Kjøleskap Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Folk må få like eller mislike ting av akkurat de grunnene de vil. Selv ønsker jeg at ting skal være så likt kildematerialet som mulig. Det er greit å fjerne ting som ikke er så viktig, eller legge til ting for å utvide historien og karakterene, men ikke gjør store forandringer på det som allerede eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Kjøleskap skrev (53 minutter siden): Folk må få like eller mislike ting av akkurat de grunnene de vil. Selv ønsker jeg at ting skal være så likt kildematerialet som mulig. Det er greit å fjerne ting som ikke er så viktig, eller legge til ting for å utvide historien og karakterene, men ikke gjør store forandringer på det som allerede eksisterer. Jepp! 😊 Jeg ønsker også at ting skal være så likt kildematerialet som mulig (med unntak av der hvor jeg ikke gjør det 😊), samtidig som det er helt greit at ikke andre bryr seg om det. Verre er det strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april (endret) 3 hours ago, Brother Ursus said: Når individer review-bomber noe, så er det i det minste ekte mennesker. Nei det er masse bots og kultlignende fenomener der folk gir terningkast 1 på noe de ikke har sett eller spilt fordi noen påstår at det er politisk, evt bruker evigheter på å klage i alle forum tilknyttet spiller/filmen etc. Endel youtubere o.l har forlengst funnet ut at negativitet selger. Den ekstremt overdrevne klagingen der man får inntrykk av at jorden går under fordi noen ikke liker eller har hørt at de ikke burde like spillet/filmen er latterlig. Spesielt når endel av disse sender trusler og slikt mot de som står bak filmen/spillet. Endret 22. april av Reg2000 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Klarte ikke la være å sjekke deadpool-trailerne nå etter det kom enda en. Gleder meg enda mer nå, de virker å ha dratt humoren enda lenger enn før. 3 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Nimrad skrev (23 minutter siden): Klarte ikke la være å sjekke deadpool-trailerne nå etter det kom enda en. Gleder meg enda mer nå, de virker å ha dratt humoren enda lenger enn før. Her også! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Enig. Veldig hypa på den nå. Traileren spoilet ikke for mye så det var verdt det. Blir godt å se Hugh Hackman som Wolverine en siste gang 🫶 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april "Pegging isn't new for me friendo. But it is for Disney." Hadde bare trengt å se den replikken for å skjønne at dette skal se Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Da har keg endelig fått ut fingeren med å se Rebel moon 2. Ingen høydare, men hadde noen kule sekvenser. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Peaky Blinders film begynner filming I september. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april On 22.4.2024 at 8:31 PM, Comma Chameleon said: Blir godt å se Hugh Hackman som Wolverine en siste gang 🫶 Blir ikke det tredje gang Hugh Jackman spiller wolverine for "siste gang". 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Reg2000 skrev (6 timer siden): Blir ikke det tredje gang Hugh Jackman spiller wolverine for "siste gang". Haha ja det kan godt stemme! For min del burde han gjerne spille Wolverine med jevne mellomrom til han dør. Men blir ikke overrasket om dette er siste siste gang. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Civil War. Med mindre du har den hjemmekinoen så bør denne sees på kino. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Sydvest skrev (På 27.4.2024 den 8:52 AM): Civil War. Med mindre du har den hjemmekinoen så bør denne sees på kino. Hva mener du? Den nye filmen eller Marvel filmen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Jeg kan ikke fatte og begripe at han mener noe annet enn den nye filmen Civil War? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Gouldfan skrev (36 minutter siden): Hva mener du? Den nye filmen eller Marvel filmen? Han mener nok definitivt den som går på kino nå, ikke en gammel Marvel-film. 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Nimrad skrev (39 minutter siden): Han mener nok definitivt den som går på kino nå, ikke en gammel Marvel-film. Bare spurte for Marvel var samtale emne. Ser spennende ut den nye krigs filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Tbf begge filmene er best på kino. 😉 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april A24's Civil War som går nå om dagen ja. En helt vanvittig kult mikset film rent lydmessig. 1 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Kan anbefale Monkey Man hvis noen har ledig tid. Jeg har en forkjærlighet for filmer satt i indisk setting, så det ligger mitt hjerte ekstra nært, men mener filmen står seg for de som liker sjangeren. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Monkey Man var veldig bra. Finnes ikke original eller nyskapende på noen som helst måte, men den var rett og slett bare ekstremt gjennomført, og veldig fet. Mye overraskende fete actionsekvenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå