracket nå, elsker den filmen. 88 MILES PER HOUR! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 er saw filmene bra? jeg lurer på om jeg skal kjøpe de også når jeg først kjøper noen filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå