Gunfreak Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 I kveld skal jeg begynne å se gjennom alle Star Trek filmene, Tenker jeg ser 1 og 2 i kveld og forsetter derfra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ja, det høres jo fint ut. Har selv noe å se på i disse kjedelige sommerkveldene jeg også. Og med jobb de neste 3 ukene til denne sommeren, så er fritiden litt større etter jobben. Jericho sesong 1 har jeg startet på, og skal også få med meg Lost s1 og s2. Edit: Og selvfølgelig snek Leif seg inn. Det er jo feil tråd også forøvrig, beklager. Endret 9. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Så dere snakket om Coen brødrene, så jeg følte for å se en... Skal jeg se, O brother, where art thou?, The Big Lebowski, The Hudsucker Proxy, Barton Fink eller Blood Simple? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjør på med O Brother. Vanvittig morsom og underholdende. <:o] Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 selv syns jeg Miller's Crossing er dems beste film, kanskje ikke de de fleste husker dem for, men den likte jeg best Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 har ikke den på DvD... Synthem; O Brother har jeg egentlig sett 3 ganger da... men ja, den er drit festlig! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lastet ned ny Profiler nå. Er det slik at man må kjøpe fullversjonen for å få mer enn 50 filmer på listen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lastet ned ny Profiler nå. Er det slik at man må kjøpe fullversjonen for å få mer enn 50 filmer på listen? 9040039[/snapback] Ja. Har tenkt å kjøpe meg den selv, siden de har sluttet å oppdatere den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm, de drar den nå altså. Typisk at pengeinnkrevingen kom etterhvert, men kan ikke si jeg klandrer dem. Hvor mye er det snakk om i året? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm, de drar den nå altså. Typisk at pengeinnkrevingen kom etterhvert, men kan ikke si jeg klandrer dem. Hvor mye er det snakk om i året? 9040087[/snapback] Det koster bare 170,- Ikke noe årspris. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lurer på å kjøpe meg Profiler selv, er det kun kort man kan betale med? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Coen brødrene er geniale da. Så Blood Simple og Millers Crossing for en stund siden og de var så bra at jeg har lyst til å se dem igjen. Tror jeg ser Oh Brother, Where Art Thou?, Fargo og The Big Lebowski igjen i samma slengen. EDIT: Skal se The Hudsucker Proxy igjen også, og må se å skaffe meg de andre filmene. Jeg syns 300 var en bra film fordi den var utrolig underholdene, men en toer vil jeg ikke ha. Tror det bli mye det samme i den som i ener'n da. Endret 9. juli 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde noen danske kroner igjen etter Roskilde, så jeg kjøpte med meg usette godbiter som Class of Nuke 'em High, Re-Animator og Lady Vengeance, i tillegg til Cannibal Holocaust/Ferox. Det blir en del film i sommer. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg fikk nettopp The Fountain i posten. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ble litt skuffet da jeg så The Fountain.. Syns de andre filmene hans var mye bedre.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Lurer på å kjøpe meg Profiler selv, er det kun kort man kan betale med? 9040202[/snapback] Ja. Skal få pappa til å betale for meg siden jeg ikke har kort jeg kan bruke på internett enda. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Så Jurassic Park filmene og lurte på om det fantes noen Extended Version av alle filmene? Syntes toern fortjener en Extended for T-Rex var på en måte så snill i 2 han kunnet være mye mer Badguy i byen etter min mening. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 han spiser jo en hund, du får ikke mer bad guy enn det Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den spiser vel noen mennesker og, men det var ikke like mye gørr som i eneren.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den spiser vel noen mennesker og, men det var ikke like mye gørr som i eneren.. 9043472[/snapback] I grunn litt synd. En monsterfilm FORTJENER litt blod og gørr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå