Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Atib Azzad skrev (På 20.12.2024 den 16.49):

Ja, Gaga funker stort sett synes jeg, akkurat her risikerer hun kanskje å være en så flink sanger at Joaquin stilles i litt dårligere lys enn det som var tiltenkt?

Sangmessig er det kin Sia og Adele som kan måle seg med Lady Gaga, så det er store sko å fylle når hun synger. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
18 hours ago, """ said:

Timo Tjahjanto er ikke ukjent for å lage kremfilmer

Første gangen jeg hører noe positivt om han, så han er vel ikke akkurat kjent for det heller. The Night Comes for Us er jo kul nok, men ellers er det mye middelmådig fra den kanten.

Lenke til kommentar

Så at Gladiator II var lagt ut i dag, og jeg måtte hente den for en vurdering.. Jeg skal kjøpe denne så snart den er tilgjengelig på 4K (står ingen dato på Platekompaniet) men hadde håpet på en LITT bedre film enn den Ridley Scott har kommet med her. Men DÅRLIG er den ikke! Selvsagt er lyd noe som er viktig for meg og den kopien jeg hentet hadde ikke mer enn 7.1, noe som er litt dårlig med tanke på at den jo har Atmos.. 
https://www.platekompaniet.no/film-tv/4k-ultra-hd/action/gladiator-ii-4k-ultra-hd-blu-ray

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (7 timer siden):

Det var kjapt ute ja. Lov å håpe den havner til leie/streaming snart da også. Gleder meg til å se den men droppet kino-turen. 

Gladiator 2 strømmer allerede, men ikke sikkert på norske tjenester.
Gladiator II 4K Blu-ray Release Date March 4, 2025

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...