Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er tvers gjennom full og skriver sannsynligvis mer forståelig enn gunfreak.

 

Å dømme Cruise basert på fritiden er ikke bare idioti, det er selvskadig på nivå med å kutte seg selv. Han er en av vår tids dyktigste, og blant de virkelige filmfantastene vil han alltid være en dyktig mann som fortjener respekt etter å ha vist at han mestrer en rekke med forskjellige rollefigurerer. Å la noe så tåpelig som fritiden hans påvirke hva man synes om han i filmer er så teit at jeg nesten blir litt oppgitt. Det må rett og slett en skikkelig tulling til.

Lenke til kommentar
Haha, jeg er tvers gjennom full og skriver sannsynligvis mer forståelig enn gunfreak.

 

Å dømme Cruise basert på fritiden er ikke bare idioti, det er selvskadig på nivå med å kutte seg selv. Han er en av vår tids dyktigste, og blant de virkelige filmfantastene vil han alltid være en dyktig mann som fortjener respekt etter å ha vist at han mestrer en rekke med forskjellige rollefigurerer. Å la noe så tåpelig som fritiden hans påvirke hva man synes om han i filmer er så teit at jeg nesten blir litt oppgitt. Det må rett og slett en skikkelig tulling til.

8931803[/snapback]

 

hæ?

Lenke til kommentar
Haha, jeg er tvers gjennom full og skriver sannsynligvis mer forståelig enn gunfreak.

 

Å dømme Cruise basert på fritiden er ikke bare idioti, det er selvskadig på nivå med å kutte seg selv. Han er en av vår tids dyktigste, og blant de virkelige filmfantastene vil han alltid være en dyktig mann som fortjener respekt etter å ha vist at han mestrer en rekke med forskjellige rollefigurerer. Å la noe så tåpelig som fritiden hans påvirke hva man synes om han i filmer er så teit at jeg nesten blir litt oppgitt. Det må rett og slett en skikkelig tulling til.

8931803[/snapback]

 

hæ?

8931847[/snapback]

 

 

Jeg tror det han mener er at det er tullete å ikke like Cruise pga dumme/rare ting han har gjort nå i nyere tid på fritida si. Man burde dømme han på skuespillerprestasjonene hans og ikke på privatlivet hans. Man burde altså ikke droppe en cruise film fordi han er den gærningen som hoppe i sofaen hos Oprah.

Lenke til kommentar
Haha, jeg er tvers gjennom full og skriver sannsynligvis mer forståelig enn gunfreak.

 

Å dømme Cruise basert på fritiden er ikke bare idioti, det er selvskadig på nivå med å kutte seg selv. Han er en av vår tids dyktigste, og blant de virkelige filmfantastene vil han alltid være en dyktig mann som fortjener respekt etter å ha vist at han mestrer en rekke med forskjellige rollefigurerer. Å la noe så tåpelig som fritiden hans påvirke hva man synes om han i filmer er så teit at jeg nesten blir litt oppgitt. Det må rett og slett en skikkelig tulling til.

8931803[/snapback]

 

hæ?

8931847[/snapback]

 

 

Jeg tror det han mener er at det er tullete å ikke like Cruise pga dumme/rare ting han har gjort nå i nyere tid på fritida si. Man burde dømme han på skuespillerprestasjonene hans og ikke på privatlivet hans. Man burde altså ikke droppe en cruise film fordi han er den gærningen som hoppe i sofaen hos Oprah.

8931910[/snapback]

 

 

Ding, ding, ding og vi har en vinner. Da kan du gå og kjøpe deg en glass cola i butikken og kose deg med den...

Lenke til kommentar
Haha, jeg er tvers gjennom full og skriver sannsynligvis mer forståelig enn gunfreak.

 

Å dømme Cruise basert på fritiden er ikke bare idioti, det er selvskadig på nivå med å kutte seg selv. Han er en av vår tids dyktigste, og blant de virkelige filmfantastene vil han alltid være en dyktig mann som fortjener respekt etter å ha vist at han mestrer en rekke med forskjellige rollefigurerer. Å la noe så tåpelig som fritiden hans påvirke hva man synes om han i filmer er så teit at jeg nesten blir litt oppgitt. Det må rett og slett en skikkelig tulling til.

8931803[/snapback]

 

hæ?

8931847[/snapback]

 

 

Jeg tror det han mener er at det er tullete å ikke like Cruise pga dumme/rare ting han har gjort nå i nyere tid på fritida si. Man burde dømme han på skuespillerprestasjonene hans og ikke på privatlivet hans. Man burde altså ikke droppe en cruise film fordi han er den gærningen som hoppe i sofaen hos Oprah.

8931910[/snapback]

 

 

Ding, ding, ding og vi har en vinner. Da kan du gå og kjøpe deg en glass cola i butikken og kose deg med den...

8931913[/snapback]

 

Likevel, selvsagt skal man jo dømme Cruise etter hvem han er på fritiden! Det er jo en stor del av livet hans. Det er karakterene hans, og filmene han spiller i, som en ikke skal dømme etter fritiden hans.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
har en usett quentin tarantino boks nå  :dribble:  :dribble:

Den gule

 

med

 

Kill Bill VoL1

Kill BIll VoL2

Jackie Brown

Reservoir Dogs

 

har kun sett Kill Bill VoL2

 

Noen som kan anbefale de to siste eller ?

8929761[/snapback]

 

Kill Bill Vol1> Kill Bill Vol2

Jackie Brown er en grei film med et morsomt manus og et par artige typer.

 

Reservoir er fantastisk, den må du bare se!

 

Thoughtcrimes: God idé, men ikke like bra gjennomført. Stilig konsept.

Rain Man: Flott drama med Cruisern og Hoffman.

 

Kingdom of Heaven (director's cut): Nå snakker vi, en "utvidet" utgave som faktisk tilfører filmen noe dybde. Herlig!

 

Skuespillerene kan ikke dømmes for bakgrunnen deres. Det blir for dumt å ha fordommer mot en skuespillers evner, for det er jo det dere (tilsynelatende) gjør bare pga en rekke merkelige hendelser.

 

For all del, jeg synes Tom Cruise har gått helt bananas, men jeg har ingen problemer med å ignorere "historien" hans når jeg ser en Cruise-film.

Lenke til kommentar
Likevel, selvsagt skal man jo dømme Cruise etter hvem han er på fritiden! Det er jo en stor del av livet hans. Det er karakterene hans, og filmene han spiller i, som en ikke skal dømme etter fritiden hans.

8931972[/snapback]

Vel, det kan jeg heller gå med på. Jeg prøver å unngå å ha en holdning om kjentfolks atferd, måtte det være Paris Hilton eller Idol-Ali, eller til og med Tom Cruise. Hvis det er sånn med noen her i tråden at de ikke klarer å se Cruise fordi de bare tenker på andre ting, så har de tydeligvis ikke godt av å bry seg om skuespillere og fritiden deres. Da tenker man gjerne på The Gladiator som en som kaster telefoner, eller ser på How I Met Your Mother og tenker at han sjarmerende babemagneten vi kjenner som Barney faktisk er 100% skeiv.

Lenke til kommentar
Likevel, selvsagt skal man jo dømme Cruise etter hvem han er på fritiden! Det er jo en stor del av livet hans. Det er karakterene hans, og filmene han spiller i, som en ikke skal dømme etter fritiden hans.

8931972[/snapback]

 

 

Selvsagt så kan man dømme han etter hva han gjør på fritiden, men det skal litt mer til en litt hopping i en sofa for min del. Men som sagt så lenge det ikke går utover rollene han spiller så kan det være det samme for meg.

 

Cruise kommer vel aldri inn på min topp 10 når det kommer til skuespillere, men han har mange sterke roller bak seg. Born on the Fourth of July, A Few Good Men, Magnolia, Rain Man, The Color of Money, Jerry Maguire, Minority Report, Vanilla Sky, The Last Samurai, M:I serien og Collateral som iskald morder. Så han har nok filmer på cven til å bli tatt seriøst selv om han skulle hoppe rundt i aldri så mange sofaer han finner...

 

Men jeg gjør det samme selv med noen, Jennifer Lopez er vel en av mine som jeg sliter noe fryktelig med. Out of Sight var vel første filmen jeg så henne i og tunga var nede på tredje knappehullet, men det skulle ikke mer til en et par cd utgivelser og et par filmer til så var det gjort. Nå synes jeg faen meg ikke at hun er pen en gang...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg er enig med at man ikke bør dømme skuespilleres prestasjoner ut i fra ting de har gjort på fritida. Problemet jeg har med Cruise er at jeg kobler fjeset hans til de heller merkelige utbrudene hans. Fritiden hans blir på en måte en forstyrrende faktor når jeg ser ham i filmer. Men for all del, mannen er en dyktig skuespiller.

Lenke til kommentar
Selvsagt så kan man dømme han etter hva han gjør på fritiden, men det skal litt mer til en litt hopping i en sofa for min del. Men som sagt så lenge det ikke går utover rollene han spiller så kan det være det samme for meg.

 

8933128[/snapback]

Roman Polanski voldtok en 13-åring, og selv det er ikke nok til at jeg gidder å dømme filmene hans annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...