Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Så at Sin City Directors Cut var for 59.- på cdon.com drit den er 18 :no:

Tenkte og kjøpe Revesoir Dogs og Cable Guy for 99.- (altså sammenlagt) syntes dere det er lurt?

9004716[/snapback]

Hva har det å si om Sin City har 18 års aldersgrense? Når du bestiller over nettet blir vel ikke dette sjekket?

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg gjorde før: Gjemte filmer med høy aldersgrense :p

 

Edit: Du kan jo kjøpe spesial 2 disc edition, der står det ingen aldersgrense på coveret. Om foreldrene dine bestiller er det jo bare til å si at den har 15 års aldersgrense, det sto ikke "18 år" så veldig tydelig :p

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar
Noen som har sett Rambo IV-trailern? Fytte helvete, her har Die Hard 4-skaperne noe å lære av Stallone. Får R-rating.

 

Check it out.

 

http://www.firstshowing.net/2007/05/19/joh...eature-trailer/

9001730[/snapback]

Det er lenge siden. :)

 

Her er tråden som ble opprettet etter oppdagelsen av traileren.

9001854[/snapback]

 

Ja, vet, men da jeg skulle se den på den tiden så funket ikke linken, og så har jeg glemt den.

 

Jeg satt og mastruberte til trailern, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Så akkurat Doom nå, grei film, men trenger litt hjelp med å forstå noe.

 

Hva er kromosom og hvorfor ble noen personer smittet og ikke andre?

9005125[/snapback]

Et kromosom er en haug med DNA-materiale, DNA-materialet i cellene blir omorganisert til kromosomer når cellene skal dele seg.

 

Har ikke sett filmen, så jeg kan ikke svare på det andre.

 

Å se hele top 250 på et år et vanskelig med mindre du elsker gamle filmer og har masse penger tilgjengelig. Jeg har snart sett top 100, men orker ikke fortsette fordi jeg må motivere meg til å se filmene som er igjen. De er av den type filmer jeg vanligvis aldri ville ha sett.

Lenke til kommentar
Kanskje litt vanskelig spørsmål, men er det noen som vet om det er "dommedagsfilmer" på vei?

 

Noe ala War of the worlds... noe der verden er truet/går under-ish..

 

Anyone?

9005157[/snapback]

Noe lignende Indenpendence Day? Eller litt sånn Armageddon?

9005203[/snapback]

 

Mhm. Elsker konseptet.

Lenke til kommentar

Haha, hva faen? Verden går virkelig under her, Transformers sitt snitt har økt fra 8.3 til 8.4 når 5000 nye stemmer kom til. :green:

 

Jeg nekter å tro at en film av denne typen kan ha noe annet enn maks 7.5 når "stemmene er talt opp". Men nå må den snart begynne å synke. Ikke det at jeg har noe imot at den holder seg der den er nå :D

 

Er bare merkelig hvordan katastrofefilmene ikke klarer å Karre seg over 7.5.

 

Independence Day 6.2

Armageddon 5.8

War of the Worlds 6.7

Deep Impact 5.9

The Day After Tomorrow 6.2

 

Jurassic Park er litt annerledes film, men var jo stor grunnet effektene og det at svære dinosauruser trampet rundt. En genial film som allikevel stoppet på 7.6.

 

Nå er jeg i skikkelig humør til å se litt skremmende effekter. Tar med meg Armageddon, Independence Day, Jurassic Park og Terminator 1&2. Skal kose meg med popcornfilmene i ferien. Så får jeg heller bruke høsten på de mer seriøse og "intellektuelt krevende" filmene.

Lenke til kommentar
En annen film som kanskje kan være aktuell for co2, er Sunshine. Har ikke sett den selv, men traileren er jo svært lovende, i tillegg til IMDb-snittet på 7,3

9005337[/snapback]

Sunshine er et mesterverk. Den er mer en abstrakt opplevelse enn en film, det var nå det jeg synes etter å ha sett den på kino. Men den er mer sci-fi enn katastrofefilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...