Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[qoute=ErikFN]Men filmen var anderledes forhold til hva jeg har sett før. (effekter etc) [/qoute]

Håper ikke mente at disse var bedre i Hostel enn til vanlig.

7371113[/snapback]

 

Tja, jo. Vet ikke helt hva det var. Men det var noe med filmen som "fenget" meg. Kan ikke helt sette fingen på det.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp. Jeg skal skrive en stil innen fredag, på japansk, hvor jeg må gjøre rede for hva jeg ville gjort hadde jeg hatt 10 000 000 yen (ca. 550 000 kr). Det jeg har landet på er å lage en film. Har kommet fram til at den skal inneholde zombier og ninjaer. Hvis noen har noen ideer for plot, så setter jeg pris på det. Ingen ideer er for absurde nå.

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp. Jeg skal skrive en stil innen fredag, på japansk, hvor jeg må gjøre rede for hva jeg ville gjort hadde jeg hatt 10 000 000 yen (ca. 550 000 kr). Det jeg har landet på er å lage en film. Har kommet fram til at den skal inneholde zombier og ninjaer. Hvis noen har noen ideer for plot, så setter jeg pris på det. Ingen ideer er for absurde nå.

7371630[/snapback]

 

Ok:

Zombiene har avskjært ninjaene fra lekebutikken på lanseringsdagen for den splitter nye Bukkake Barbie™, så ninjaene må nå komme opp med en finurlig plan for å få tak i den nye favorittdukken sin.

Lenke til kommentar
Interessant plot, jeg likte spesielt Bukkake Barbie. Det må jo være alle små jenters store julegave ønske.

7371775[/snapback]

Mmmmmm.......... Bukkake........

 

Minner meg om da en ondsinnet person ( :innocent: ) på jobben lurte var uheldig, og forårsaket* at ei lesbisk jente der lærte et japansk ord. Lillesøstera hennes (som også jobber samme sted) visste godt hva det gikk ut på, og holdt på å gjøre i trusene av latter.

 

*(lav, lav, lav vits>Hva slags kake snakker dere om?>Du får søke på nettet>Resultat!! Med video! Mens hun spiste smøreost-sandwich!)

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Ok...det må visst visse restriksjoner til. Dette er en eksamens oppgave. Jeg vet ikke helt hvordan læreren min vil reagere viss jeg fyrer inn en oppgave om tentakler, bukkake og voldtekt.

 

Edit: Selv om alle ideene er steike gode. Har fått noe ut av det.

7372018[/snapback]

 

Det var fornøyelig å kunne være bisarr og usmakelig for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
nei nei, en asteroide treffer jorda og gjør alle komunister til zombies, og Ash Williams og John McClane må teame opp med Abe Lincon for å drepe dem.

7372250[/snapback]

 

Hmmm...spennende konsept. Men jeg føler jeg trenger noe japansk, så istedefor kommunister (som jeg føler er et mer russisk konsept), kan det jo være samuraier. Dette innebærer at tidsreise må være involvert, siden det ikke er akkurat mange samuraier for tiden.

 

Edit: Å herregud SteffyBoy. Får jeg 500 000 spytter jeg med glede inn de pengene i det konseptet. Det må jo være en sikker vinner.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...