Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er scenen ifra part 2 her litt Pirates of the Caribbean :Dead man Chest eller ?? HVis du bare bytter om støvlene til Le Chuck med Jack's hatt ?

4duwwHAUf_w

Har Disney eller Potc folka sagt at de henter litt ifra Monkey Island eller er det bare Monkey Island fans "Ønsketenking" =P ?

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Har Disney eller Potc folka sagt at de henter litt ifra Monkey Island eller er det bare Monkey Island fans "Ønsketenking" =P ?

8957922[/snapback]

Det går nok litt begge veier. :)

Although Ron Gilbert has been widely quoted that the game was inspired by Disneyland's Pirates of the Caribbean ride, in his blog he stated that his true inspiration was Tim Powers' book On Stranger Tides.[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Monkey_Island_(series)

Lenke til kommentar

Det ble så jeg leide Déjà Vu og Children of Men.

Har sett Déjà Vu nå skal se Children of Men senere. Syntes Déjà Vu var en veldig bra film. Måten de knyttet ting sammen osv var genialt til tider. Selv om den ble litt kjedelig av og til syntes jeg den var veldig bra.

Etter det jeg har lest nå så gleder jeg meg skikkelig til å se Children of Men. :)

Lenke til kommentar
krigsscenene i Children of Men er noe av det beste jeg har sett noen gang, så bare gled deg :)

8959081[/snapback]

Da er Children of Men sett.

Ah! For en film! Som du sa var krigsscenene noe av det beste du har sett noen gang. Henger meg på den jeg også. Så utrolig realistisk, det slår til og med Saving Private Ryan som jeg syntes var noe av det mest realistiske!

Men likevell syntes jeg filmen ble litt treg og kjedelig til tider. Men det er ikke nok til å trekke den ned så mye. Gir den 9/10 og anbefaler den til alle andre som ikke har sett den!

Lenke til kommentar

Noen som vet om Eagle vs Shark kommer til Norge? Fant den ikke på Filmweb sine sider, og da vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne å lete. Slik jeg ser traileren kan dette bli den første virkelig morsomme rom/kommen siden Napoleon Dynamite, har svært lyst til å se den. Hvis noen har sett den, vennligst legg igjen en anmeldelse i egnet tråd :)

Trailer:

-xVMkqaOUS0&v2

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...