Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skulle sagt at jeg har en del monsterfilmer.

Har alle Alien-filmene. Jeg tenkte på Predator, men etter å ha sett Predator 2 i går, ble jeg skuffet.

 

Jeg har også fått lønn, og det betyr at jeg har 500 kroner til filmer. Jeg trenger mer...

 

hehe. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare stemt på noen få filmer, og det er de som fortjener 10; 2001, Rebel without a Cause, Snakes on a Plane, Festen og East of Eden.

 

Jeg har gitt to enere, til LotR og Donnie Darko. xD

9070601[/snapback]

 

Riiiiight.

9071465[/snapback]

Haha, du våger å si noe negativt om Rebel without a Cause?

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Snakes on a Plane er jo helt fantastisk underholdning. En film som The Pianist eller The Shawshank Redemption er ikke bare en 10'er, men en Oscar-kandidat. Men Snakes on a Plane fikk meg så "revet med" i underholdningen at det også er en klar 10'er for min del. Aldri kost meg så mye i en kinosal før

Lenke til kommentar

Jeg har bare stemt på noen få filmer, og det er de som fortjener 10; 2001, Rebel without a Cause, Snakes on a Plane, Festen og East of Eden.

 

Jeg har gitt to enere, til LotR og Donnie Darko. xD

9070601[/snapback]

 

Riiiiight.

9071465[/snapback]

Haha, du våger å si noe negativt om Rebel without a Cause?

9073009[/snapback]

 

Ja. Makan til sutrefilm. Donnie Darko er i det minste sutter med stil. Rebel er bare sutter. Eneste grunnen til at den er legendarisk er fordi den har en middelmådig skuespiller i hovedrollen, som døde før han fikk sjansen til å spille i en rekke dårlige filmer, slik alle andre skuespillere har gjort når de har blitt eldre.

 

Jeg synes ikke 10eren skal være forbeholdt Oscar-vinnere og sør-koreanske metafysiske coming-of-age-dramaer, innimellom fortjener en underholdningsfilm full pott også.

9073032[/snapback]

 

Er jo selvsagt enig der, men Snakes on A Plane er bare en dårlig film. Jajajajaja, jeg vet bakhistorien for filmen, hvordan den ble til, hvorfor den ble laget, hva Sammy sier om den, osv. Men at det er meningen at den skal være dårlig, gjør den jo ikke noe mindre dårlig. I alle fall ikke i min bok. Og i min bok står alltid universelle fakta. :yes:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg har tydeligvis blitt gal. Sett Transformers 3 ganger nå og har lovet en kompis å se den igjen med han. Grunnet alt kaoset som forekommer i storslagene så er det faktisk enormt givende å se det igjen, man får med seg så utrolig mange nye detaljer.

 

I morgen feirer guttungen bursdag, han kan prise seg lykkelig med et halvt dusin transformersleker.

 

Jeg bare elsker det når filmer gjør meg til en unge. transformer.gif

 

På mandag blir det Harry Potter. Men den store kriblingen og forventningen blir The Simpsons. Den må nok sees i Oslo så jeg får sett den med en kompis som er like forelsket i familien som det jeg er. I tillegg må jeg bruke penger på å se Rush Hour 3. Blir egentlig kun for tradisjonens skyld, siden jeg så de to første på kino med madammen. Men traileren var jo ganske fin egentlig.

Lenke til kommentar

Hvilke av Kill Bill filmene finner dere mest underholdende ?

Har akkurat sittet og sett på de nå. Første gang jeg så gjennom filmene så syntes jeg vol. 1 helt klart var best, men nå er det motsatt (er oppe i femte gang nå tror jeg). Eneste vol. 1 fortsatt er, og alltid vil være bedre på er soundtrack, samt at den har litt råere, villere og større kampscener... noe som for min del ikke er like underholdende i den filmen lenger.

Endret av manamind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...