:---{D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har gitt to enere, til LotR og Donnie Darko. xD 9070601[/snapback] Det er fire enere Einstein. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ah... nydelig. Blade (I): Snipes i toppform! Voldsballett? Neppe så elegant, men fy faen så utrolig kul Blade er. Jeg snakker selvsagt om numero uno, 2 og 3 var helt OK, mens 1 var en godt stykke over middels. 9069926[/snapback] Blade er gladvold med fet start på filmen (noko nytt liksom, den gang) Har Daywalker sverdet og Daggeren fra blade trinity i hylla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Etter å ha sett over hva jeg stemmer på IMDB så må jeg si jeg er en som nok ser mer på det positive i filmer enn negative. Man prøver jo å holde seg unna filmer man tror kommer til å være dårlige. Jeg gjør i hvert fall det. Så naturlig nok er det mer filmer med god karakter enn med dårlige. 5, 6 og 7 flommer det over av hos meg også. 9070007[/snapback] Det er klare fakta dette ja. Man unngår bevisst filmer som man tror vil stinke gris, og dermed vil karakterene 5-7 bli gjengangere. Idioter som kaster ut 1'ere og 10'ere til det meste på IMDB burde blitt kjeppjagd til Guantanamo. Personlig er de fleste filmene jeg ser over middels gode. Hvorfor kaste bort kostbar tid på potensielt dårlige filmer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Etter å ha sett over hva jeg stemmer på IMDB så må jeg si jeg er en som nok ser mer på det positive i filmer enn negative. Man prøver jo å holde seg unna filmer man tror kommer til å være dårlige. Jeg gjør i hvert fall det. Så naturlig nok er det mer filmer med god karakter enn med dårlige. 5, 6 og 7 flommer det over av hos meg også. 9070007[/snapback] Det er klare fakta dette ja. Man unngår bevisst filmer som man tror vil stinke gris, og dermed vil karakterene 5-7 bli gjengangere. Idioter som kaster ut 1'ere og 10'ere til det meste på IMDB burde blitt kjeppjagd til Guantanamo. Personlig er de fleste filmene jeg ser over middels gode. Hvorfor kaste bort kostbar tid på potensielt dårlige filmer? 9070986[/snapback] Jeg tenker at om jeg ikke har noe bedre å gjøre, f.eks. lite med posting her på diskusjon, alle filmene på pc'en har jeg sett og gidder ikke laste ned nye. Da kan det hende jeg gidder å se en 4-6'er film om den går på TV'en. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg så transformes i går. Den gikk over all forventing. For en film Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg så transformes i går. Den gikk over all forventing. For en film 9071095[/snapback] Orker ikke se den enda. For meg er Transformers fremdeles noe jeg så på Fox Kids og TV3 om morningen :!: Anbefaler du den likevel, så skal jeg glemme fordommene mine. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hvordan er så andres opplevelser av film? Jevnt over positivt eller negativt? 9070005[/snapback] Jeg har bare stemt på noen få filmer, og det er de som fortjener 10; 2001, Rebel without a Cause, Snakes on a Plane, Festen og East of Eden. Jeg har gitt to enere, til LotR og Donnie Darko. xD 9070601[/snapback] Riiiiight. Endret 14. juli 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Bestilte Matrix Collection, Titanic 4disc collectors editon, Terminator 1 og lurte på hvem av dem jeg skal se når de kommer fram? Vil bare vær klar på forhånd Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 The Matrix eller Terminator. Resten kan du bare kaste -- særlig oppfølgerne til The Matrix. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja vet at oppfølgerene suger men får 99 får alle var jo et godt kjøp da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Enig med _julenissen_ Se Terminator 1 eller Matrix 1. Resten er bare enkel underholdning Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oppfølgerne er greit å få med seg. Se filmene du. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har egentlig ikke sett Titanic eller Terminator 1 (Flau) Så Terminator 2 Dc Utrolig god film, er det sånn at jeg kommer til og bli skuffet ovet 1ern pga har ganske Store forventninger nå Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Enig i at alle tre Matrix-filmene til 99 kr var et godt kjøp... Men du trenger jo ikke se alle, spesielt Matrix 3 er søppel Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 ja har sett 1ern og 3ern, 3ern var ganske dårlig, syntes at det var unødvendig med 2 oppfølgere syntes at det sluttet etter 1ern. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 ja har sett 1ern og 3ern, 3ern var ganske dårlig, syntes at det var unødvendig med 2 oppfølgere syntes at det sluttet etter 1ern. 9071863[/snapback] Nesten alle triologifilmer er sånn synes jeg. 2ern har jo nesten alltid en "fortsettelse følger slutt". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja se på feks Potc da, mange lager jo to filmer også i etter tid kommer på at de kan lage en nr 3, feks Gudfaren Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er litt synd med Matrix, så bra film, så dårlige oppfølgere Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Enig der, men slik jeg husker så døde jo Agent Smith i 1ern, hvorfor kommer han tilbake i de andre? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Selv om Matrix var en klasse for seg slev, så synes oppfølgerne til var helt greie som underholdning. Langt fra på høyde med enern, men fortsatt gode nok filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå