Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 300 var årets skuffelse for min del. Men det er nå bare meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 300 var årets skuffelse for min del. Men det er nå bare meg 8981072[/snapback] samme her, slåssinga ble bare gjentagelse etter gjentalgelse. også ut og inn av slow mo hele tiden, enten lager du hele filmen i slow mo ellers bruker du ikke slow mo, men ut og inn sånn hele tiden blir masete, og alt for lite blod, skal du først lage en en macho film som dette skal blodet flyte som elver. soldatene skulle være heldekket i blod Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er man ekstra filmleet om man ikke liker kommersielle storfilmer? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Alien vs. Predator sin oppfølger har nå fått navnet Aliens vs. Predator. Bra valg. Men etter den første så tviler jeg på at filmen blir noe bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 AVP har altid vært satt til Aliens universet. det er der tegneseriene er satt og der spillene er satt så hvorfor de valge å gå vekk fra det i den første filmen skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 The Fountain er så til de grader årets beste film så langt, det er nok høyst trolig tiårets film også. El Laberinto del fauno kommer inn på en god andreplass mens 300 var en enorm skuffelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tror AvsP 2 kan bli en artig opplevelse regissørene har jo sakt at de skal mer back to basic for å bruke et godt norsk ord for det. Mindre cgi og mer for oss litt voksne siden denne ikke IKKE blir PG13 som den første, noe som i seg selv gjør at den første sliter... Det kan jo nesten bare gå en vei etter den første og det er opp. Så får vi bare håpe at brødrene Strause gjør en bedre jobb en Paul W.S. Anderson (som sagt skal ikke mye til) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 300 er årets beste hittil, med Die Hard 4 på 2. plass og The Prestige på 3. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er jo 1000 rykter om filmer Tarantino visstnok skal begynne på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe, ja. Blir også nevnt i artikkelen hvor mye denne mannen som har laget 4,85 filmer er involvert i Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Og where Tarantino go, i will blindly follow... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Og where Tarantino go, i will blindly follow... 8981316[/snapback] Fin oppsummering av den gjennomsnitlige Tarantino-fan. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er man ekstra filmleet om man ikke liker kommersielle storfilmer? Nei, det er man ikke. Nja. Det er ikke så bombastisk som E-wok spør om, og det er en helt feil vinkling på saken. Men det er jo en viss sannhet gjemt inni der. Generelt sett, når man har vært filmgal i noen år og har sett de fleste av de største filmene de siste 30 årene. Da blir jo nesten alle mer og mer kresen på slikt. Fordi filmsmaken utvikles og man blir lei av kommersielt oppkast. Og alt for mange av storfilmene er oppkast som bare gir kjapp underholdning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå skal ikke kjapp undeholdning undervurderes da. Det er faktisk helt OK om man ikke er ute etter noe annet der og da Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ikke diss kjapp underholdning, det kan være som en oase i ørkenen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja jeg er nødt til å ha min dose av ren underholdning av og til. Er digg å sette seg ned og koble hjernen helt ut. Men merker jeg er mer og mer kritisk til slike filmer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg tror at de som virkelig er filmgale ser de ultrakommerse filmene uansett, bare for å ha sett de så de vet hva de snakker om når de skal disse dem. Og Som Pål Bang-Hansen sa en gang: Så lenge det er film, se det. Uansett genre, bare det er film! Og han kan vel trygt regnes som Norges største filmnerd. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor lang tid tar det som oftest for en film å komme seg fra kino til dvd? Varierer dette veldig eller? 8979251[/snapback] det varierer ja... virker som de populære filmene tar lenger tid enn de som er litt oversett... 8979257[/snapback] Ja de vil vel tjene så mye som mulig på kinoene, men de tjener vel mer på dvdene? En dvd kan jo koste dobbelt så mye som en kinobilett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå