Armageddon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Da var Children of Men sett. Jeg likte den veldig godt! Handlingen og settingen var spennede. Det lvar også mange fine detaljer i filmen, noe som skapte et ganske troverdig bilde av fremtiden. Men det jeg likte best i filmen, var kameraføringen i actionscenene. Istedet for korte klipp og mange synsvinkler fikk vi et langt klipp. Det er det lenge siden jeg har sett. Synes det passet ganske godt til filmen, særlig krigsscenen på slutten. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Spørsmål om Children of Men: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvorfor var Julianne Moore frempå coveret? Hun forsvinner jo etter den første halvtimen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Navn selger, veit du. Julianne Moore er en kjent skuespillerinne som har medvirket i bl.a. Boogie Nights og Hannibal. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 fordi trynet og navnet hennes selger vel litt da. også blir det da liksom litt overaskende når hun stryker med Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hun er kjent og trekker penger sånn er det bare. Bare tenk på Orlando Bloom; suger og spille men jentene digger han så han trekker penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Orlando selger fordi han var Legolas. That's it. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Og pga jenter i 13-15 års alderen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 I tillegg er han kjekkere enn alle som kritiserer han Har ingenting i mot mannen. likte han spesielt når jeg så en episode av en eller annen britisk serie som tok for seg statister. Han er som den "feminine" varianten av Arnold "The Guvernator". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 han er den feminine varianten av Boy George Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Her er klippet forresten; http://www.youtube.com/watch?v=D-3jIAtWTFI Han har nå god form for selvironi i hvert fall. Hadde han vært kvinnfolk hadde han nok aldri vært kritisert. Av en eller annen grunn ser jeg ikke mannfolka kritsere Jessica Biel, Megan Fox og Jessica Alba. I wonder why Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er fordi gutter desperat forsøker å framstå som macho ved å kritisere enhver form for "umacho" mannlig framstilling. Syns ikke Bloom er verdens beste skuespiller, men utseende og framtoning er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Han er helt grei i LOTR, han BLIR legolas selv i hardcore Tolkien-fans sine øyne. Så han er nok en bra skuespiller selv om han er pen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg bare liker ikke hvordan han alltid skal være Meg ultra Chuck Norris i hver film han spiller i hvis dere skjønner, han skal alltid vær så god og det irriterer meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg bare liker ikke hvordan han alltid skal være Meg ultra Chuck Norris i hver film han spiller i hvis dere skjønner, han skal alltid vær så god og det irriterer meg. 8982920[/snapback] eneste filmen han ikke er god i er BHD, der faller han og brekker ryggen med en gang Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Da er The Transformers sett. Det er bare en ting å si om den filmen. Årets film! Utrolig bra! Kommer tilbake med en litt mer annmeldelse senere. Må bare få satt meg litt først! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Gleder meg så sykt til transformers tror jeg vil se den i morgen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Går den i morgen da? Har jo vært førpremiere denne helgen, de sender den vel ikke på en mandag også? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vet ikke det håper det iallefall Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vet ikke det håper det iallefall 8983973[/snapback] Den går jo hver dag fram til premieren da. Men er ikke på alle plassene. Husker ikke helt hvor den går på de forskjellige dagene. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen gode filmer i samme stil som Pulp Fiction, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå