Gouldfan Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Gladiator 2 var herlig og hadde referanser til første film. Jeg har fått Hifi & Musik og Hemmabio bladet. Har bestilt Trentemøller Dreamweaver CD fra Ramjes musik som jeg fikk tips om i forrige blader. Men on Topic jeg er spent på hva slags film og serier som er anbefalt. Alltid mye gode forslag på streaming som ikke finnes på streaming tjenestenes forside. I går så jeg Crawl tror på Hbo Max som var anbefalt av Tarantino. Endret 3 timer siden av Gouldfan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jotun skrev (1 time siden): Sa de ikke ingen mistanker om noe kriminelt? Jo, de gjorde det, men synes det i beste fall er snodig to personer pluss husdyr dør samtidig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) ilpostino skrev (1 minutt siden): Jo, de gjorde det, men synes det i beste fall er snodig to personer pluss husdyr dør samtidig. Kollektivt selvmord muligens? Eller så er det for å få perps til å slappe av. Sett det på film før. Håper de finner ut av det. Endret 3 timer siden av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå