Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Get Rich or Die Tryin' er en veldig dårlig film, det er jeg enig i. Et hav bak 8 Mile. MEN 50 Cent var faktisk et høydepunkt i filmen sin om seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Finnes det et program som lar deg legge til ekstra undertitler på en dvdfilm, når man ser den på pc? Jeg sitter her med alle Lone wolf and cub-filmene, med spansk teksting alene...

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg veldig til å se The Simpsons filmen jeg.

Jeg er veldig redd for at filmens humor skal bli noe altfor nær den humoren en har opplevd i serien over en del år nå. Humoren har gått fra å være varm og intelligent, til å bli veldig random og slitsom, nærmest "wanabe Familyguy". Hver episode har blitt ett sketsj-show, langt mer enn en sammenhengende episode.

Det var en del elementer i traileren som gjør at jeg mistenker at heller ikke filmen kommer til å bestå av den Simpsons-familie, og den Simpsons-humoren jeg ble så veldig glad i en gang i min barndom.

Nå og da switcher jeg innom en nyere simpsons-episode, og klart det er elementer der som kan oppfattes som morsomme, men med de tidligere Simpsons-episodene i bakhode ender det opp med at jeg blir svært irritert over det de har gjort med min favorittserie, og skrur av TV-en, ønsker jeg å se den slags humor, ser jeg en Familyguy-episode.

Så jeg håper, jeg håper så inderlig at de klarer å lage en film som holder like høy standar som som The Simpsons sesong 1-8, eller ihvertfal det nivået de klarte å holde noen få år etter dette, de årene før det virkelig tapte seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jaja, da får jeg bare vente til de andre kommer ut. Ser ingen grunn til å se de gamle på nytt.

9108700[/snapback]

 

Jeg ser ingen grunn til å se Blade Runner på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...