quakie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Aldersgrense: 11 år http://www.filmweb.no/kino/article105547.ece Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) hei er det noen her som har sett Bullitt? hvordan er den filmen? 7362634[/snapback] Bullitt er kul, en stor inspirasjon for Siegels Dirty Harry, vil jeg tro. Liker du Dirty Harry, vil du trolig like Bullitt. Endret 26. november 2006 av Synthm Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bullit inneholder tidenes beste biljakt, HELT uten konkurrenter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er den så God er det noe ala Smokey and the Bandit? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan ikke sammenlignes Bullitt er en action film, Smokey... er en komedie. Biljakten i Bullitt er også et par hakk mer realistisk Og den er ørten hakk bedre en Smokey. Også må jeg rette litt på egeulf, The French Connection har den beste biljakten, men Bullitt er på topp tre... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Manx må også rettes på, da Team America: World Police biljakten i Egypt er noen hakk over alt annet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 30 second bunnies presenterer: Chistmas Vacation Artig lite tillegg til de filmene som allerede eksisterer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Manx må også rettes på, da Team America: World Police biljakten i Egypt er noen hakk over alt annet. 7364334[/snapback] ... Og den scenen blir igjen slått av en annen scene (som ikke har noe med biler å gjøre) i samme film, nemlig den hete sex-scenen! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ikke ofte man ser piss og scat i en sexscene på Hollywood-film, nei. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvor er det blitt av utropstegnet ved siden av topicnavnet da LarsP? Fant ikke tråden igjen jo mann! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sånn går det når man tar en måndes fri fra forumet Og dette kom jo som en bombe: Prequel til The Da Vinci Code, fra imdb: Angels & Demons. Det er jo i hvertfall ikke en oppfølger Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I forbindelse med det har RottenTomatoes dette og melde: "Batman & Robin" Writer Gets $4 Million for "Da Vinci" Prequel http://www.rottentomatoes.com/news/comments/?entryid=381912 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er jo godt å se at de brukte et "godt" eksempel på noe av det han har skrevet før :!: Og han har jo skrevet noen gode screenplays før Cinderella Man, I, Robot, A Beautiful Mind, A Time to Kill og The Client... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gleder meg sykt til den nye Bond filmen, dere urbanre karer har sikkert sett den men den kommer ikke før om et halvt her. Jævla provinsen. Men jeg så Hostel her om dagen, den var litt. -Creepy. Noen som vet om noen liknede filmer? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hmmm, en Hostel 3 er visstnok allrede planlagt. Tar det med en klype salt, siden Hostel 2 ennå ikke har kommet på kino. Les mer om det her. For de som er interessert. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan kan de dra en sånn film så langt samtidig som underholdningsverdien skal holdes vedlike? Etter hva jeg har hørt, var ikke historien i nr. 1 noe å skryte av. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nei det var den ikke. Historien er typisk amerikansk. Men filmen var anderledes forhold til hva jeg har sett før. (effekter etc) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sånn går det når man tar en måndes fri fra forumet Og dette kom jo som en bombe: Prequel til The Da Vinci Code, fra imdb: Angels & Demons. Det er jo i hvertfall ikke en oppfølger 7367987[/snapback] Nå er da virkelig Angels & Demons milevis foran The Da Vinci Code, i bokformat. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan kan de dra en sånn film så langt samtidig som underholdningsverdien skal holdes vedlike? Etter hva jeg har hørt, var ikke historien i nr. 1 noe å skryte av. 7370213[/snapback] Historien i eneren er papirtynn. Men du ser jo egentlig ikke filmen for en intrikat historie med enorme plot twister. Man ser filmen for vold og pupper, noe den har nok av, selv om volden skuffet meg. Det var fislete greier. Historien er bare der for å ha framgang i filmen, noe den klarer. Så vidt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Var ikke så fryktelig vold som jeg hadde forventet, men mye bra pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå