Svein_Jarle Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Så lenge en film vises på TV, så er det lovlig å laste den ned og se den på PCen, jfr. §13 -37 av Straffeloven 9116549[/snapback] Good one Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Brandon Lee døde, ja. Sønnen til Bruce Lee. Heldig kar. 9115485[/snapback] Er vel det største tapet av en skuespiller vi har hatt de siste 20 årene (min mening) han kunne ha blitt stor. Alle vet jo at det ikke hadde vært Keanu Reeves som hadde hatt hovedrollen i The Matrix men Brandon Lee, hadde blitt et par hakk bedre når det hadde vært en som faktisk viste hva han holdt på med når det kom til martial arts og ikke film arts... Edit: Endelig så er det nye hjemmekino utstyret mitt oppe og går, farvel til 32" crt og velkommen 47" lcd og en liten HD DVD spiller (oppe til høyre) Edit 2: Front høytallerene skal også byttes ut om ikke alt for lenge, de ser litt stusslige ut der de står :!: Endret 21. juli 2007 av Manx Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Brandon Lee et stort tap i filmverdenen? Bahahaha! Få av deg fanboyhatten I mine øyne så var River Phoenix f.eks en laaangt bedre skuespill Endret 21. juli 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Alle trenger ikke å ha samme mening som deg, vet du. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Alle vet jo at det ikke hadde vært Keanu Reeves som hadde hatt hovedrollen i The Matrix men Brandon Lee, hadde blitt et par hakk bedre når det hadde vært en som faktisk viste hva han holdt på med når det kom til martial arts og ikke film arts... 9116850[/snapback] Det der er bare ren spekulasjon, og også noe jeg tviler på. Matrix er langt fra en ren martial arts film. Den er mye mer, ergo det krever skuespiller egenskaper også... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Men Keanu er vel ikke akkurat den mest fleksible skuespilleren der ute. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 I mine øyne så var River Phoenix f.eks en laaangt bedre skuespill 9116873[/snapback] Det skal jeg til dels være enig i, men hvor ofte kommer det en som faktisk er en habil skuespiller og ville ha blitt meget bedre jo flere roller ha hadde fått og samtidig være "litt over middels" god når det kommer til martial arts/action filmer. Man har jo Van Damme, Seagal, Schwarzenegger og må jo ikke glemme John Cena (er jo i en klasse for seg selv), kan kalle de mye rart men god skuespillere er det vel ingen som vil påstå at de er. Unntaket er jo selvfølgelig Van Damme som etter min mening er på høyde med Pacino. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei hadde Brandon Lee fremdeles vært i live så hadde han vært en av de store action heltene som vi hadde hatt og samtidig vært en meget habil skuespiller i andre roller. Men det er det jo ingen som vil få svar på om jeg hadde hatt rett uannsett. Vil jo si at han lærte fort, fra Laser Mission til The Crow så gikk pilen på fremgangen hans bare en vei og det er oppover. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg så "Children of men" i kveld. Hadde lest alle de gode kritikkene og sett ratingen på IMDB, så forberedte meg på å se en storfilm. Men.. Dette var alt jeg satt igjen med etter filmen Hva var greia med å bruke håndholdt kamera under hele filmen? Greit, det var litt tøft å se på under krigsscenene, men det ble jo ikke så lett å leve seg inn i filmen. Selve plotet var jo heller ikke noe særlig Andre som har sett den, og har synspunkter å komme med? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Mitt synspunkt er at du må tilegne deg så få forventninger som overhodet mulig før du ser en film. Jeg så den filmen uten å vite noe om den og ble meget positivt overrasket. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Damn, så The Usual Suspects nå. Fin vri på slutten, men var forutsigbar like før. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg så "Children of men" i kveld. Hadde lest alle de gode kritikkene og sett ratingen på IMDB, så forberedte meg på å se en storfilm. Men.. Dette var alt jeg satt igjen med etter filmen Hva var greia med å bruke håndholdt kamera under hele filmen? Greit, det var litt tøft å se på under krigsscenene, men det ble jo ikke så lett å leve seg inn i filmen. Selve plotet var jo heller ikke noe særlig Andre som har sett den, og har synspunkter å komme med? 9117012[/snapback] Jeg så filmen uten å ha noen spesielle forventninger til den. Eneste var at noen her på forumet anbefalte den til meg. Når filmen var ferdig var jeg i skyene. Fantastisk film. Så nettopp The Pianist. Har bare en ting å si om filmen. Strålende! Men likevell gir jeg den ikke toppkarakter. Den manglet liksom det bitte lille ekstra for å engasjere meg helt. Men likevell en meget sterk 9/10. Et liten morsom ting tilslutt. Fikk en link til youtube.com av en kamerat. How The Lord Of The Rings should have ended Litt morsom vri. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Sjekk ut denne: http://filmsieve.com/ Med denne fine saken kan jeg filtrere alle filmene som er registrert i IMDb. La oss si at jeg vil finne ut de filmene som er best omtalt på 80-tallet. Man kan selvsagt skreddersy søket etter eget ønske. Synes den er veldig nyttig. Edit: Trøtt.. skrivefeil. Endret 21. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Sjekk ut denne: http://filmsieve.com/ Med denne fine saken kan jeg filtrere alle filmene som er registrert i IMDb. La oss si at jeg ville finne ut de filmene som er best omtalt på 80-tallet. Man kan selvsagt skreddersy søket etter eget ønske. Synes den var veldig nyttig. Edit: Trøtt.. skrivefeil. 9117315[/snapback] Nice! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Fant den på en side der en bruker selv tipset om den. Tipser om den videre her. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Fant den på en side der en bruker selv tipset om den. Tipser om den videre her. 9117358[/snapback] Ok. Takker for tipset da. Kommer sikkert til å bruke den en del. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Damn, så The Usual Suspects nå. Fin vri på slutten, men var forutsigbar like før. Hva synes dere andre? 9117062[/snapback] The Usual Suspects er en av mine klare favoritter fra 90-tallet, i likhet med Se7en, Pulp Fiction og Silence Of The Lambs. Twisten mener "alle" å ha sett "lysår" foran den faktiske slutten er, men dette har jeg allerede diskutert med en rekke andre på imdb.com, så jeg lar den ligge. Tror det var flere enn meg som fikk en viss forkjærlighet til billedbruken i Children of Men, rett og slett fantastisk med lange, uklippede scener. I likhet med Cun så jeg den helt uten forventninger, helt tilfeldig. Endret 21. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Andre som har sett den, og har synspunkter å komme med? 9117012[/snapback] Min mening er at Children of Men er den beste sci-fi'en siden Blade Runner rulla over kinolerretene på det tragiske 80-tallet. Hvis jeg hadde vært homo hadde Clive Owen vært forloveren min i bryllupet med Christian Bale. Så fornøyd er jeg med den fyren. Endret 22. juli 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg ble imponert over Children of Men. Angrer på at jeg ikke kom meg på kino for å se den. Den hadde det meste. Detaljene, klippingen, kameraføringen og ikke minst spenningen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 jeg skal leie meg en film snart / på showtime) har noen noe anbefalinger? ikke noe skrekkfilm. jeg skal ha noe i sjangeren komedie action animert aldersgrense max 16 år. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Kom over et moro intervju med Danny Trejo - se her Det hadde jaggu vært moro om d ble noe av en helaftensversjon av "Machete"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå