Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det sånn i 1ern eller bare laget de det sånn slik at det kunne bli oppfølgere? :hmm:

9071931[/snapback]

Da de lagde 1'ern regnet de ikke med at den skulle bli så populær som den ble. Så jeg tror ikke de lagde noe bare for at det skulle kunne bli oppfølgere. Men det er hollywood så who knows

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er vel to av episodene som for meg skilte seg ut fra de andre, uten dem så hadde det heller vært ganske dårlig. Den ene heter The Final Flight of the Osiris som er i mine øyne den beste, den andre er jeg litt mer usikker på siden det er så lenge siden jeg så den...

Lenke til kommentar
Jeg så transformes i går. Den gikk over all forventing. For en film :love:

9071095[/snapback]

 

Orker ikke se den enda. For meg er Transformers fremdeles noe jeg så på Fox Kids og TV3 om morningen :!: Anbefaler du den likevel, så skal jeg glemme fordommene mine.

9071102[/snapback]

 

Jeg var litt skeptisk av samme grunn, men den er et mester stykke.

Lenke til kommentar
Jeg så transformes i går. Den gikk over all forventing. For en film :love:

9071095[/snapback]

 

Orker ikke se den enda. For meg er Transformers fremdeles noe jeg så på Fox Kids og TV3 om morningen :!: Anbefaler du den likevel, så skal jeg glemme fordommene mine.

9071102[/snapback]

 

Jeg var litt skeptisk av samme grunn, men den er et mester stykke.

9072037[/snapback]

 

Da skal jeg nok komme meg til å se den. Har kanskje tenkt til å ta en kinodag snart, hvor jeg ser Die Hard 4.0, Transformers og Harry Potter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...