Gunfreak Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis John Woo er inne i bildet så går alltid John Woo foran, så enkelt er det... 8921742[/snapback] "host" windtalkers "host" MI2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nice. Fikk tak i The Big Sleep igår. Skal se den og The Killing ikveld/imorgen. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Blir vel nødt til å kjøpe filmen jeg også. Ikke særlig fornøyd med opptakeren akkurat nå... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nice. Fikk tak i The Big Sleep igår. Skal se den og The Killing ikveld/imorgen. 8923351[/snapback] '46 eller '64? Siodmaks versjon er über. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Så nettopp Pan's Labyrinth. Jeg synes den var fenomenalt uinteressant i starten, også tok den seg litt opp på slutten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor den skulle være fjorårets beste film, over gjennomsnittet var den i allfall. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er ikke enig i alt dette oppstyret om å se filmer i strekk. Hvis jeg ser en film i strekk, så er det 90% sjangse for at jeg er på kino. Det er delvis derfor jeg ikke liker så godt å gå på kino. Er digg med friheten til å kunne ta en liten 5 min pause for å f.ek surfe litt på nettet. Og jeg ser ofte filmer helt til jeg sovner, for så å forsette med den dagen etter. Så vidt jeg vet har det aldri påvirket filmopplevelsen noe særlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis John Woo er inne i bildet så går alltid John Woo foran, så enkelt er det... 8921742[/snapback] "host" windtalkers "host" MI2 8923252[/snapback] Alltid, så enkelt er det... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis John Woo er inne i bildet så går alltid John Woo foran, så enkelt er det... 8921742[/snapback] "host" windtalkers "host" MI2 8923252[/snapback] Alltid, så enkelt er det... 8923646[/snapback] skal være enig så lenge det er pre-holywood. woo etter holywood er BAD Face of er ok, men den har mye død tid ogbare 5% så bra som A better tomorow 2. Broken arrow var drit kjedelig mest pga. kjedelig setting og karakterer og ikke så mye pga. woo selv. resten av det han har laget i holywood er ikke bare dårlige men anti-bra, viss disse filmene kommer i kontakt med gode filmer vil de ødlegge hverandre Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Blir spennede å se hvordan The Battle of Red Cliff (2008) blir, hans første film i Hong Kong på 16 år. Men magefølelsen sier at Hollywood har forrandret han for mye. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Er ikke enig i alt dette oppstyret om å se filmer i strekk. Hvis jeg ser en film i strekk, så er det 90% sjangse for at jeg er på kino. Det er delvis derfor jeg ikke liker så godt å gå på kino. Er digg med friheten til å kunne ta en liten 5 min pause for å f.ek surfe litt på nettet. Og jeg ser ofte filmer helt til jeg sovner, for så å forsette med den dagen etter. Så vidt jeg vet har det aldri påvirket filmopplevelsen noe særlig. 8923643[/snapback] Jeg har aldri vært så enig i noe edit: Spesielt den delen med å sovne og se resten dagen etter Endret 22. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det jeg ikke forstår er hvorfor noen kommer i tråden her og kritiserer en film for uklarheter mens vedkommende fremdeles ser på filmen! Filmer fortjener å bli sett i ett, de er konstruert slik at man skal se alt i ett strekk for å få full gjennomslagskraft. Det blir som å ikke ha sex etter et forspill eller ikke ha bukkakeparty etter endt omgang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over. Jeg har akkurat sett Face/off. Strålende fornøyd, men hvilken film skal jeg se nå? Layer Cake Cop Land American Psycho Mystic River The Punisher Passion of The Christ Kalifornia I Siste Sekund Så hvilken skal jeg se? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over. 8924414[/snapback] Diskusjonen er over fordi du ikke har flere argumenter igjen? Du burde forøvrig se den dårligste og mest tanketomme filmen på den lista i henhold til filmseervanene dine Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over. 8924414[/snapback] Diskusjonen er over fordi du ikke har flere argumenter igjen? Du burde forøvrig se den dårligste og mest tanketomme filmen på den lista i henhold til filmseervanene dine 8924428[/snapback] Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! Noen mennesker er bare så dumme Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 For meg står det mellom Mystic River og American Psycho. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) For meg står det mellom Mystic River og American Psycho. 8924439[/snapback] Da går jeg kanskje for Mystic River da edit: Fikk plutselig fryktelig lyst til å se på One Flew Over The Cuckoo's Nest. Noen som har noen gratissider hvor man kan se den? Evt. Hva heter den på norsk? Kanskje jeg skal kjøpe den Endret 22. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! 8924438[/snapback] Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! 8924438[/snapback] Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der. 8924468[/snapback] Det denne debatten koker ned i er at noen klarer å gjøre det og liker å gjøre det, mens noen klarer det ikke og liker ikke å gjøre det. Blir omtrent som å diskutere hva som er best av elefanter og gullfisk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! 8924438[/snapback] Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der. 8924468[/snapback] Hvis du skal fortsette å krangle, så be my guest, men da forlater jeg denne tråden en stund. Så kan jo du sitte å prate til ingen Jeg sier det igjen: End of discussion, PERIOD Jeg spør igjen. Fikk plutselig fryktelig lyst til å se på One Flew Over The Cuckoo's Nest. Noen som har noen gratissider hvor man kan se den? Evt. Hva heter den på norsk? Kanskje jeg skal kjøpe den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis du ikke har flere argumenter, greit. Hvis du vil slutte debatten, er det ikke akkurat hensiktsmessig å sitere et argument du støtter og si deg enig. Det gir ikke signal om "EOD LOL". Thrusthamster: Det kan man jo si om alt One Flew Over a Cuckoo's Nest heter Gjøkeredet på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå