Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Get Rich or Die Tryin' er en veldig dårlig film, det er jeg enig i. Et hav bak 8 Mile. MEN 50 Cent var faktisk et høydepunkt i filmen sin om seg selv. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det veit ikke jeg noe om, har ikke sett filmen. Så en liten scene på Youtube nå, ser ut til at du har rett. Fun fact: Taratinos produksjonsselskap A Band Apart produserte Dirty Dancing 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 A Band Apart har ikke vært oppegående på over ett år og før det så var det stort sett Lawrence Bender som tok seg av produseringen. Uansett fun fact. Det "nye" A Band Apart. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) baha, blir så fett :!: Klikkbart! Endret 20. juli 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe.. Gleder meg til Simpsons. Men er det flere som legger merke til uvanlig tegning? Grisene i the Simpsons har aldri sett sånn ut, og jeg synes fargene er litt snodige. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Kanskje det er sånn Simpsons-episoder hadde sett ut med et millionbudsjett? Jeg har merket at de skyggelegger Simpsons-familien og at animasjonen er litt bedre i trailerne. Endret 20. juli 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ekle fornemmelser som minner om filmen "AI". Nå får vi bare vente på at The Terminator blir virkelig også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Finnes det et program som lar deg legge til ekstra undertitler på en dvdfilm, når man ser den på pc? Jeg sitter her med alle Lone wolf and cub-filmene, med spansk teksting alene... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Tror det er en funksjon i VLC hvor man kan importere egne undertekster. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg gruer meg veldig til å se The Simpsons filmen jeg. Jeg er veldig redd for at filmens humor skal bli noe altfor nær den humoren en har opplevd i serien over en del år nå. Humoren har gått fra å være varm og intelligent, til å bli veldig random og slitsom, nærmest "wanabe Familyguy". Hver episode har blitt ett sketsj-show, langt mer enn en sammenhengende episode. Det var en del elementer i traileren som gjør at jeg mistenker at heller ikke filmen kommer til å bestå av den Simpsons-familie, og den Simpsons-humoren jeg ble så veldig glad i en gang i min barndom. Nå og da switcher jeg innom en nyere simpsons-episode, og klart det er elementer der som kan oppfattes som morsomme, men med de tidligere Simpsons-episodene i bakhode ender det opp med at jeg blir svært irritert over det de har gjort med min favorittserie, og skrur av TV-en, ønsker jeg å se den slags humor, ser jeg en Familyguy-episode. Så jeg håper, jeg håper så inderlig at de klarer å lage en film som holder like høy standar som som The Simpsons sesong 1-8, eller ihvertfal det nivået de klarte å holde noen få år etter dette, de årene før det virkelig tapte seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 enig, er redd dette blir family guy klone, dette begynnte i sesong 10-11 og har fortsatt, serien har blitt noe bedre i sesong 16-18. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Family Guy-klone? :O Det hadde jo vært fantastisk. Jeg for min del har ikke sett Simpsons på mangfoldige år. Synes rett og slett ikke at det er morsomt. Glorifisert barne-TV. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 se sesong 11-15 da, er som å se på family guy bare folka er gule Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, samboeren min har visstnok samtlige sesonger på DVD, får låne de en dag. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen her som så Joyeux Noël når den var på kino? Eller som har sett den i det hele tatt? Hører på filmmusikken nå, den filmen er fantastisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, samboeren min har visstnok samtlige sesonger på DVD, får låne de en dag. 9108483[/snapback] bare de 9-10 første sesongene er ute på dvd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Jaja, da får jeg bare vente til de andre kommer ut. Ser ingen grunn til å se de gamle på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jaja, da får jeg bare vente til de andre kommer ut. Ser ingen grunn til å se de gamle på nytt. 9108700[/snapback] Jeg ser ingen grunn til å se Blade Runner på nytt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvor får man kjøpt manuset til en film? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du kan finne de på amazon.com f. eks. eller andre store nettbutikker. Men ikke for alle filmer da. Eller så kan du søke på nettet, da kan du finne mye rart. Sånn som J. J. Abrams' manus til Superman Returns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå