DukeRichelieu Skrevet fredag kl 19:33 Del Skrevet fredag kl 19:33 Googlet kjapt og det virker som The Matrix er tilgjengelig på 4K. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet lørdag kl 09:29 Del Skrevet lørdag kl 09:29 DukeRichelieu skrev (13 timer siden): The Matrix er tilgjengelig på 4K Bekrefter det, jeg har 4 stk 4K i Matrix-serien her.. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet lørdag kl 09:46 Del Skrevet lørdag kl 09:46 Nimrad skrev (På 2.3.2025 den 9.06): Trist å se hvor mange av disse som blir kjendiser i ung alder som får et vanskelig liv når de vokser opp. EuroTrip er det så lenge siden jeg har sett at jeg ikke en gang husker handlingen, så definitivt klar for å se på nytt igjen. Jeg finner det en smule snodig at så lenge det er i underholdningsindustrien så finnes det tilsynelatende ingenting som heter barnearbeid. Hollwoo har lagt en lang ganske lang sti med likene til døde barneskuespillere. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet søndag kl 07:55 Del Skrevet søndag kl 07:55 On 3/20/2025 at 10:39 PM, DukeRichelieu said: Men nå minte du meg på den nyeste. Den har jeg faktisk ikke sett. Sant og si ble jeg vel skremt av alle dårlige reviews jeg leste. Men den er verdt en titt altså? Den er ok som et gjensyn med karakterene, men fort glemt. Men synes igrunn at det bare er den første filmen som virkelig står som en klassiker så den nye er vel ikke så mye dårligere enn de andre oppfølgerne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet søndag kl 18:54 Del Skrevet søndag kl 18:54 Jeg begynte å se Uncharted i går. Kan ikke si jeg er veldig imponert. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet søndag kl 20:08 Del Skrevet søndag kl 20:08 (endret) ilpostino skrev (1 time siden): Jeg begynte å se Uncharted i går. Kan ikke si jeg er veldig imponert. Synes den norske Tomb raider den nyeste filmen i 4k var mye bedre enn Uncharted og mye bedre og oppfinnsomt filmet, sykkel jakten i begynnelsen er sinnsykt rått og sylskarpe bilder.. filmen senere er også meget bra. https://www.tradera.com/item/343014/607729978/4k-ultra-hd-blu-ray-tomb-raider-fint-skick?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pd_se_shopping_prospecting_purchases&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4v6-BhDuARIsALprm31tkW6iNtuOZg74mQa7Ehy5CyE_zj8y1mxVihKzh6sawdulH7FUOCoaAhV5EALw_wcB Endret søndag kl 20:10 av Gouldfan Lenke til kommentar
Original1 Skrevet mandag kl 02:39 Del Skrevet mandag kl 02:39 (endret) DukeRichelieu skrev (På 21.3.2025 den 20.33): Googlet kjapt og det virker som The Matrix er tilgjengelig på 4K. Stemmer det,ga broder’n ene settet i gave her. Warner Brothers har gitt de ut på 4K i hvert fall. Litt usikker om det er noen andre som har gitt de ut eller den første ble det alene;)Virker til være SF Studios som utga de nordiske utgavene:) Den ble større den filmen enn jeg trodde når jeg så den på kino selv om jeg likte den fra da av husker jeg,rett etter startet mange dukke opp i lange svarte frakker og smale sorte solbriller en stund:D Endret mandag kl 04:52 av Original1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet mandag kl 11:38 Del Skrevet mandag kl 11:38 Original1 skrev (8 timer siden): Stemmer det,ga broder’n ene settet i gave her. Warner Brothers har gitt de ut på 4K i hvert fall. Litt usikker om det er noen andre som har gitt de ut eller den første ble det alene;)Virker til være SF Studios som utga de nordiske utgavene:) Den ble større den filmen enn jeg trodde når jeg så den på kino selv om jeg likte den fra da av husker jeg,rett etter startet mange dukke opp i lange svarte frakker og smale sorte solbriller en stund:D Er det Warner så er det fare for at dvd ene mine ikke funker lenger, pga skandalen til Warner med dvd trykk som var dårlig. Lenke til kommentar
Original1 Skrevet mandag kl 14:08 Del Skrevet mandag kl 14:08 Gouldfan skrev (2 timer siden): Er det Warner så er det fare for at dvd ene mine ikke funker lenger, pga skandalen til Warner med dvd trykk som var dårlig. Mulig leit nok:( Burde faktisk teste mine utgaver selv,men heldig og har digitale kopier ved siden av:) Var synd den nyheten der og leit når det gjaldt en del blu ray også:( En mente bl.a Twilight zone the movie ++ kunne gå tapt på plate grunnet det der:( Merkelig nok kan jeg aldri huske det var snakk om disk råte før annet enn hvis de lå ute i fukt etc:( Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet mandag kl 20:09 Del Skrevet mandag kl 20:09 (endret) Original1 skrev (6 timer siden): Mulig leit nok:( Burde faktisk teste mine utgaver selv,men heldig og har digitale kopier ved siden av:) Var synd den nyheten der og leit når det gjaldt en del blu ray også:( En mente bl.a Twilight zone the movie ++ kunne gå tapt på plate grunnet det der:( Merkelig nok kan jeg aldri huske det var snakk om disk råte før annet enn hvis de lå ute i fukt etc:( Jeg vet ikke om dere er klar over det , men Warner tilbyr heldigvis alle med diskråte pga deres metoder ny film uten samme problem. Endret mandag kl 20:09 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå