Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vi bruker sånne på jobb, det er skikkelig ekkelt å skrive på. Ikke kjøp det, du blir ikke gidde å bruke det. Vi må ha det fordi vi driver pulverproduksjon, og det er helt støvtett selvsagt. Sånn ekkel respons på tastene som gjør at du ikke trykker dem skikkelig ned bestandig. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Leser du innlegget over, finner du norske nettbutikker:) Endret 7. juli 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du trenger ikke være redd for å søle brus på det hvertfall Hva dette har med FILM å gjøre kan sikkert diskuteres. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) For å fortsette off-topic; dette frister mer. Husker ikke navnet, men den asiatiske dama bruker noe lignende Endret 7. juli 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Så en test i PC Gamer en gang av et tastatur som bare prosjekterer et bilde av knappene med rødt lys på pulten. Og det fungerte faktisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) jeg gjør innhug i mine 50+ nye filmer og lurer på hvilken jeg skal se i kveld valget står mellom End of days Congo the sting la confidential therminator in the line of fire har sett alle før Endret 7. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 LA Confidential! I det minste min favoritt blant disse:) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 The Sting er jo klart den beste, med L.A. Confidential på en god andre plass så det må jo bli en av dem og da er det jo bare og kjøre den største klassikeren av de to og da står man jo igjen med The Sting... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 LA Confidential. The Sting mister jo litt av magien når man har sett den før, men fy for en godfilm det er. Terminator er jo også fristende, men spørs jo hvor lenge det er siden du så den sist. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 terminator har jeg ikke sett på minst 1.5 år. ca. like lenge siden the sting og LA så jeg vel for et år siden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Zemeckis+Carrey=Sant http://www.aintitcool.com/node/33244 Kan jo bli spennende. Selv om det har vært litt vel mange versjoner av den historien.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 The Sting mister jo litt av magien når man har sett den før, men fy for en godfilm det er. 9024481[/snapback] Synes ikke det, jeg tror faktisk at jeg koser meg bare mer og mer for hver gang jeg ser den... Holder på og snekkre hyller i den nye leiligheten min, etter litt "lett" hoderegning så ser det ut som om jeg hender opp med 47-48 meter med DVD hyller :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 The Sting mister jo litt av magien når man har sett den før, men fy for en godfilm det er. 9024481[/snapback] Synes ikke det, jeg tror faktisk at jeg koser meg bare mer og mer for hver gang jeg ser den... Holder på og snekkre hyller i den nye leiligheten min, etter litt "lett" hoderegning så ser det ut som om jeg hender opp med 47-48 meter med DVD hyller :!: 9024599[/snapback] skal vi dra til nederland å gifte oss? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Tror jeg står over for å si det sånn, jeg heller litt mer mot det andre kjønn... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal vel kanskje ikke si nei til en som kaller seg for gunfreak :!: Gjør det du kan for å ligne på Monica Bellucci også skal jeg drikke den årlige produksjonen av vodka i russland så er vi i gang Endret 7. juli 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg foretrekker også det andre kjønn, men for 50 meter med filmer kan jeg gå til det andre "laget" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skal jo sies at det er bygd med tanke på noen år med fremtidige DVD kjøp også, så det mange meter til overs (forhåpentligvis ) når jeg er ferdig med å få satt filmene inn i hyllene... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 da så, da vill jeg skilles hadde jeg lagt hyllene mine etterhverandre ville det bli ca. 12 meter. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Et vanlig DVD-cover er 1.5 cm bredt i ryggen. På 50 meter får man da 3333 filmer. Men det må jo se ganske snålt ut med alle filmene kun på 1 lang hylleetasje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men HD DVD/Blu-ray coverene er smalere igjen så da vil det bli plass til mange flere Og alt på en rekke kan vel bli et problem, måtte da fjerne dører i leiligheten og lage "tog", kunne jo ha vært moro, dog litt upraktisk... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Så nettopp Predator for første gang. Den var rå. Jeg digger denne scenen. 100% testosteron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå