Bakke Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Så at Sin City Directors Cut var for 59.- på cdon.com drit den er 18 Tenkte og kjøpe Revesoir Dogs og Cable Guy for 99.- (altså sammenlagt) syntes dere det er lurt? 9004716[/snapback] Hva har det å si om Sin City har 18 års aldersgrense? Når du bestiller over nettet blir vel ikke dette sjekket? Endret 4. juli 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Slik jeg gjorde før: Gjemte filmer med høy aldersgrense Edit: Du kan jo kjøpe spesial 2 disc edition, der står det ingen aldersgrense på coveret. Om foreldrene dine bestiller er det jo bare til å si at den har 15 års aldersgrense, det sto ikke "18 år" så veldig tydelig Endret 4. juli 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja men bestiller i hennes navn =/ ellers gjemmer jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jagged Edge går på TV3 om en snau time. Skal jeg gidde å se den? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sorry for bump, men dette innlegget har ingenting med mitt forrige i denna tråden. Skal ha som mål å se IMDB's top 250 filmer gjennom tidene i løpet av året. Hadde vært veldig morsomt, og det er ikke mange av de filmene som er dårlige. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så akkurat Doom nå, grei film, men trenger litt hjelp med å forstå noe. Hva er kromosom og hvorfor ble noen personer smittet og ikke andre? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje litt vanskelig spørsmål, men er det noen som vet om det er "dommedagsfilmer" på vei? Noe ala War of the worlds... noe der verden er truet/går under-ish.. Anyone? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Noen som har sett Rambo IV-trailern? Fytte helvete, her har Die Hard 4-skaperne noe å lære av Stallone. Får R-rating. Check it out. http://www.firstshowing.net/2007/05/19/joh...eature-trailer/ 9001730[/snapback] Det er lenge siden. Her er tråden som ble opprettet etter oppdagelsen av traileren. 9001854[/snapback] Ja, vet, men da jeg skulle se den på den tiden så funket ikke linken, og så har jeg glemt den. Jeg satt og mastruberte til trailern, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje litt vanskelig spørsmål, men er det noen som vet om det er "dommedagsfilmer" på vei? Noe ala War of the worlds... noe der verden er truet/går under-ish.. Anyone? 9005157[/snapback] Noe lignende Indenpendence Day? Eller litt sånn Armageddon? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så akkurat Doom nå, grei film, men trenger litt hjelp med å forstå noe. Hva er kromosom og hvorfor ble noen personer smittet og ikke andre? 9005125[/snapback] Et kromosom er en haug med DNA-materiale, DNA-materialet i cellene blir omorganisert til kromosomer når cellene skal dele seg. Har ikke sett filmen, så jeg kan ikke svare på det andre. Å se hele top 250 på et år et vanskelig med mindre du elsker gamle filmer og har masse penger tilgjengelig. Jeg har snart sett top 100, men orker ikke fortsette fordi jeg må motivere meg til å se filmene som er igjen. De er av den type filmer jeg vanligvis aldri ville ha sett. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje litt vanskelig spørsmål, men er det noen som vet om det er "dommedagsfilmer" på vei? Noe ala War of the worlds... noe der verden er truet/går under-ish.. Anyone? 9005157[/snapback] 28 Weeks Later kommer på kino 7.september Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje litt vanskelig spørsmål, men er det noen som vet om det er "dommedagsfilmer" på vei? Noe ala War of the worlds... noe der verden er truet/går under-ish.. Anyone? 9005157[/snapback] Noe lignende Indenpendence Day? Eller litt sånn Armageddon? 9005203[/snapback] Mhm. Elsker konseptet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Virker som at det er lite vits i å se den da når man bare kan kjøpe den på DVD på play.com 10. september. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da har jeg startet med twofifty.org. Har aldri sett no mye film før så har bare 23/250 Har som mål å se alle i løpet av høsten/vinteren. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) En annen film som kanskje kan være aktuell for co2, er Sunshine. Har ikke sett den selv, men traileren er jo svært lovende, i tillegg til IMDb-snittet på 7,3 RrWuwVfqRYc Endret 4. juli 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Haha, hva faen? Verden går virkelig under her, Transformers sitt snitt har økt fra 8.3 til 8.4 når 5000 nye stemmer kom til. Jeg nekter å tro at en film av denne typen kan ha noe annet enn maks 7.5 når "stemmene er talt opp". Men nå må den snart begynne å synke. Ikke det at jeg har noe imot at den holder seg der den er nå Er bare merkelig hvordan katastrofefilmene ikke klarer å Karre seg over 7.5. Independence Day 6.2 Armageddon 5.8 War of the Worlds 6.7 Deep Impact 5.9 The Day After Tomorrow 6.2 Jurassic Park er litt annerledes film, men var jo stor grunnet effektene og det at svære dinosauruser trampet rundt. En genial film som allikevel stoppet på 7.6. Nå er jeg i skikkelig humør til å se litt skremmende effekter. Tar med meg Armageddon, Independence Day, Jurassic Park og Terminator 1&2. Skal kose meg med popcornfilmene i ferien. Så får jeg heller bruke høsten på de mer seriøse og "intellektuelt krevende" filmene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Akuratt sett Cube. Må være den mest geniale filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En annen film som kanskje kan være aktuell for co2, er Sunshine. Har ikke sett den selv, men traileren er jo svært lovende, i tillegg til IMDb-snittet på 7,3 9005337[/snapback] Sunshine er et mesterverk. Den er mer en abstrakt opplevelse enn en film, det var nå det jeg synes etter å ha sett den på kino. Men den er mer sci-fi enn katastrofefilm. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sorry for bump, men dette innlegget har ingenting med mitt forrige i denna tråden. Skal ha som mål å se IMDB's top 250 filmer gjennom tidene i løpet av året. Hadde vært veldig morsomt, og det er ikke mange av de filmene som er dårlige. 9005109[/snapback] Hadde faktisk tenkt å gjøre akuratt det samme selv, men vet ikke om jeg greier å gjøre det innen 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå