Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Vurderer å ha Nicolas Cage maraton i natt.

Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War.

Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med?

8966212[/snapback]

The Rock og Con Air kanskje? :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War.

8966212[/snapback]

8966227[/snapback]

Face/Off ;)

Lenke til kommentar

8966227[/snapback]

ah... selvfølgelig. De må man ikke glemme. Selvom jeg mener at Cage som action-skuespiller er dårligere enn Cage som drama-skuespiller.

*legge til liste over filmer som "skaffes" i løpet av kvelden*

Lenke til kommentar
American Psycho-spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Alt sammen var i hodet hans, det er sånn jeg ser det. Lenge siden jeg har sett den, men det finnes mange forskjellige tolkninger, så du må nok finne din egen.  :)

8966190[/snapback]

Jeg støtter meg selv til den forklaringen. Men det er likevel mange som mener noe annet. Verken Harron (regissøren) eller Guinevere Turner (med-manusforfatter) har blitt helt enige.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Det eneste som var dårlig i Children of Men syntes jeg var slutten. Den var litt for åpen etter min mening. Men det er jo smak og behag da...

8965791[/snapback]

Jeg tenkte på det samme, men hvordan ville du ellers sluttet filmen uten å legge på en time i spilletid?

8965897[/snapback]

Tenkte de kunne ha lagt til 10 minutter eller noe sånt, så vi fikk se hvordan det var når de kom ombord i den båten.

Lenke til kommentar

Fant ikke noe annen plass å poste det så jeg poster det likegodt her jeg.

Når jeg skal legge inn nye filmer i samlingen min på DVD Profiler får jeg et lite problem.

Jeg får opp denne feilmeldingen når jeg velger Ja på spørsmålet om jeg vil fornye profillisten fra IVS før jeg fortsetter:

post-87995-1183069125_thumb.jpg

Er det slik at jeg må laste ned og betale for den nyeste versjonen av DVD Profiler?

Har nemlig den gamle versjonen fortsatt, 2.4.0

Lenke til kommentar

8966212[/snapback]

Wild at Heart.

Lenke til kommentar
Noen her som vet om noen gode butikker for kjøp av film i London? Eneste jeg vet om er Tower Records som har en stor cd/dvd butikk.

8967845[/snapback]

Du burde stikke innom HMV og virgin megastore. Husker ikke helt om de har gode priser, men de er store butikker(flere etasjer).

Lenke til kommentar
Sommersalgene er en fin ting. Har nå en hylle med hele 19 filmer jeg ikke har sett før, mot rekorden som tidligere har vært tre. Hvorfor skal det bare regne på østlandet, hvorfor kan ikke vi på vestlandet også få litt?

8969286[/snapback]

vel du kan jo ha litt "uflaks" og brekke et bein, så kan du sitte inne hele sommeren. fin en stor stein, sett deg på en stol og sett beinet på en benk så beinet er rett. og kaster du steinen på leggen din. pass på å ikke treff kneet, da kan du blir fucka for resten av livet(men da ville du ha en undskyling for å aldri gå ut mer.

selv har jeg nå. 50 nye filmer å se(har sett noen av dem før da)

7 sesonger med DS9

11 sesonger med MASH

1 sesong med married with childern

4 sesonger jeeves and wooster

1 sesong a bit of fry and laurie

2 sesonger bullshit

4 sesonger nikita

2.5 sesonger angel

som jeg ikke har sett enda.

samt at i løpet av neste måned får jeg 10ende sesong med SG1.

så jeg har også litt å se på.

Lenke til kommentar
*legge til liste over filmer som "skaffes" i løpet av kvelden*

8966252[/snapback]

Snake Eyes er også ganske god. Han spiller hvertfall bra der..

8969328[/snapback]

Snake Eyes er en møkfilm. Du klarer deg lenge med de filmene du allerede har på lista, L4r5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...