Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Massevis av folk som har lagt den på JewTube også.

 

Forresten, nei, Deadwood har ikke blitt kansellert, Thrusthamster. ;)

 

EDIT: ...og pistolene heter Hardballers. :innocent:

 

EDIT2: Å si at George bare er "along for the ride" (om du mente det metaforisk) blir helt feil. Det var HAN som først kontaktet Spielberg om Indiana Jones. Uten ham ville det ikke vært noen Indiana.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ikke det? Det var rart, jeg leste masse om at den hadde blitt cancelled på IMDb. :dontgetit:

 

EDIT: Jepp, men de blir også kalt Silverballers i et Hitman-spill, og jeg liker det navnet bedre. :D

 

EDITBATTLE: Jeg sa "along for the ride" på grunn av at han satt på med Spielberg og for å vise at Spielberg var den beste director (en som staker ut kursen) av de to. :p

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Ikke det? Det var rart, jeg leste masse om at den hadde blitt cancelled på IMDb.  :dontgetit:

8951639[/snapback]

 

Det må i allefall være at det er usikkerheter da. Det har vel ikke blitt offisiellt kunngjort.

 

EDIT: "DEADWOOD CANCELLED".

 

 

...and he crawls slowly backwards into his den.

 

EDIT2: Bare fordi det er kult å ha mange EDITs.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Ikke at traileren viste så mye. Men den presenterer 47 som en slags superhelt -- noe som passer svært dårlig.

8951703[/snapback]

 

Det synes jeg slettes ikke han ble presentert som. Mange folk dør, og store eksplosjoner forekommer - men skjer sannelig i spillene også.

 

Thrusthamster, jeg har snoket litt mer rundt, og det er tydelig at HBO egentlig aldri har kommet med noen formell uttalelse om at serien har blitt kansellert. Det virker som om at den har blitt "dyttet" bakover, i favør av en surfeserie (?). Høres temmelig løst ut, tho.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det synes jeg slettes ikke han ble presentert som. Mange folk dør, og store eksplosjoner forekommer - men skjer sannelig i spillene også.

8951726[/snapback]

"It has been said a man will walk this earth with the power to strike down evil wherever it hides"

Så cheesy.

 

"To bring us peace.."

Wohoo

 

"..he will kill"

Litt verre, men hjelper lite.

 

"Engineered from darkness"

Høres bedre ut, men ut i fra den tidligere teksten venter du at noe slikt som 'bringer of good' skal komme etter dette.

 

"Protected by divinty"

..Men de klarte å komme med noe som ble enda dummere.

 

 

47 er en leiemorder, ikke en reddende engel som skal befri verden fra alt det onde.

Lenke til kommentar

Så akkurat "Pans Labyrint", spanjolene kan virkelig å lage bra filmer! Jeg er dårlig til å ordsette meg, så jeg bare gir den terningkast 6 for å vise hvor bra den faktisk er...

 

 

btw... den Hitman traileren gjorde meg bare sur... Hitman er jo ikke en stygg liten unge... meh... *grøsse* Men jeg kommer nok til å se den uansett.. det er det verste... :(

Lenke til kommentar
Så akkurat "Pans Labyrint", spanjolene kan virkelig å lage bra filmer! Jeg er dårlig til å ordsette meg, så jeg bare gir den terningkast 6 for å vise hvor bra den faktisk er...

8952006[/snapback]

Meksikanere har produsert filmen, selv om det er med noen spanjoler her og der.

Lenke til kommentar
Mhm, 47 er en ond leie morder som skal drepe, ikke lage fred. Lurer på hvor de har fått idèen om fred fra :hmm:

8951916[/snapback]

 

Noen gang faktisk lest mission briefing i Hitman, og ikke bare gått rett til skytinga? Jeg tviler på det. 47 dreper BARE kriminelle. Ja, OK, om du velger å kverke en sivil fyr for å få jobben gjort, så er det du som har gjort det. Muligheten til å la sivile mennesker være, er der. Han er ikke ond. Han er temmelig nøytral. Men i stedet for alle oss andre feiginger, så tar 47 affære. Han får jobben gjort.

 

The Royal Tenenbaums er genial.

8951861[/snapback]

Jeg så den da jeg var 13 og husker den var kjedelig. Bør jeg isåfall se den igjen ?

8951988[/snapback]

 

Nå kjenner ikke jeg deg og din smak, men jeg ville anbefalt deg å se den igjen. Filmen er temmelig sær, og det er aldri sånn at du gapskratter. Likevel, en veldig god film. Gode karakterer. Veldig behagelig atmosfære og historiefremgang også.

 

Julenissen, det er ikke regissøren som sitter og pønsker ut disse dumme linjene. De finnes i alle film-trailere. Masse bullshit-greier som skrives på av studio executives eller hvem vet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...