Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Vi bruker sånne på jobb, det er skikkelig ekkelt å skrive på.

Ikke kjøp det, du blir ikke gidde å bruke det.

 

Vi må ha det fordi vi driver pulverproduksjon, og det er helt støvtett selvsagt.

Sånn ekkel respons på tastene som gjør at du ikke trykker dem skikkelig ned bestandig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Sting mister jo litt av magien når man har sett den før, men fy for en godfilm det er.

9024481[/snapback]

 

Synes ikke det, jeg tror faktisk at jeg koser meg bare mer og mer for hver gang jeg ser den...

 

 

 

 

 

Holder på og snekkre hyller i den nye leiligheten min, etter litt "lett" hoderegning så ser det ut som om jeg hender opp med 47-48 meter med DVD hyller :!:

Lenke til kommentar
The Sting mister jo litt av magien når man har sett den før, men fy for en godfilm det er.

9024481[/snapback]

 

Synes ikke det, jeg tror faktisk at jeg koser meg bare mer og mer for hver gang jeg ser den...

 

 

 

 

 

Holder på og snekkre hyller i den nye leiligheten min, etter litt "lett" hoderegning så ser det ut som om jeg hender opp med 47-48 meter med DVD hyller :!:

9024599[/snapback]

 

skal vi dra til nederland å gifte oss? :p

Lenke til kommentar

Tror jeg står over for å si det sånn, jeg heller litt mer mot det andre kjønn...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skal vel kanskje ikke si nei til en som kaller seg for gunfreak :hmm:

:!:

 

Gjør det du kan for å ligne på Monica Bellucci også skal jeg drikke den årlige produksjonen av vodka i russland så er vi i gang :ermm:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...