Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Julenissen, det er ikke regissøren som sitter og pønsker ut disse dumme linjene. De finnes i alle film-trailere. Masse bullshit-greier som skrives på av studio executives eller hvem vet.

8952034[/snapback]

 

Nå finnes det nå tilfeller hvor regissøren også setter sammen trailere. Michael Bay gjorde blant annet dette med transformerstrailer. :)

Lenke til kommentar
Jaha? Han hadde vært mye bedre enn Timothy Olyphant ihvertfall... han ser jo ut som en unge... Patrick Stewart ligner jo også på 47 sååå....

8952076[/snapback]

Hitman ser ikke ut som han er 60 år gammel. Olyphant ligner på Hitman, nuff said. Ingen hadde sett en Hitman-film med en bestefar i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Jaha? Han hadde vært mye bedre enn Timothy Olyphant ihvertfall... han ser jo ut som en unge... Patrick Stewart ligner jo også på 47 sååå....

8952076[/snapback]

Hitman ser ikke ut som han er 60 år gammel. Olyphant ligner på Hitman, nuff said. Ingen hadde sett en Hitman-film med en bestefar i hovedrollen.

8952096[/snapback]

 

Enig der. Først og fremst så er dette en teaser-trailer. Det kan hende at ingen av de viste klippene blir med i den ferdige filmen, for alt vi vet. Dessuten ser man aldri fjeset hans helt, og man ser det bare i noen hundredelssekunder.

 

For det andre, Kenny, jeg tror du bør gjøre litt mer research før du uttaler deg om sånt. Du har tydeligvis aldri sett Deadwood. Olyphant ser minimalt ut som en unge. Han er en UTMERKET person til å spille en kald (MEN IKKE OND, FOR FAEN) person, som er villig til å gjøre det han må for å få oppnådd sin vilje.

 

Dotten: Det visste jeg ikke. Skjer dette ofte med angre regissører også?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hitman ser ikke ut som han er 60 år gammel. Olyphant ligner på Hitman, nuff said. Ingen hadde sett en Hitman-film med en bestefar i hovedrollen.

8952096[/snapback]

LOL, har du ikke sett X-men III? Der bruker de anti-aging technology for å få Patboy til å se 70 år yngre ut. Patboy rocker Olifanten uansett i hvilken som helst rolle, selv om han måtte sitte i rullestol!

Lenke til kommentar
Dakota Fanning er ung.

8951809[/snapback]

 

Jo, Frode Alnæs. Brynjar Melling hadde passet perfekt i rollen som Agent 47, med mullah Krekar som sidekick.

8952075[/snapback]

 

Hitman ser ikke ut som han er 60 år gammel. Olyphant ligner på Hitman, nuff said. Ingen hadde sett en Hitman-film med en bestefar i hovedrollen.

8952096[/snapback]

LOL, har du ikke sett X-men III? Der bruker de anti-aging technology for å få Patboy til å se 70 år yngre ut. Patboy rocker Olifanten uansett i hvilken som helst rolle, selv om han måtte sitte i rullestol!

8952124[/snapback]

 

Sarcasm-night eller noe sånn? :hmm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Bay har jo lang erfaring med reklame også, så det er ikke så rart at han gjorde den selv, han har jo bedre meritter enn de fleste av disse firmaene som lager trailere vil jeg anta.

 

Olyphant er ganske kald i Deadwood også når jeg tenker meg om, men det er ganske balansert i serien.

 

Filmen kommer på kino 12. oktober da, det virker som at de får det ekstremt travelt med post-production hvis de fremdeles filmer.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Nå kjenner ikke jeg deg og din smak, men jeg ville anbefalt deg å se den igjen. Filmen er temmelig sær, og det er aldri sånn at du gapskratter. Likevel, en veldig god film. Gode karakterer. Veldig behagelig atmosfære og historiefremgang også.
Takk :) Vel, nå liker jeg jo "Whats about Mr. Schmidt" :blush: Da jeg var 13 gikk det for det meste i StarWars og ringenes herre og eksmenn skjøu. Og nå schmidt filmen. Går det i riktig retning ?? :cry: Endret av Moff
Lenke til kommentar

The Royal Tenenbaums er en type film som kan få deg til å le av en liten kameravinkel der ingenting skjer. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg hører at Wes Anderson er veldig flink med sånne ting, personlig har jeg bare sett den ene filmen. Det er en ganske sær type humor da, en sånn som du enten elsker eller ikke skjønner noe av.

Lenke til kommentar
Sarcasm-night eller noe sånn? :hmm:

8952137[/snapback]

Nei. Hvordan kan du tolke følgende sarkastisk?

 

- At Dakota Fanning er ung (noe hun er, hun er født i 1994)?

- At Frode Alnæs ser mer ufarlig ut enn Patrick Stewart?

- At Brynjar Melling ikke skulle passe i rollen som Agent 47?

- At mullah Krekar kunne ha spilt en medhjelper?

- At Patrick Stewart, som ikke ser så gammel ut i seg selv, ikke kunne ha tatt på seg rollen som Agent 47 like bra som Timothy Olyphant (og når man i tillegg har denne nevnte teknologien for å rette på rynker)?

- At Patrick Stewart ikke rocker Timothy Olyphant?

Lenke til kommentar
Sarcasm-night eller noe sånn? :hmm:

8952137[/snapback]

Nei. Hvordan kan du tolke følgende sarkastisk?

 

- At Dakota Fanning er ung (noe hun er, hun er født i 1994)?

- At Frode Alnæs ser mer ufarlig ut enn Patrick Stewart?

- At Brynjar Melling ikke skulle passe i rollen som Agent 47?

- At mullah Krekar kunne ha spilt en medhjelper?

- At Patrick Stewart, som ikke ser så gammel ut i seg selv, ikke kunne ha tatt på seg rollen som Agent 47 like bra som Timothy Olyphant (og når man i tillegg har denne nevnte teknologien for å rette på rynker)?

- At Patrick Stewart ikke rocker Timothy Olyphant?

8952180[/snapback]

 

...Nei si det.

 

Forresten...

 

patrickstewart01.jpg

 

Selv i dress og med ond-tryne ligner han faen meg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...