Deathie Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Men filmen var anderledes forhold til hva jeg har sett før. (effekter etc) Håper ikke mente at disse var bedre i Hostel enn til vanlig. Endret 27. november 2006 av Deathie Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) [qoute=ErikFN]Men filmen var anderledes forhold til hva jeg har sett før. (effekter etc) [/qoute]Håper ikke mente at disse var bedre i Hostel enn til vanlig. 7371113[/snapback] Tja, jo. Vet ikke helt hva det var. Men det var noe med filmen som "fenget" meg. Kan ikke helt sette fingen på det. Endret 27. november 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Hostel er den dårligste filmen jeg har sett på 6,5 år. Storyen er under bakkenivå, og når heller ikke volden klarer å uttrette noe, har den virkelig ingenting å stå på for å få en bedre karakter enn 1/6. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg trenger hjelp. Jeg skal skrive en stil innen fredag, på japansk, hvor jeg må gjøre rede for hva jeg ville gjort hadde jeg hatt 10 000 000 yen (ca. 550 000 kr). Det jeg har landet på er å lage en film. Har kommet fram til at den skal inneholde zombier og ninjaer. Hvis noen har noen ideer for plot, så setter jeg pris på det. Ingen ideer er for absurde nå. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg trenger hjelp. Jeg skal skrive en stil innen fredag, på japansk, hvor jeg må gjøre rede for hva jeg ville gjort hadde jeg hatt 10 000 000 yen (ca. 550 000 kr). Det jeg har landet på er å lage en film. Har kommet fram til at den skal inneholde zombier og ninjaer. Hvis noen har noen ideer for plot, så setter jeg pris på det. Ingen ideer er for absurde nå. 7371630[/snapback] Ok: Zombiene har avskjært ninjaene fra lekebutikken på lanseringsdagen for den splitter nye Bukkake Barbie™, så ninjaene må nå komme opp med en finurlig plan for å få tak i den nye favorittdukken sin. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Interessant plot, jeg likte spesielt Bukkake Barbie. Det må jo være alle små jenters store julegave ønske. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Siden det skal være japansk så bør du lage en manga med så mye tentakler som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Interessant plot, jeg likte spesielt Bukkake Barbie. Det må jo være alle små jenters store julegave ønske. 7371775[/snapback] Mmmmmm.......... Bukkake........ Minner meg om da en ondsinnet person ( ) på jobben lurte var uheldig, og forårsaket* at ei lesbisk jente der lærte et japansk ord. Lillesøstera hennes (som også jobber samme sted) visste godt hva det gikk ut på, og holdt på å gjøre i trusene av latter. *(lav, lav, lav vits>Hva slags kake snakker dere om?>Du får søke på nettet>Resultat!! Med video! Mens hun spiste smøreost-sandwich!) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Siden det skal være japansk så bør du lage en manga med så mye tentakler som overhodet mulig. 7371822[/snapback] Det høres jo særdelses kinky ut, at jeg ikke kom på det selv La oss i samme slengen gjøre alle ninjaene til småjenter som blir voldtatt av hentaizombiene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 og de må slåss mot zombie-pirater. Yarr! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ok...det må visst visse restriksjoner til. Dette er en eksamens oppgave. Jeg vet ikke helt hvordan læreren min vil reagere viss jeg fyrer inn en oppgave om tentakler, bukkake og voldtekt. Edit: Selv om alle ideene er steike gode. Har fått noe ut av det. Endret 27. november 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har også et forslag; en asteroide. Jeg har enda ikke sett en film som involverer en asteroide som ikke har vært fantastisk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ok...det må visst visse restriksjoner til. Dette er en eksamens oppgave. Jeg vet ikke helt hvordan læreren min vil reagere viss jeg fyrer inn en oppgave om tentakler, bukkake og voldtekt. Edit: Selv om alle ideene er steike gode. Har fått noe ut av det. 7372018[/snapback] Det var fornøyelig å kunne være bisarr og usmakelig for en gangs skyld. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har også et forslag; en asteroide. Jeg har enda ikke sett en film som involverer en asteroide som ikke har vært fantastisk. 7372105[/snapback] En asteroide treffer jorden og fører til at zombier våkner opp og ninjaer (kan funke med samuraier også) må forsvare verden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) nei nei, en asteroide treffer jorda og gjør alle komunister til zombies, og Ash Williams og John McClane må teame opp med Abe Lincon for å drepe dem. Endret 27. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Armageddon meets Lost in Translation? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Hahaha, knallbra Gunfreak Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har prøvd å utvikle et konsept i det siste hvor Jack Bauer, Chuck Norris og David Hasselhoff blir A-Team 2007, men ingen av de store nettverkene har vært interessert. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) nei nei, en asteroide treffer jorda og gjør alle komunister til zombies, og Ash Williams og John McClane må teame opp med Abe Lincon for å drepe dem. 7372250[/snapback] Hmmm...spennende konsept. Men jeg føler jeg trenger noe japansk, så istedefor kommunister (som jeg føler er et mer russisk konsept), kan det jo være samuraier. Dette innebærer at tidsreise må være involvert, siden det ikke er akkurat mange samuraier for tiden. Edit: Å herregud SteffyBoy. Får jeg 500 000 spytter jeg med glede inn de pengene i det konseptet. Det må jo være en sikker vinner. Endret 27. november 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ronin på nrk 2 nå, med Robert deNiro og Jean Reno! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå