L@sse Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selvfølgelig. Nettopp sett Kiss Kiss Bang Bang, forresten. Hvorfor i all verden ble ikke Downey Jr. Oscar-nominert for den rollen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Fordi den var for gay og dermed for kontroversiell. I tillegg liker de ikke trynet på narkovraket og syns han er en dårlig representant for Hollywood. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er ikke han også en av dem som har pisset på Oscar-utdelingen (sammen med bla Penn) grunnet sentimental fremfor filmfaglig utvelgingsprossess? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Transformers er på top 250. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Der forblir den nok ikke. Filmen vil nok etterhvert synke, selv om den faktisk hoppet opp fra 8.3 til 8.4 i dag. Men slike filmer holder seg aldri så høyt, det må en sensasjon til. Dessverre. Jurassic Park, Transformers m.m er jo kunst. Men blir ikke ansett som det av "eliten". Som Bay sa det; ''Wouldn't you want to do more of an art movie, like something that's hard to do?'''Are you kidding me?'' I had this big picture of Bumblebee [behind me]. That took a team of artists. It is so much harder to do, these type of [big action] movies, than a little art movie in the south of France. I mean, if you can take something that doesn't exist and make it look like it's got a soul, that's art. It's just frustrating when people just think it's like, oh, it's easy. Lenke til kommentar
morten-sol Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Så The Fast and The Fourious og Trippel X(xXx) og jeg lurte på om dere kan anbefale noen andre mesterverk med Vin Diesel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Så The Fast and The Fourious og Trippel X(xXx) og jeg lurte på om dere kan anbefale noen andre mesterverk med Vin Diesel. 9012263[/snapback] Saving Private Ryan, Vin Diesel har jo hovedrollen, eller ikke... Ser ikke på filmen som et mesterverk, men god er den. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pitch Black å The Chronicles of Riddick er noe av det bedre fra Vin Diesel i mine øyne. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vin Diesel er veldig god i rollen som Riddick ja. Synd at Chronicles hadde så dårlig handling. Spillet var bra da. Men det er nok Pitch Black som er den beste Vin Diesel filmen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er enig i at Pitch Black er det beste fra Diesel. Men har ikke fått sett Chronicles of Riddick though. Har egentlig ikke så stor sans for mannen, selv om han passer utmerket i ukompliserte action filmer. Men må vell se litt flere av filmene hans først.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Etter min mening er den beste filmen til Vin Diesel, Find Me Guilty. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen her som har noen bra mafia-filmer å anbefale? Til nå har jeg sett Gudfaren I, II og III, Scarface, Goodfellas, The Untouchables og på ventelista står Once Upon a Time in America. Er det noen andre "must"? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) The Departed er verdt å få med seg. http://www.imdb.com/title/tt0407887/ Endret 5. juli 2007 av Snerk Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Da så jeg Independence day filmen igjen. Alltid gøy med dommedag og helter i samme film. Siden jeg ikke hadde sett 2001:ASO da Ind. Day kom, så var det veldig morsomt å nå se at Goldblum har som velkomstskjerm dataen HAL2000 som sier "Hello Dave." Fantastisk, haha. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Takk for forslag Snerk og Zardoz Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Da så jeg Independence day filmen igjen. Alltid gøy med dommedag og helter i samme film. Siden jeg ikke hadde sett 2001:ASO da Ind. Day kom, så var det veldig morsomt å nå se at Goldblum har som velkomstskjerm dataen HAL2000 som sier "Hello Dave." Fantastisk, haha. 9013795[/snapback] Og det var først nå jeg innså betydningen av det. Har sett begge filmene og har ikke fått med meg det. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er det noen her som har noen bra mafia-filmer å anbefale?Til nå har jeg sett Gudfaren I, II og III, Scarface, Goodfellas, The Untouchables og på ventelista står Once Upon a Time in America. Er det noen andre "must"? 9013107[/snapback] Miller's Crossing, Carlito's Way, On the Waterfront, A Bronx Tale, Donnie Brasco Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 En ting er en objektiv sannhet: Arnie er sjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå