Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Vanskelig å velge Tom Cruises beste film egentlig (jeg er en fanboy, hvis dere ikke visste det fra før av).

 

Magnolia er såklart bra, men Born 4th of July og Jerry Maguire er også veldig bra fra hans side. Jeg tror jeg må velge Minority Report, det er den beste rollen hans på grunn av scenen der han møter Crow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er IKKE noe Tom fanboy, og den eneste "nye" filmen jeg liker han i Collateral.

 

 

men han gjør gode joiber i Magnolia og B4J, men den filmen han passer best i er vel top gun, for meg er det liksom den beste Tom Cruise filmen

8928216[/snapback]

 

Figures :p

Lenke til kommentar

Har søkt litt rundt på internett å lest litt om filmen. Fant ut at filmen var mye mer komplisert enn jeg trodde. Har ikke orket å lese alt enda. Er det vært å lese det eller har det ikke så stor innvirkning på filmen.

 

Prøvde å finne hvordan man navigerer i Special Features menyen også, men fant kun en guide til limited edition dvd'en.

Lenke til kommentar
Vanskelig å velge Tom Cruises beste film egentlig (jeg er en fanboy, hvis dere ikke visste det fra før av).

 

Magnolia er såklart bra, men Born 4th of July og Jerry Maguire er også veldig bra fra hans side. Jeg tror jeg må velge Minority Report, det er den beste rollen hans på grunn av scenen der han møter Crow.

8928189[/snapback]

 

Minority Report ja, den er også knallbra.

 

Kuleste rolle: Top Gun/Collateral.

Lenke til kommentar
Og nå har han mistet all status som skuespiller og er istedet "han scientologi-gærningen" blant vanlige folk.

8929609[/snapback]

 

ikke bare vanlige folk men film elskere som meg også, collateral er den neste filmer der jeg tror ilusjonen av en annen karakter i alle andre nye filmer ser jeg bare Crazy Tom.

 

Når jeg så MI3 fikk jeg hele tiden føleslen at han skulle til å snu seg mot kamra og fortelle hvor bra Scientologi er.

Lenke til kommentar
Og nå har han mistet all status som skuespiller og er istedet "han scientologi-gærningen" blant vanlige folk.

8929609[/snapback]

 

ikke bare vanlige folk men film elskere som meg også, collateral er den neste filmer der jeg tror ilusjonen av en annen karakter i alle andre nye filmer ser jeg bare Crazy Tom.

 

Når jeg så MI3 fikk jeg hele tiden føleslen at han skulle til å snu seg mot kamra og fortelle hvor bra Scientologi er.

8929616[/snapback]

 

 

Hvorfor fokusere på hva de gjør på fritiden, det er det siste jeg bryr meg om. Så lenge de ikke er pedofile så kan de gjøre hva faen de vil, så lenge de klarer å underholde meg...

 

Så lenge han prøver å prakke på meg scientologi igjennom filmene sine så kan han stå og hoppe opp og ned i så mange sofaer han bare vil for min del...

 

Edit:

 

Annbefale Reservoir Dogs, ikke faen og det er sikkert ingen andre her inne som gidder og gjøre det heller :hrm::whistle:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...