Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tenker du på Matthew Broderick i den filmen, eller Matthew Broderick kjennerelt? han spiller jo mer enn bra nok i glory Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg tror ikke akkurat han er på noens topp 10-liste over hvorfor Godzilla ikke var bra, han er jo en helt grei skuespiller. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har nettopp skaffet meg Flags of our Fathers og Letter from Iwo Jima.Har planer om å se en av de i kveld, men vet ikke hvilken jeg skal se først. Noen som har noen formeninger om hvilken rekkefølge jeg skal se de i? 9043550[/snapback] Flags of our fathers først så letters from iwo jima 9043651[/snapback] Da blir det Flags of our Fathers i kveld da. Håper det er gode lydeffekter på den. Kan skru opp litt ekstra i kveld siden jeg er alene hjemme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jepp lyden er bra, selv om skytelydene er litt lave, men det er vel fordi er er så mye skyting at de kan ikke så max lyd på dem. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jepp lyden er bra, selv om skytelydene er litt lave, men det er vel fordi er er så mye skyting at de kan ikke så max lyd på dem. 9044384[/snapback] Bra! Men hørte av onkelen min at han trodde det var mer kriging i Letters from Iwo Jima, mens det var mest fra amerika i Flags of our Fathers. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tja, det er ikke så mye skyting i noen av filmene, så det er ikke noe Black Hawk Down film, filmen er vel mer, Jarhead møter saving private ryan. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hva synes folk om A Scanner Darkly? Må selv si at dette var litt av en film, har ikke lest novellen den er basert på, men filmen er iallefall fantastisk! Morsomt å se noe anerledes, tenker da selvfølgelig på animasjonen+rotoskopinga som gir den en helt spesiell effekt. For de av dere som ikke har sett filmen ser den iallefall slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Plot In the near future ("seven years from now", presumably meaning seven years from whenever one is watching the film), America has lost the war on drugs. A highly addictive and debilitating illegal drug called Substance D, distilled from small blue flowers, has swept across the country. In response, the government develops an invasive, high-tech surveillance system and puts in place a network of informants and police narcotics agents. fra wiki Mange har sikkert sett den, så var kanskje litt dumt å skrive så mye om den, men men, anbefales til alle! Endret 10. juli 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tja, det er ikke så mye skyting i noen av filmene, så det er ikke noe Black Hawk Down film, filmen er vel mer, Jarhead møter saving private ryan. 9044554[/snapback] Har sett Flags of our Fathers nå. Var en veldig bra film. Skildret veldig godt hvordan det er å komme tilbake å bli kalt helt. Ikke så enkelt. Syntes faktisk det var ganske mye skyting jeg. Men så hadde jeg veldig få forventninger til den biten da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja det er en del, men det er jo langt fra noe action film som SPR letters from iwo jima er ENDA bedre Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja det er en del, men det er jo langt fra noe action film som SPR letters from iwo jima er ENDA bedre 9045505[/snapback] Selvsagt SPR handler jo mer om hvordan det var i felten. Flags of our Fathers er en film som skildrer mer hvordan det er å komme hjem igjen. Hvis Letter from Iwo Jima er enda bedre gleder jeg meg skikkelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Mange har sikkert sett den, så var kanskje litt dumt å skrive så mye om den, men men, anbefales til alle! 9044734[/snapback] Jeg har skrevet en del om den, fra da jeg anbefalte den i "kommende filmer"-tråden til lovord etterpå. Knallgod film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ingen her som har satt seg inn i Cloverfield-mysteriet? Har en video der jeg snakker litt om det her: DBMTsGBL33k Kommer med en ny video snart. Her er traileren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg hater sånt. Teasers er det verste som finnes. Jeg tenker alltid tilbake på dem etter jeg har sett filmen og tenker "at jeg kastet bort så mye tid på det". Jeg venter til Cloverfield kommer ut på DVD, jeg =D Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den virker veldig kul da, internett har bare eksplodert de siste dagene med folk som vil finne ut hva det er. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja det er en del, men det er jo langt fra noe action film som SPR letters from iwo jima er ENDA bedre 9045505[/snapback] Var det mer fokus på krigshandlingene i Letter from Iwo Jima enn i flags? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ja det er en del, men det er jo langt fra noe action film som SPR letters from iwo jima er ENDA bedre 9045505[/snapback] Var det mer fokus på krigshandlingene i Letter from Iwo Jima enn i flags? 9046637[/snapback] ikke noe mer skyting, men mer militært, du ser hele strategien til japsene osv også er du jo på øya nesten hele tiden, mens i flags of our fathers flyr du frem og tilbake Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kommer an på hvem du vil holde med når du er ferdig.. Ser du Letter of Iwo Jima til slutt, kan du bli forbanna på deg selv for å ha sett den første.. 9043562[/snapback] Jeg tar den først fra amerikansk synsvinkel så fra japansk. Har vi noen tilsvarende filmer som viser handlingen sett fra Tysk og Russisk side under ww2? Der Untergang er den enste jeg kan komme opp med i øyeblikket. 9043686[/snapback] Stalingrad ? Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Das boot + eg vet eg har sett flere russiske krigsfilmer fra ww2 var bare like kjedlig som finsk fjernsyns teater, so hugser dei ikke. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Cross of Iron og så The Misfit Brigade som er basert på Sven Hazels "Døden på larveføtter". Syns ikke filmen var like bra som boken, noe jeg som oftest syns. Endret 10. juli 2007 av Nurzum Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da har jeg skaffet meg DVD Profiler 3.0 jeg også! Skal begynne å legge inn alle filmene mine nå. Kan ta sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå