Gjest medlem-105082 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Vurderer å ha Nicolas Cage maraton i natt.Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War. Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med? 8966212[/snapback] The Rock og Con Air kanskje? Endret 28. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vurderer å ha Nicolas Cage maraton i natt.Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War. Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med? 8966212[/snapback] The Rock og Con Air kanskje? 8966227[/snapback] Face/Off Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 The Rock og Con Air kanskje? 8966227[/snapback] ah... selvfølgelig. De må man ikke glemme. Selvom jeg mener at Cage som action-skuespiller er dårligere enn Cage som drama-skuespiller. *legge til liste over filmer som "skaffes" i løpet av kvelden* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) American Psycho-spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alt sammen var i hodet hans, det er sånn jeg ser det. Lenge siden jeg har sett den, men det finnes mange forskjellige tolkninger, så du må nok finne din egen. 8966190[/snapback] Jeg støtter meg selv til den forklaringen. Men det er likevel mange som mener noe annet. Verken Harron (regissøren) eller Guinevere Turner (med-manusforfatter) har blitt helt enige. Endret 28. juni 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det eneste som var dårlig i Children of Men syntes jeg var slutten. Den var litt for åpen etter min mening. Men det er jo smak og behag da... 8965791[/snapback] Jeg tenkte på det samme, men hvordan ville du ellers sluttet filmen uten å legge på en time i spilletid? 8965897[/snapback] Tenkte de kunne ha lagt til 10 minutter eller noe sånt, så vi fikk se hvordan det var når de kom ombord i den båten. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med? 8966212[/snapback] Red Rock West - neo-noir med Hopper og Cage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Red Rock West - neo-noir med Hopper og Cage. 8966285[/snapback] Den har jeg fakta enda ikke sett. Må skaffes den også. Nicolas Cage er en utrolig troverdig skuespiller i mine øyne Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fant ikke noe annen plass å poste det så jeg poster det likegodt her jeg. Når jeg skal legge inn nye filmer i samlingen min på DVD Profiler får jeg et lite problem. Jeg får opp denne feilmeldingen når jeg velger Ja på spørsmålet om jeg vil fornye profillisten fra IVS før jeg fortsetter: Er det slik at jeg må laste ned og betale for den nyeste versjonen av DVD Profiler? Har nemlig den gamle versjonen fortsatt, 2.4.0 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Adaption bør du se, om du skal ha Cage-maraton. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Adaption må du se, om du skal ha Cage-maraton. 8967086[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen her som vet om noen gode butikker for kjøp av film i London? Eneste jeg vet om er Tower Records som har en stor cd/dvd butikk. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vurderer å ha Nicolas Cage maraton i natt.Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War. Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med? 8966212[/snapback] Wild at Heart. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen her som vet om noen gode butikker for kjøp av film i London? Eneste jeg vet om er Tower Records som har en stor cd/dvd butikk. 8967845[/snapback] Du burde stikke innom HMV og virgin megastore. Husker ikke helt om de har gode priser, men de er store butikker(flere etasjer). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sommersalgene er en fin ting. Har nå en hylle med hele 19 filmer jeg ikke har sett før, mot rekorden som tidligere har vært tre. Hvorfor skal det bare regne på østlandet, hvorfor kan ikke vi på vestlandet også få litt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Sommersalgene er en fin ting. Har nå en hylle med hele 19 filmer jeg ikke har sett før, mot rekorden som tidligere har vært tre. Hvorfor skal det bare regne på østlandet, hvorfor kan ikke vi på vestlandet også få litt? 8969286[/snapback] vel du kan jo ha litt "uflaks" og brekke et bein, så kan du sitte inne hele sommeren. fin en stor stein, sett deg på en stol og sett beinet på en benk så beinet er rett. og kaster du steinen på leggen din. pass på å ikke treff kneet, da kan du blir fucka for resten av livet(men da ville du ha en undskyling for å aldri gå ut mer. selv har jeg nå. 50 nye filmer å se(har sett noen av dem før da) 7 sesonger med DS9 11 sesonger med MASH 1 sesong med married with childern 4 sesonger jeeves and wooster 1 sesong a bit of fry and laurie 2 sesonger bullshit 4 sesonger nikita 2.5 sesonger angel som jeg ikke har sett enda. samt at i løpet av neste måned får jeg 10ende sesong med SG1. så jeg har også litt å se på. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 *legge til liste over filmer som "skaffes" i løpet av kvelden* 8966252[/snapback] Snake Eyes er også ganske god. Han spiller hvertfall bra der.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal på førpremiære av Transformers i kveld. Kommer til å oppdatere med min konklusjon. Gleder meg Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 *legge til liste over filmer som "skaffes" i løpet av kvelden* 8966252[/snapback] Snake Eyes er også ganske god. Han spiller hvertfall bra der.. 8969328[/snapback] Snake Eyes er en møkfilm. Du klarer deg lenge med de filmene du allerede har på lista, L4r5. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 The Simpsons dubbes! Helligbrøde! Total boikott av i det hele tatt og kjøpe den DVD'en med mulighet for norske stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå