Gouldfan Skrevet tirsdag kl 15:12 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 Skurupu skrev (2 minutter siden): Everything Everywhere All at Once var 2022s beste film, og det var ikke engang noen konkurranse. Jeg absolutt elsket alt ved den. Jeg likte den, og jeg likte også Cloud Atlas som er litt i samme kategori mtp univers og forskjellige tids perioder/verdener. Jeg synes de er Episke, og tror bøkene også er meget anbefalt. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet tirsdag kl 19:53 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 Noe annet jeg liker godt, og som har en tredje film i rekken på vei. Det vil si den har kommet ut på streaming i USA, men finner den ikke via de norske plattformene jeg bruker. Forresten noen som har tips til hvordan man oppdriver filmer som lar vente på seg? (lovlig) Det er filmene X (2022) , Pearl (2022) og nå Maxxxine. En godt laget skrekk/psykologisk thriller serie etter min smak. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet tirsdag kl 21:57 Del Skrevet tirsdag kl 21:57 Ti West traff virkelig spikeren på hodet med alle tre filmene i X-trilogien. Tre veldig forskjellige filmer som på en utmerket måte hyller eldre undersjangere av horror (slasher, psycho-biddy og giallo) og filmer, uten å bare kopiere de. Nå var jeg stor fan fra før, og anser bl.a The House of the Devil som en av tidenes aller beste filmer, så jeg ble ikke overrasket over at jeg elsket alle tre filmene. Men lell var det litt over forventing. Filmmagi! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet tirsdag kl 22:12 Del Skrevet tirsdag kl 22:12 mandodiao skrev (2 timer siden): Noe annet jeg liker godt, og som har en tredje film i rekken på vei. Det vil si den har kommet ut på streaming i USA, men finner den ikke via de norske plattformene jeg bruker. Forresten noen som har tips til hvordan man oppdriver filmer som lar vente på seg? (lovlig) Det er filmene X (2022) , Pearl (2022) og nå Maxxxine. En godt laget skrekk/psykologisk thriller serie etter min smak. Synes 80 vibber i nye filmer overgår 80 talls filmene utenom toppene... Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg så Conclave (2024) forleden (iløpet av 120 minutter ble det aldri klart for meg at jeg så på Ralph Fiennes, ikke Liam Neeson) en ganske klassisk og solid film med fornøyelig fokus på alle de absurde detaljene og ritualene som kommer med den katolske kirken. Filmen åpner med en død pave og handler om prosessen å velge en ny, med alle intrigene, politikken, skandalene og konspirasjonene dét innebærer. Det er en slags whodunit, hvor man inviteres til å gjette seg frem til den nye paven. Det er litt rart hvor kjent det føles å delta i denne omstendige prosessen, hvor mange filmer og serier som er laget om paver og alt rundt det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden https://youtu.be/uhUht6vAsMY Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden mandodiao skrev (På 17.12.2024 den 8:53 PM): Noe annet jeg liker godt, og som har en tredje film i rekken på vei. Det vil si den har kommet ut på streaming i USA, men finner den ikke via de norske plattformene jeg bruker. Forresten noen som har tips til hvordan man oppdriver filmer som lar vente på seg? (lovlig) Det er filmene X (2022) , Pearl (2022) og nå Maxxxine. En godt laget skrekk/psykologisk thriller serie etter min smak. Den er da på betaling på Amazon prime? Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gouldfan skrev (1 time siden): Den er da på betaling på Amazon prime? Da må jeg muligens lage meg konto der. På den norske amazon prime? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Gouldfan skrev (På 17.12.2024 den 4:12 PM): Jeg likte den, og jeg likte også Cloud Atlas som er litt i samme kategori mtp univers og forskjellige tids perioder/verdener. Jeg synes de er Episke, og tror bøkene også er meget anbefalt. To av de dårligeste filmene jeg har sett i forhold til imdb score. Altså som har fått høyt men jeg synes er dårlige. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) mandodiao skrev (10 timer siden): Da må jeg muligens lage meg konto der. På den norske amazon prime? Jeg bor i Sverige, men sikkert tilgjengelig på betalmur på Amazon Prime i Norge også skulle jeg tro. Jeg bruker en lete app som heter Just Watch for å finne ut hvor filmer og serier vises. Endret 1 time siden av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) GnilreG skrev (2 timer siden): To av de dårligeste filmene jeg har sett i forhold til imdb score. Altså som har fått høyt men jeg synes er dårlige. Slike filmer med tidsreise og forskjellige univers er nok smak og behag. Jeg likte Cloud Atlas bedre enn Everything Everywhere all at once? Alle de filmene har en politisk venstre knockout da... Og det kan nok vemme eller irritere folk til høyre eller det nye anti-woke... Altered Carbon er også i slik kategori. Den nyeste som vises (glemte navnet) som vi diskuterer har jeg ikke sett enda. American Sniper er vel en høyrevridd CIA film, som det er en del av. Jeg synes den var interessant men vemmelig, siden jeg var veldig mot særlig krigen i Irak. Den var registrert av Clintern var den ikke? Liker vanligvis filmene hans. Endret 48 minutter siden av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå