Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 Hører mye positivt om The Flash. Det er godt. Skal se den selv når den er ute på noe annet enn kino! Apropos kino. Fikk mail her om dagen om å kjøpe billetter til førpremiere på Odeon. Noen som har kjøpt? Noen som vil gjette på hva de skal vise? Jeg hadde tenkt å dra dit i håp om at det var Oppenheimer, men er ikke i byen da. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 NRK flesker til med en Bong Joon-ho kavalkade. Parasitt, Memories of Murder, Mother og Barking Dogs Never Bite ligger alle på nett-tv for øyeblikket. Og som om der ikke var nok, så ligger også Kurosawa's Ran der. 2 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Hadde nettopp et gjensyn med Triangle (2009). En film jeg husker jeg likte godt. Min type film. Ikke verdens største budsjett. Det og alderen merkes stort sett på CGIen i blant, men ellers holder den seg ganske greit. Kom på den etter at jeg så Melissa George i Mosquito Coast så det var verdt et ny titt. Ligger tilgjengelig på YT under feil tittel (evt alternativ tittel) faktisk, hvis noen vil se. Bare ikke les kommentarene for da blir du spoilet. Navnet her minner meg om Ghost Ship fra 2002, som også er en horror-klassiker! Endret 27. juni 2023 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Hvilken horror eller thriller, enten Alien eller Zombie eller epidemi har ofrene tørt blod som blir til støv? Husker ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Gouldfan skrev (15 minutter siden): Hvilken horror eller thriller, enten Alien eller Zombie eller epidemi har ofrene tørt blod som blir til støv? Husker ikke. The Dead Don't Die (2019) ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Dubious skrev (22 minutter siden): The Dead Don't Die (2019) ? Nei den er eldre, vet at ikke han Star Wars duden var med. Tror det enten er en epidemi horror eller Alien type i The Thing bane. Kan ha vært Virus? Husker de skjærer i et lik eller noe også kommer det blodstøv. Endret 30. juni 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Virus er også fra 2019. Så mener du en eldre film? Night of the Comet (1984) I Am Number Four (2011) "every time an alien dies, they turn to dust" Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Dubious skrev (5 minutter siden): Virus er også fra 2019. Så mener du en eldre film? Night of the Comet (1984) I Am Number Four (2011) "every time an alien dies, they turn to dust" Virus den jeg tenker på er ca fra 80 eller 90 tallet. Det er mekanisk Alien virus som dreper og kombinerer mennesker og dyr med mekaniske og elektriske deler. Den er fra sjøs altså på havet med et skip, jeg husker ikke men tror det dro opp noe rart fra havet som har krasjet fra rommet. Den minner mer om The Thing enn Alien. Veldig bra film. Den jeg tenker på er nok eldre og mer creepy enn I am number 4.. Tror jeg har den dvs 4 på bluray. Endret 30. juni 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Mener de obduserer et lik typ profesjonelt med en lege eller vitenskapelig også renner det rødt støv ut av liket istedenfor blod, og dette er også smittsomt mener jeg å huske. Endret 30. juni 2023 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Virus (1999)Den foregår ihvertfall til sjøs, på et skip, hvor de har kommet fra rommet, hvor de er mekanisk. Tviler på at jeg har sett filmen du snakker om. Har ikke sett noen av de som er nevnt. Endret 30. juni 2023 av Dubious Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Det stemmer. Dette er Virus 1999 tror jeg gjenkjente Curtis? Hun som spiller i Halloween. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2023 Del Skrevet 30. juni 2023 Dubious skrev (2 minutter siden): Virus (1999)Den foregår ihvertfall til sjøs, på et skip, hvor de har kommet fra rommet, hvor de er mekanisk. Tviler på at jeg har sett filmen du snakker om. Har ikke sett noen av de som er nevnt. Mulig det er serie også, men alle likene har støv istedenfor blod. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Kan det være Deep Rising (1998) med Treat Williams? Lenge siden man så den, men huskes som ei litt Aliens/The Thing om bord på et svært skip, faktisk en av de mer underholdende monster-skrekkfilmene fra tampen av 90-tallet. Men tørt blod osv, der er jeg litt usikker. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Har googlet litt. Snakker vi The Andromeda Strain, fra 1971? 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) toro6 skrev (31 minutter siden): The Andromeda Strain Slo meg der gitt! Har den forøvrig på to DVD'er, siste kjøpt (og sett) i 2011.. Den står det "The Epic Television Event' på.. Endret 1. juli 2023 av Woff Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 toro6 skrev (1 time siden): Har googlet litt. Snakker vi The Andromeda Strain, fra 1971? Jo den har dette, har den i spesial utgave på bluray. Skal sjekke ut Deep Rising også. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 Har noen fått sett Dungeons & Dragons honor among Thieves. Er veldig skeptisk på at den er for klein og prøver for mye på å være som brettspillet.. Men kan jo hende den er kick ass kul, endel kjente skuespillere bla han Wonder woman kisen og alltid kjekt med hun Rodriguez på film... Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves var over all forventninger, og er en sånn film som passer like godt for folk med kjennskap til D&D, som folk uten særlig kjennskap til D&D. Mine to store problemer med filmen var at ting gikk i overkant fort, og spesielt i første halvdel av filmen hvor den hoppet den fra lokasjon til lokasjon nesten før du hadde fått med deg at de var på et nytt sted, og et i overkant stort fokus på oneliners. Men både jeg og dama ble veldig godt underholdt. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2023 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Har også hørt mye positivt om D&D filmen, kanskje fordi noen hadde lave forventninger også. Jeg har null interesse for D&D (negativt faktisk, stort sett unngår jeg det), men skal nok vurdere å ta en titt hvis den ligger på streaming en dag. Endret 3. juli 2023 av Comma Chameleon 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå