Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en scene i Transformers hvor en som filmer kommer med en kommentar som fikk meg til å se for meg at det var Steffypants som løp der;

(sitat fra filmen)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"This is ten times cooler then Armageddon" (eller noe i den dur) :green:

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde denne følelsen etter å ha sett en slik film på kino. Jeg er redd Transformers kan ha ødelagt mye av opplevelsen av Die Hard 4.0 som jeg har tenkt å se i morgen. Det beste hadde nok vært å se den filmen før Transformers.

Nesten litt synd, det vil bli vanskelig å bli tilfredsstilt av slike filmer i fremtiden, for hvordan i all verden vil man makte å overgå actionscenene? Og Bay brukte kun 150 millioner dollar, over 100 mill mindre enn Raimi på Spider-Man 3?

Så trailer av den nye Rush Hour filmen før Transformers, den så jo overaskende bra ut faktisk.

Lenke til kommentar
Det er en scene i Transformers hvor en som filmer kommer med en kommentar som fikk meg til å se for meg at det var Steffypants som løp der;

(sitat fra filmen)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"This is ten times cooler then Armageddon" (eller noe i den dur) :green:

Ikke bare du som fikk med deg det :)

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde denne følelsen etter å ha sett en slik film på kino. Jeg er redd Transformers kan ha ødelagt mye av opplevelsen av Die Hard 4.0 som jeg har tenkt å se i morgen. Det beste hadde nok vært å se den filmen før Transformers.

Nope, hakket verre, da går den rett i glemmeboken. Jeg så de to rett etter hverandre i går kveld og Die Hard er så og si glemt alt, trist men sant...

Lenke til kommentar

Har ende ikke sett Transformers(har egentlig ikke noe spesielt forhold til det heller), men jeg syntes da Die Hard 4.0 ikke var så gal. Etter min mening er den hvertfall ikke mye dårligere enn de tidligere filmene i serien.

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Det jeg hører om Die Hard 4.0 er at den er god og underholdende, men at den blekner i forhold til Transformers. Men så sies det at alle storfilmene så langt i år blekner i forhold til Transformers.

Det er nok litt urettferdig å måle filmene opp mot hverandre.

Lenke til kommentar

Er vel liten sammenheng i filmene. Om du husker sånn ca hva de forrige 2 handlet om, så er den ikke så fjern.

BTW: Ser for meg logoen på The Simpsons Movie dvd'n. "Vi snakker norsk.

edit: Ah trodde du hadde kjøpt 3'ern. Husker ikke helt hvilken som handlet om hva, men jeg tror du kan se den uten å være helt lost..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Er ikke mange referanser mellom T1 og T2. Bortsett fra at man skjønner hvorfor John blir vettskremt første gang Arnold møter ham med en boks Guns'n'Roses (John digger GNR) fordi mora hans brukte hele forrige filmen på å ta livet av en ond Arnold-bot som nå er blitt snill.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Garantert, jeg er nødt til å se den minst en gang til. Spesielt for å få med meg flere detaljer av slutten. Kaotisk som den var så tror jeg det er mye nytt å oppdage for hver gang man ser filmen.

Men først må Die Hard 4.0 sees. Og så er det The Simpsons, Harry Potter, Rush Hour 3 m.m som skal sees i sommer. I tillegg er det en liten haug med filmer som kommer på DVD som jeg ikke fikk med meg på kino som må sees. Blir noen travle filmmåneder.

Må si det ikke er så krise lenger med tanke på Indiana Jones 4, nå som jeg har sett Shia spille i Transformers. Han er jo som skapt som rollen til Indiana sin sønn og vil nok gjøre sitt for at savnet av Sean Connery ikke blir alt for stort.

Den gutten kommer til å bli den neste store stjernen i Hollywood, uten tvil.

Lenke til kommentar
Må si det ikke er så krise lenger med tanke på Indiana Jones 4, nå som jeg har sett Shia spille i Transformers. Han er jo som skapt som rollen til Indiana sin sønn og vil nok gjøre sitt for at savnet av Sean Connery ikke blir alt for stort.

Den gutten kommer til å bli den neste store stjernen i Hollywood, uten tvil.

8977754[/snapback]

Han kommer til å bli stor uten tvil, gleder meg til Disturbia dupper ned i postkassa om noen månder. Hvis man da hiver på Ryan Gosling og Ben Foster i samme slengen så tror jeg det neste tiåret er sikret gode skuespillprestasjoner av unge skuespillere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...