Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der forblir den nok ikke. Filmen vil nok etterhvert synke, selv om den faktisk hoppet opp fra 8.3 til 8.4 i dag. Men slike filmer holder seg aldri så høyt, det må en sensasjon til. Dessverre. Jurassic Park, Transformers m.m er jo kunst. Men blir ikke ansett som det av "eliten". Som Bay sa det;

 

''Wouldn't you want to do more of an art movie, like something that's hard to do?''

'Are you kidding me?'' I had this big picture of Bumblebee [behind me]. That took a team of artists. It is so much harder to do, these type of [big action] movies, than a little art movie in the south of France. I mean, if you can take something that doesn't exist and make it look like it's got a soul, that's art. It's just frustrating when people just think it's like, oh, it's easy.

Lenke til kommentar

Er enig i at Pitch Black er det beste fra Diesel. Men har ikke fått sett Chronicles of Riddick though. Har egentlig ikke så stor sans for mannen, selv om han passer utmerket i ukompliserte action filmer. Men må vell se litt flere av filmene hans først..

Lenke til kommentar

Da så jeg Independence day filmen igjen. Alltid gøy med dommedag og helter i samme film.

 

Siden jeg ikke hadde sett 2001:ASO da Ind. Day kom, så var det veldig morsomt å nå se at Goldblum har som velkomstskjerm dataen HAL2000 som sier "Hello Dave."

 

Fantastisk, haha.

Lenke til kommentar
Da så jeg Independence day filmen igjen. Alltid gøy med dommedag og helter i samme film.

 

Siden jeg ikke hadde sett 2001:ASO da Ind. Day kom, så var det veldig morsomt å nå se at Goldblum har som velkomstskjerm dataen HAL2000 som sier "Hello Dave."

 

Fantastisk, haha.

9013795[/snapback]

 

Og det var først nå jeg innså betydningen av det. Har sett begge filmene og har ikke fått med meg det. :hrm:

Lenke til kommentar
Er det noen her som har noen bra mafia-filmer å anbefale?

Til nå har jeg sett Gudfaren I, II og III, Scarface, Goodfellas, The Untouchables og på ventelista står Once Upon a Time in America.

 

Er det noen andre "must"?

9013107[/snapback]

 

Miller's Crossing, Carlito's Way, On the Waterfront, A Bronx Tale, Donnie Brasco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...