Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke enig i alt dette oppstyret om å se filmer i strekk. Hvis jeg ser en film i strekk, så er det 90% sjangse for at jeg er på kino. Det er delvis derfor jeg ikke liker så godt å gå på kino. Er digg med friheten til å kunne ta en liten 5 min pause for å f.ek surfe litt på nettet. Og jeg ser ofte filmer helt til jeg sovner, for så å forsette med den dagen etter. Så vidt jeg vet har det aldri påvirket filmopplevelsen noe særlig.

Lenke til kommentar
Hvis John Woo er inne i bildet så går alltid John Woo foran, så enkelt er det...

8921742[/snapback]

 

"host" windtalkers "host" MI2 :no:

8923252[/snapback]

 

Alltid, så enkelt er det...

8923646[/snapback]

 

skal være enig så lenge det er pre-holywood. woo etter holywood er BAD

 

Face of er ok, men den har mye død tid ogbare 5% så bra som A better tomorow 2. Broken arrow var drit kjedelig mest pga. kjedelig setting og karakterer og ikke så mye pga. woo selv. resten av det han har laget i holywood er ikke bare dårlige men anti-bra, viss disse filmene kommer i kontakt med gode filmer vil de ødlegge hverandre

Lenke til kommentar
Er ikke enig i alt dette oppstyret om å se filmer i strekk. Hvis jeg ser en film i strekk, så er det 90% sjangse for at jeg er på kino. Det er delvis derfor jeg ikke liker så godt å gå på kino. Er digg med friheten til å kunne ta en liten 5 min pause for å f.ek surfe litt på nettet. Og jeg ser ofte filmer helt til jeg sovner, for så å  forsette med den dagen etter. Så vidt jeg vet har det aldri påvirket filmopplevelsen noe særlig.

8923643[/snapback]

 

Jeg har aldri vært så enig i noe :thumbup:

 

edit: Spesielt den delen med å sovne og se resten dagen etter :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvorfor noen kommer i tråden her og kritiserer en film for uklarheter mens vedkommende fremdeles ser på filmen! Filmer fortjener å bli sett i ett, de er konstruert slik at man skal se alt i ett strekk for å få full gjennomslagskraft. Det blir som å ikke ha sex etter et forspill eller ikke ha bukkakeparty etter endt omgang.

Lenke til kommentar

Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over.

 

Jeg har akkurat sett Face/off. Strålende fornøyd, men hvilken film skal jeg se nå?

 

Layer Cake

Cop Land

American Psycho

Mystic River

The Punisher

Passion of The Christ

Kalifornia

I Siste Sekund

 

Så hvilken skal jeg se?

Lenke til kommentar
Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over.

8924414[/snapback]

Diskusjonen er over fordi du ikke har flere argumenter igjen?

 

Du burde forøvrig se den dårligste og mest tanketomme filmen på den lista i henhold til filmseervanene dine ;)

Lenke til kommentar
Kan vi være så snill å slutte å krangle om hvordan man ser filmer. Den diskusjonen er over.

8924414[/snapback]

Diskusjonen er over fordi du ikke har flere argumenter igjen?

 

Du burde forøvrig se den dårligste og mest tanketomme filmen på den lista i henhold til filmseervanene dine ;)

8924428[/snapback]

 

 

Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! :roll:

Noen mennesker er bare så dumme :thumbdown:

Lenke til kommentar
For meg står det mellom Mystic River og American Psycho.

8924439[/snapback]

 

Da går jeg kanskje for Mystic River da :ermm:

 

edit: Fikk plutselig fryktelig lyst til å se på One Flew Over The Cuckoo's Nest. Noen som har noen gratissider hvor man kan se den? :hmm:

Evt. Hva heter den på norsk? Kanskje jeg skal kjøpe den

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! :roll:

8924438[/snapback]

Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der.

Lenke til kommentar
Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! :roll:

8924438[/snapback]

Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der.

8924468[/snapback]

Det denne debatten koker ned i er at noen klarer å gjøre det og liker å gjøre det, mens noen klarer det ikke og liker ikke å gjøre det. Blir omtrent som å diskutere hva som er best av elefanter og gullfisk.

Lenke til kommentar
Nå har jo sett hel Face/off uten en eneste pause, så det må ds gå an å roe ned og gi et seriøst svar her! :roll:

8924438[/snapback]

Så det er useriøst å prøve å få frem flere sider ved debatten, framfor at den blir avsluttet med et argument som støtter ditt syn, som du i tillegg siterer og sier deg enig i? Som om det var passelig for deg at debatten liksom sluttet der.

8924468[/snapback]

 

Hvis du skal fortsette å krangle, så be my guest, men da forlater jeg denne tråden en stund. Så kan jo du sitte å prate til ingen :roll:

Jeg sier det igjen: End of discussion, PERIOD

 

Jeg spør igjen.

 

Fikk plutselig fryktelig lyst til å se på One Flew Over The Cuckoo's Nest. Noen som har noen gratissider hvor man kan se den? :hmm:

Evt. Hva heter den på norsk? Kanskje jeg skal kjøpe den

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har flere argumenter, greit. Hvis du vil slutte debatten, er det ikke akkurat hensiktsmessig å sitere et argument du støtter og si deg enig. Det gir ikke signal om "EOD LOL".

 

Thrusthamster: Det kan man jo si om alt :shrug:

 

One Flew Over a Cuckoo's Nest heter Gjøkeredet på norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...