Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah... nydelig.

 

Blade (I): Snipes i toppform!

 

Voldsballett? Neppe så elegant, men fy faen så utrolig kul Blade er. Jeg snakker selvsagt om numero uno, 2 og 3 var helt OK, mens 1 var en godt stykke over middels.

9069926[/snapback]

 

Blade er gladvold med fet start på filmen (noko nytt liksom, den gang)

Har Daywalker sverdet og Daggeren fra blade trinity i hylla ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha sett over hva jeg stemmer på IMDB så må jeg si jeg er en som nok ser mer på det positive i filmer enn negative.

Man prøver jo å holde seg unna filmer man tror kommer til å være dårlige. Jeg gjør i hvert fall det. Så naturlig nok er det mer filmer med god karakter enn med dårlige. 5, 6 og 7 flommer det over av hos meg også.

9070007[/snapback]

 

Det er klare fakta dette ja. Man unngår bevisst filmer som man tror vil stinke gris, og dermed vil karakterene 5-7 bli gjengangere. Idioter som kaster ut 1'ere og 10'ere til det meste på IMDB burde blitt kjeppjagd til Guantanamo.

 

Personlig er de fleste filmene jeg ser over middels gode. Hvorfor kaste bort kostbar tid på potensielt dårlige filmer?

Lenke til kommentar
Etter å ha sett over hva jeg stemmer på IMDB så må jeg si jeg er en som nok ser mer på det positive i filmer enn negative.

Man prøver jo å holde seg unna filmer man tror kommer til å være dårlige. Jeg gjør i hvert fall det. Så naturlig nok er det mer filmer med god karakter enn med dårlige. 5, 6 og 7 flommer det over av hos meg også.

9070007[/snapback]

 

Det er klare fakta dette ja. Man unngår bevisst filmer som man tror vil stinke gris, og dermed vil karakterene 5-7 bli gjengangere. Idioter som kaster ut 1'ere og 10'ere til det meste på IMDB burde blitt kjeppjagd til Guantanamo.

 

Personlig er de fleste filmene jeg ser over middels gode. Hvorfor kaste bort kostbar tid på potensielt dårlige filmer?

9070986[/snapback]

 

Jeg tenker at om jeg ikke har noe bedre å gjøre, f.eks. lite med posting her på diskusjon, alle filmene på pc'en har jeg sett og gidder ikke laste ned nye. Da kan det hende jeg gidder å se en 4-6'er film om den går på TV'en.

Lenke til kommentar
Jeg så transformes i går. Den gikk over all forventing. For en film :love:

9071095[/snapback]

 

Orker ikke se den enda. For meg er Transformers fremdeles noe jeg så på Fox Kids og TV3 om morningen :!: Anbefaler du den likevel, så skal jeg glemme fordommene mine.

Lenke til kommentar
Hvordan er så andres opplevelser av film? Jevnt over positivt eller negativt?

9070005[/snapback]

Jeg har bare stemt på noen få filmer, og det er de som fortjener 10; 2001, Rebel without a Cause, Snakes on a Plane, Festen og East of Eden.

 

Jeg har gitt to enere, til LotR og Donnie Darko. xD

9070601[/snapback]

 

Riiiiight.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...