Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er traileren.

9046352[/snapback]

 

Den traileren gir deg en utrolig følelse av å være personen i filmen (cloverfield eller hva enn navnet kommer til å bli):p

 

Uansett (sikkert noen som har postet det her før meg), men hva synes dere om denne:

http://www.youtube.com/watch?v=_jjY_LYCtF8...ogspot%2Ecom%2F

Det virker som at det kommer mange monsterfilmer for tiden...

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Clerks II er satt i spilleren, klar til å startes så snart pizzaen er varm. Takk for hjelpen!

9067347[/snapback]

Knallbra film, ikkje like god som Clerks (som forventa), men ein av dei betre filmopplevelsene mine i år.

 

Vil samtidig få minne folk om at det finnes ein eigen tråd for filmanmeldelser, dykk kan diskutere filmar her, men reine anmeldelsesinnlegg kan tas i den andre tråden. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Holy shit denne her ser kul ut!

 

10,000 BC trailer

 

Kongen av katastrofefilmer er tilbake.  :D

9063608[/snapback]

Selve handlingen frister ikke spesielt, men Emmerich er forbanna legendarisk, så jeg gleder meg allerede.

9064228[/snapback]

 

Håper han ikke kjører så klisjé greier som han gjorde i TDAT.. Det var jalla det.. Faren til J. Gyllenhaal gikk på ski over halve Usa i storm.

Lenke til kommentar
Håper han ikke kjører så klisjé greier som han gjorde i TDAT.. Det var jalla det.. Faren til J. Gyllenhaal gikk på ski over halve Usa i storm.

9067750[/snapback]

 

Klisjè? Det er jo folk som gjør dette for moro skyld, ikke usa men polene, så jeg ser ikke helt klisjèn oppi alt dette. Greit at det er en sønn i andre enden, men det er jo en amerikansk film som skal støtte famile og fedreland bla, bla, bla ok kanskje en liten klisjè...

 

Tror visse nordmenn som kaller det der for en søndagstur ;)

 

post-29624-1184351887_thumb.jpg

 

Børge Ousland f.eks...

Lenke til kommentar

In the movie, we learned about the -151 ° F temperature level when a group of U.K. helicopters encountered them and immediately crashed due to frozen fuel lines. The kerosene-type jet fuel commonly used in commercial jets and military aircraft freezes at -40 to -52.6 ° F ( -40 to -47 ° C) 8 . Yet, these aircraft often fly at altitudes above 30,000 ft (9100 m) which is in the upper part of the troposphere where the super cold air supposedly came from. Even aviation gasoline freezes at about -76 ° F ( 60 ° C) 9 and so we're at a loss to explain what the helicopters were burning let alone how the air got so cold.

 

It's highly doubtful that temperatures of -151 ° F could ever be attained near the ground by sucking super cold air out of the troposphere. Even if it did happen, it's doubtful that seawater could be frozen to a depth of 150 ft in a matter of hours. This pretty much rules out the possibility that the storm surge remained high because it was frozen in place. Indeed, there's really no reasonable explanation for any part of the storm surge scenes.

 

Godt å se at det ikke bare var jeg som irriterte meg over akkurat det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...