Dødskalkunen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hey, attention every1. De Selger Terminator 2 Directors Cut for 1kr på Cdon! 8964273[/snapback] Hvorfor koster den bare 1 kr? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sommer tilbud varer bare i 16timer eller noe sånt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ok, da bestiller jeg den. Endret 28. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva skal jeg se nå? American Psycho eller Kalifornia? Hva i all verden? Latterlig billig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Samme kor mykje det haster så skal retningslinjene følgast, bumping er kun lov etter 24 timar. Eit innlegg er fjerna og to slått saman. Har du noko nytt å tilføye så skal du redigere innlegget, ikkje opprette eit nytt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen andre som følte at "Children Of Men" var litt dårlig forklart? Bare hopper fra skanse til skanse? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Syntes den var bra forklart. Var det bare meg som fikk følelsen over at jeg så "Half Life 2 The Movie" Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hadde Half-Life vært så dårlig som Children Of Men hadde jeg aldri orket spille igjennom det. Filmen var jo så t r e g . Eneste jeg likte var når de kriget på slutten. Ikke en film jeg kommer til å se igjen.............noensinne. Endret 28. juni 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det eneste jeg syns var litt forvirrende i Children of Men var hvem Clive Owen var og hvorfor han ble dratt inn i forviklingene. Men det var ikke så vanskelig å forstå ved nærmere ettertanke. Hva var så dårlig forklart i den filmen, da? Treg var den så absolutt ikke. Treghet er relativt, men hva er f.eks. Stalker da? Endret 28. juni 2007 av cun Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ikke misforstår meg. Jeg syns den var godt over gjennomsnittet, men den er ikke verdt sin 124# plass på IMDB. Edit : har en følelse om at filmen faktisk er bedre andre gangen. Endret 28. juni 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den er verdt 100 plasseringer høyere på IMDb. Minst. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Smak å behag. I mine øyne kunne de godt sent den ned 3 - 4 hundre plasser minst. Over til noe annet. Noen som har vært på førpremieren av Transformers idag? Sugen på tilbakemeldinger om hvordan den er. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det eneste som var dårlig i Children of Men syntes jeg var slutten. Den var litt for åpen etter min mening. Men det er jo smak og behag da... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det eneste som var dårlig i Children of Men syntes jeg var slutten. Den var litt for åpen etter min mening. Men det er jo smak og behag da... 8965791[/snapback] Jeg tenkte på det samme, men hvordan ville du ellers sluttet filmen uten å legge på en time i spilletid? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ocean's 13 var smoooooooooooooooooth. Alt som ble vist i filmen var enten gull, sølv, diamanter eller en skinnende overflate av en eller annen type. Selve filmen var kul den også, det beste fra enern og det beste fra toern. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ocean's 13 var smoooooooooooooooooth. Alt som ble vist i filmen var enten gull, sølv, diamanter eller en skinnende overflate av en eller annen type. Selve filmen var kul den også, det beste fra enern og det beste fra toern. 8965928[/snapback] riiiiight Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Over til noe annet. Noen som har vært på førpremieren av Transformers idag? Sugen på tilbakemeldinger om hvordan den er. 8965611[/snapback] Deosl ga den en sterk 5'er (se i transformerstråden). Ofret førpremieren i dag til fordel for i morgen, siden jeg da får se den i store KP1 fremfor lille KP5. På lørdag er det to visninger, skal si det var litt mye førpremiere på den filmen ^^ Ellers kan jeg si såpass at jeg enda ikke har sett en negativ omtale av Transformers. Starter med 8.5 på IMDB (denne kommer naturligvis til å synke) og kun ferske tomater så langt på Rottentomatoes.com. Nå ser jeg bare frem til Transformers i morgen klokken 1600 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Så akkurat American Psycho, men slutten skjønte jeg ikke helt... Noen som gidder å gi meg en kort forklaring? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 American Psycho-spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alt sammen var i hodet hans, det er sånn jeg ser det. Lenge siden jeg har sett den, men det finnes mange forskjellige tolkninger, så du må nok finne din egen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vurderer å ha Nicolas Cage maraton i natt. Har begynt med Leaving Las Vegas og tenkte jeg skulle fortsette med Bringing out the dead, Weather Man og Lord of War. Er det noen jeg mangler da som jeg burde ha med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå