Comma Chameleon Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Hadde gjensyn med Bullet Train i dag. Like fornøyelig som første gang. Var skeptisk før jeg så den første gang, men det er en film som vet hva den vil og nailer det skikkelig. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Bullet Train gjorde meg klar for Aaron Taylor-Johnson som James Bond Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Buddy Dakota skrev (3 timer siden): Bullet Train gjorde meg klar for Aaron Taylor-Johnson som James Bond Jeg er også med på det hype-toget. Hadde ikke hørt om han før Bullet Train, men ble umiddelbart en fan! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Tanker om dette? https://www.nrk.no/kultur/trekker-seg-fra-amandakomiteen-i-protest-mot-regelverket-1.16535662 Jeg synes det er merkelig å ha en kunstig grense at filmer må ha vært på kino for å kunne nomineres. Det er jo ikke det som gjør det til en film. Heldigvis litt hell i uhell da Troll ikke fortjener nominasjon i noe annet enn VFX og slikt. Manus og regi der er så dårlig. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Det er helt greit at Amanda vil kjempe for kinofilmen som jo dessverre er en døende skapning. Men da må de være tydelig på at de er en kinofilm-pris, og ikke en filmpris, for filmer kommer som du sier i alle former og plattformer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Bullet Train var kul ja, så den på Stream. Er altfor mye på Stream vi ikke får sett, har 4 abbonemang men ser bare det vi absolutt må se. Siste vi så var Guardians of the Galaxy 3. Kul film det også på Disney? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Comma Chameleon skrev (9 timer siden): Tanker om dette? https://www.nrk.no/kultur/trekker-seg-fra-amandakomiteen-i-protest-mot-regelverket-1.16535662 Jeg synes det er merkelig å ha en kunstig grense at filmer må ha vært på kino for å kunne nomineres. Det er jo ikke det som gjør det til en film. Heldigvis litt hell i uhell da Troll ikke fortjener nominasjon i noe annet enn VFX og slikt. Manus og regi der er så dårlig. Synes den var kul jeg, må ikke tas for seriøst da alle monster filmer som Godzilla og King Kong osv er like over the top... Det med Slottet var hysterisk morsomt om du klarer å ta det med et smil.. Svenske UFO filmen hadde også lignende sjarm som sikkert mange også ser ned på, fordi den også var hysterisk. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Veldig gøyal den nyeste Turtles filmen: Mutant mayhem, gledelig å se dem uten denne selvhøytidelige gritty-heten som tidvis har fulgt heltene i halvskallene, et kjærlighetsbrev til Turtles fra 80' og 90'-tallet. Veldig inspirert å fokusere mer på tenåringsbiten i konseptet, og det er merkelig nok de menneskelige aspektene som resonnerer mest i en historie om muterte skillepadder. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 (endret) Er stor fan av TMNT, men hadde ingen forventninger til den nye filmen. Den var virkelig en positiv overraskelse. Utrolig kul, og den beste siden The Secret of the Ooze og de vanlige TMNT-filmene. Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles blir noe litt annet, men den er selvfølgelig enda fetere enn både Mutant Mayhem og The Secret of the Ooze igjen. Kanonfilm! Endret 4. september 2023 av """ Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Atib Azzad skrev (7 timer siden): Veldig gøyal den nyeste Turtles filmen: Mutant mayhem, gledelig å se dem uten denne selvhøytidelige gritty-heten som tidvis har fulgt heltene i halvskallene, et kjærlighetsbrev til Turtles fra 80' og 90'-tallet. Veldig inspirert å fokusere mer på tenåringsbiten i konseptet, og det er merkelig nok de menneskelige aspektene som resonnerer mest i en historie om muterte skillepadder. Hvor? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 45 minutes ago, Gouldfan said: Hvor? På shino 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2023 Del Skrevet 4. september 2023 Atib Azzad skrev (1 time siden): På shino Har lastet den ned, så den strømmes en plass, bare ikke i Norge. Som vanlig så skyter de seg selv. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. september 2023 Del Skrevet 6. september 2023 (endret) The Flash var god underholdning, uten å si noe mer. Endret 6. september 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. september 2023 Del Skrevet 6. september 2023 Likte The Flash jeg også @Gouldfan, 8/10 , eneste jeg kan trekke av litt for er det visuelle, veldig 2010 ish stil. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 Kan gi maks en 5/10 på det flash pga den forferdelig plagsomme multiverse versjonen av Barry. Herregud for en dårlig karakter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 Følte kanskje den hermet litt etter Marvel, om ikke storyen originalt dvs tegneserier var sånn. Likte at det var mange superhelter. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 Vil nesten gi Flash stryk pga feil karakter! Men ellers rundt 5-6/10 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) sveibuen skrev (13 minutter siden): Vil nesten gi Flash stryk pga feil karakter! Men ellers rundt 5-6/10 Var bra rolle, bare det at han yngste hadde litt overdrevne replikker. Er vanskelig å spille slike roller, da de ikke kan se hverandre tror jeg osv. Endret 7. september 2023 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Hvis jeg hadde sett The Flash før Guardians of the Galaxy 3 kunne jeg sagt at den var mer underholdende enn noe jeg har sett fra Marvel på lenge. Spesielt artig å se Michael Keaton som Batman igjen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Kjøleskap skrev (22 minutter siden): Hvis jeg hadde sett The Flash før Guardians of the Galaxy 3 kunne jeg sagt at den var mer underholdende enn noe jeg har sett fra Marvel på lenge. 🤷♂️gleder meg Endret 17. september 2023 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå