Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme kor mykje det haster så skal retningslinjene følgast, bumping er kun lov etter 24 timar. Eit innlegg er fjerna og to slått saman. Har du noko nytt å tilføye så skal du redigere innlegget, ikkje opprette eit nytt. :)

Lenke til kommentar

Hadde Half-Life vært så dårlig som Children Of Men hadde jeg aldri orket spille igjennom det. Filmen var jo så t r e g . Eneste jeg likte var når de kriget på slutten. Ikke en film jeg kommer til å se igjen.............noensinne.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Det eneste jeg syns var litt forvirrende i Children of Men var hvem Clive Owen var og hvorfor han ble dratt inn i forviklingene. Men det var ikke så vanskelig å forstå ved nærmere ettertanke. Hva var så dårlig forklart i den filmen, da? Treg var den så absolutt ikke. Treghet er relativt, men hva er f.eks. Stalker da?

Endret av cun
Lenke til kommentar
Det eneste som var dårlig i Children of Men syntes jeg var slutten. Den var litt for åpen etter min mening. Men det er jo smak og behag da...

8965791[/snapback]

Jeg tenkte på det samme, men hvordan ville du ellers sluttet filmen uten å legge på en time i spilletid?

Lenke til kommentar
Ocean's 13 var smoooooooooooooooooth. Alt som ble vist i filmen var enten gull, sølv, diamanter eller en skinnende overflate av en eller annen type. Selve filmen var kul den også, det beste fra enern og det beste fra toern.

8965928[/snapback]

riiiiight

Lenke til kommentar

Over til noe annet. Noen som har vært på førpremieren av Transformers idag? Sugen på tilbakemeldinger om hvordan den er.

8965611[/snapback]

Deosl ga den en sterk 5'er (se i transformerstråden). Ofret førpremieren i dag til fordel for i morgen, siden jeg da får se den i store KP1 fremfor lille KP5. På lørdag er det to visninger, skal si det var litt mye førpremiere på den filmen ^^

Ellers kan jeg si såpass at jeg enda ikke har sett en negativ omtale av Transformers. Starter med 8.5 på IMDB (denne kommer naturligvis til å synke) og kun ferske tomater så langt på Rottentomatoes.com.

Nå ser jeg bare frem til Transformers i morgen klokken 1600 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...