Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om det passer her, men jeg prøver.

Jeg skal snart kjøre buss i utrolig mange timer med mange bråkete, store unger. Det er (heldigvis) mulighet for å sette på noe film på denne bussen. Jeg har da, som det generøse vesenet jeg er, tenkt til å berike alle våre sinn med å låne bort noen filmer.

Jeg har allerede tenkt til å ta med:

V for Vendetta

From Hell

Men jeg kunne trengt noen tips til hva annet som er til å ta med av filmer?

Lenke til kommentar

Jeg skal snart kjøre buss i utrolig mange timer med mange bråkete, store unger. Det er (heldigvis) mulighet for å sette på noe film på denne bussen. Jeg har da, som det generøse vesenet jeg er, tenkt til å berike alle våre sinn med å låne bort noen filmer.

V for Vendetta

From Hell

9112272[/snapback]

På slike bussturer er det alltid veldig morsomt med komedier. Jeg forslår om du har noe med Jim Carrey (Liar Liar, Ace Ventrura, Dom Dommere osv), så blir det en hit!

Lenke til kommentar
Skulle til å ta The Big Lebowski jeg også, men fant ut at hvorfor ikke få inn litt god gammel Hitchcock ut til dagens ungdom (nå følte jeg meg litt gammel igjen...)

9111568[/snapback]

Har sett den før, og er ikke den eneste Hitchcock filmen jeg har sett ;)

Valgte forresten å se The Big Lebowski. Hysterisk morsom til tider, men nådde ikke helt opp til forventningene mine, som var høye, kanskje litt for høye.. (?)

Thrusthamster: Skal prøve ut 15 dager med Final Draft, men før jeg starter den; vet du om noen gode tutorials til programmet.

Er det forresten noen "større" regisører som fortsatt bruker skrivemaskin når de skriver manuset sitt?

Endret av manamind
Lenke til kommentar

V for Vendetta

From Hell

9112272[/snapback]

På slike bussturer er det alltid veldig morsomt med komedier. Jeg forslår om du har noe med Jim Carrey (Liar Liar, Ace Ventrura, Dom Dommere osv), så blir det en hit!

9112351[/snapback]

Yep, og i slike filmer er det ikke så farlig hvis du ikke får med deg alt, hvis du ikke klarer å følge med hele tiden. Jeg meg og Irene er også morsom, selv om noe i den er veldig typisk og litt dårlig (de slemme sier "dont fuck up this time" på en dårlig måte XD")

Lenke til kommentar

Hvor lenge har dere blitt nødt til å vente på en film du har kjøpt på nettet?

Bestilte 5 filmer fra Zailor den 13. mai, og fortsatt så er det en film jeg ikke har mottatt!

Helt siden 13. mai har det stått "Ikke på lager" på denne filmen.

På sidene deres kan man lese dette: "Iblant kan den tittelen du har bestilt være utsolgt og vi vil da bestille varen fra leverandør og sende den når vi får den inn på lager. Normal leveringstid ved utsolgte varer er fra 10 – 14 dager."

:nei:

Får sende en mail og mase

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Var litt vel lang leveringstid ja.. Husker jeg hadde en bestilling hos CDON som tok en måned. Men det var posten sin feil for de hadde rotet den vekk. Når jeg fikk den, var 2 av 5 filmer herpa. Pakken hadde sannsynligvis åpnet seg, så når jeg fikk den var det bare teipet sammen i en ball. Men jeg bestillte meg Sopranos her på onsdagen ifra CDON, og fikk det i går, så jeg tror det er på tide at du sender en mail ja.

Så Sønner i går. Norsk film på sitt beste spør du meg. Den var jævlig spennende hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som har sett Happy Feet?

Leste i et (gammelt) blad nå at den fikk 3'er, og ble egentlig overraska, for jeg syns den filmen er en herlig barnefilm som har noen ekstreme animasjoner, og herlige øyeblikk :wee: Jeg sjekka da flere steder, og da fikk den 3 og 4 de fleste steder. Jeg syns da den fortjener bedre en det? 5 syns jeg! :)

Noen enige?

Lenke til kommentar
Lenge til release av Grindhouse på dvd? Ser at Planet Terror kommer på kino her nå.

Er usikker på om det er offisielt, men i USA er utgivelsesdato etter sigende midten av september for Death Proof og midten av oktober for Planet Terror. De blir ikke utgitt samlet med andre ord.

Lenke til kommentar

Happy Feet er jo faktisk temmelig bra..fortjener bedre enn en 3´er i det minste. "dont eat the yellow snow" :D

Når det gjelder Grindhouse, så har jeg så langt boikottet..skal prøve å vente til jeg kan få bestilt en hel og uncut versjon. :)

Edit: Kjøpte meg en pakke med The Crow, Boondock Saints og Saw for ca. 125 kroner for litt siden, hadde ikke sett noen av dem. Har sett Boondock Saints nå, den var sinnsykt bra.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...