Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Filmen kommer på kino 12. oktober da, det virker som at de får det ekstremt travelt med post-production hvis de fremdeles filmer.

8952153[/snapback]

 

Det tar ikke så lang tid å klippe en film. Ikke minst når filmen sannsynligvis ikke inneholder veldig mye CGI.

Lenke til kommentar
Hva med rynkene da? Siden når har 47 massevis av rynker? Om man skal sitte og sutre over smådetaljer som at "Olyphant ser ut som en snill unge", så får man sannelig sutre over rynker også.

8952211[/snapback]

Rynker kan lett fikses med sminke og CGI. Jeg antar at det andre der ikke var til meg, men du blander debatten likevel. Det er forskjell på noen få rynker og å se ut som en stygg drittunge, men det er strengt talt ikke jeg som kom med den påstanden :whistle:

Lenke til kommentar
Filmen kommer på kino 12. oktober da, det virker som at de får det ekstremt travelt med post-production hvis de fremdeles filmer.

8952153[/snapback]

 

Det tar ikke så lang tid å klippe en film. Ikke minst når filmen sannsynligvis ikke inneholder veldig mye CGI.

8952237[/snapback]

Ja, det er det jeg kom fram til også. Men de fleste filmer bruker jo mange, mange måneder på det.

Timothy Olyphant er faen ikke "alt for ung" heller. Han er fire år yngre enn Agent 47. 47 ble "født" i September, 1964, så vidt jeg kan huske. Olyphant ble født i 1968.

8952247[/snapback]

Det er sant, han er faktisk 40 år snart! Jeg glemmer det hele tida, tullingen ser jo ut som at han er 25.

Lenke til kommentar

Over til noe annet...

Spoiler for de som ikke har sett Pans Labyrint...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Noe jeg syns var stilig med Pans Labyrint var at slutten endte med at man grublet over om det var sant eller om alt var bare oppi hode hennes...

Endret av kenny-
Lenke til kommentar

Det er jo gjerne en fordel å skrive hvilken film man referer til før man eventuelt må åpne spoileren :)

 

Jeg trodde nesten av du snakket om Safe House.

 

Men over til El Laberinto del Fauno:

 

 

Ja, filmen er et godt eksempel på at man kan tolke filmer dithen man selv vil. Jeg tolket det som om hun dagdrømte seg vekk fra den grusomme virkeligheten, men at den (virkeligheten) innhentet henne til slutt, selv om filmen slutter "lykkelig".

 

Lenke til kommentar

Et lignende eksempel på slik tolkning er The Fountain.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Teorien som virker til å ha mest vekt er at det som skjedde i fortiden bare skjedde i boken, som Izzys måte å takle døden på, hvor fremtiden er.. vel, jeg er usikker på hva resten av teorien er. Jeg liker min mye bedre. En sjels vandring gjennom tidene i søken om oppnåelse av sann kjærlighet, som etterhvert utvikler seg til en forståelse av hvordan sjeler får fred med hverandre i "the after-life". Noe kvasifilosofisk, veldig klissete romantisk og til å forelske seg i =D
Lenke til kommentar
Jeg digger Patrick Stewart i Safe House. Noen andre som har sett den? Jeg hadde alltid et litt skjevt syn på Patboy etter hans opptredener i Star Trek: Next Generation, men denne filmen og X-Men fikk meg til å sette pris på ham som den rå skuespilleren han er :)

8952385[/snapback]

 

Patboy er en ekstrem bra skuespiller, håper det blir flere Stewart McKellen filmer,

 

de to sammen er episk. når det kommer til rent skuespiller talent er det vansklig å så de

Lenke til kommentar

Selv Viking treneren ligner med på agent 47 enn det Olyphant gjør. Og det tidligere bildet som ble postet var ikke akkurat noe som sa meg at han passet i rollen. Men han er nå en grei nok skuespiller og utseendet er jo ikke alt.

 

Edit: Da er billetter til Transformers førpremiere fredag klokken 1600 ordnet i KP1. Mye ledig der for de som er interessert.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...