Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, her kommer de med forhåndsvisning av Transformers på torsdag, men presterer å vise den i KP5. De beste plassene er for lengst tatt så da gidder jeg ikke det. Møkkakino.

 

Får blir POTC3 (enda ikke sett den) og Die Hard 4.0 til helgen som vorspiel til årets filmhappening for min del.

 

Tenkte jeg skulle se en klassiker av en blockbuster. Men klarer ikke helt bestemme meg for om det skal bli Titanic, Armageddon, Jurassic Park eller Independence Day.

Lenke til kommentar
Får blir POTC3 (enda ikke sett den) og Die Hard 4.0 til helgen som vorspiel til årets filmhappening for min del.

8949834[/snapback]

Bare husk å bli sittende igjen til etter rulleteksten slik at du får med deg den ekstra lille snutten :)

 

EDIT: På PotC3, naturligvis...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
HITMAN-TRAILER!

8949271[/snapback]

Hey. Dette ser jo ut som om det faktisk kan bli en ganske kewl film :)

8950271[/snapback]

 

 

Så lenge de ikke bedriver like mye slow-mo i selve filmen. Fikk nok av det i 300.

 

Skal si det er mange spill som blir til film. Når vil vi se første Monkey Island film, mon tro? Og hvem bør spille hovedrollen der? :wee:

Lenke til kommentar
Especially when so many people have mistaken a head being chopped off with a knife, as a head being punched off by Rambo's brute awesomeness.

:!:

 

Tok det fra en diskusjon på IMDb. Hvem i all verden trodde det? Det hadde vært litt kult om det faktisk var tilfelle da, at han slo hodet hans av altså. :p

 

EDIT: Det er snakk om John Rambo-traileren.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
HITMAN-TRAILER!

 

OMGOMGOMGOMOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGO!

8949271[/snapback]

 

I HELVETE! Greit nok, jeg hadde trodd at filmen ville prøve å være tro mot spillet - men HELT tro? Musikken i traileren er helt korrekt. Ikke bare samme stil som, men faktisk hoved-låta i Hitman 4 (ja takk, jeg vet at Ave Maria ble laget før Hitman 4...). Artig at de har den korrekte logoen også. Kanskje bare flisespikkeri, men det viser i det minste at folka bak filmen er opptatt av å få med seg detaljene som gjorde/gjør spillene så gode.

 

Hele traileren oser bare av troverdighet oppimot spillene. Av og til må jeg nesten begynne å spekulere på om det bare er tatt fra et av spillene. Hotell-korridorene, for eksempel.

 

..Artig at han utfører oppdrag i øst-Europa. Er liksom der han "hører hjemme". Både Hitman 1 og 2 foregår mye østover på kontinentet.

 

Håper forresten at de bruker en del Jesper Kyd-lignende musikk. Hitman 2's soundtrack er klart best. Utrolig tøff, "russisk" feel som vil passe utmerket i filmen.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...