Woff Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 I dag startet dagen med gode gamle? Guardians of the Galaxy fra 2014, denne på 4k format med 7.1.4 Atmos lyd. Må som vanlig innrømme at den ble spilt HØYT! Bra musikk og bra lydeffekter. https://www.imdb.com/title/tt2015381/?ref_=nv_sr_srsg_0 Dagen fortsatte med musikk i multi-kanal. Begynner å få en bra samling der også, i dag ble det denne boksen: 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Her er det film med sønnen på 9 år, Sonic 2 Blu-ray skalert i 4k. Vi så ferdig Samatarian med Stallone igår på Amazon Prime, jeg gir den godkjent og pluss for atmosfære og casting. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Gouldfan skrev (7 minutter siden): Sonic 2 Blu-ray skalert i 4k Den gikk faktisk her i går kveld, barnebarnet som ønsket å se den på tv! 🙂 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Gouldfan skrev (4 timer siden): Her er det film med sønnen på 9 år, Sonic 2 Blu-ray skalert i 4k. Vi så ferdig Samatarian med Stallone igår på Amazon Prime, jeg gir den godkjent og pluss for atmosfære og casting. Spent på Samatarian, har vært svak for Stallone siden jeg var liten gutt og elsket Rambo. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 GnilreG skrev (51 minutter siden): Spent på Samatarian, har vært svak for Stallone siden jeg var liten gutt og elsket Rambo. Her er han i veldig kjent stil, om du liker Rambo og Rocky, og actionfilmene hans så liker du garantert denne. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 51 minutes ago, GnilreG said: Spent på Samatarian, har vært svak for Stallone siden jeg var liten gutt og elsket Rambo. Det var en skikkelig dårlig film etter mitt syn. Det eneste lyspunktet er Stallone som fortsatt er kul. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Reg2000 skrev (1 time siden): Det var en skikkelig dårlig film etter mitt syn. Det eneste lyspunktet er Stallone som fortsatt er kul. Jeg synes badguysa og kiden var bra Castet, Stallone var Stallone. Storyen var ikke all verden. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) 10 hours ago, Gouldfan said: Jeg synes badguysa og kiden var bra Castet, Stallone var Stallone. Storyen var ikke all verden. Kidden er en bra skuespiller, men han får jo ingenting å jobbe med i denne filmen(Han er feks mye bedre i euphoria). Han skal bare være den generiske kidden som gjør dumme ting slik at helten må redde ham. Historien er tåpelig, actionscenene er kjedelige og blodløse. Bikarakterene er ubetydelige og uinteressante. Da sitter man igjen med Stallones "star power" som det eneste positive etter min mening. Endret 14. oktober 2022 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Hørte noen nevnte at de likte musical, usikker om denne meldingen passer her eller i hifi tråden. Uansett ser interessant ut. Netflix: Matilda IMDb: Official Trailer https://www.imdb.com/video/imdb/vi2428159257/ Endret 15. oktober 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Den øverste er med spansk tekst, den under er uten og fra tror Rotten Tomato's. Klarte ikke slette den med spansk. Endret 15. oktober 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 On 10/12/2022 at 7:13 PM, Maury said: All Quiet on The Western Front har snart premiere, og det er så utrolig trist å se så lite snakk det er om en slik film. Den originale historien filmen er basert på var så god anti-krigshistorie at Nazi-Tyskland hata boka så mye det var en av de første bøkene de brente. Veldig spent på denne. Er allerede Tyskland sin kandidat til Oscar. Har ventet lenge på denne selv. Dessverre ikke 28. oktober ennå 😕 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Jeg og dama så The Fault In Our Stars i går. Kan anbefales som en veldig bra romantisk dramafilm for de som ikke har sett den enda. Endret 15. oktober 2022 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Gouldfan skrev (6 timer siden): Hørte noen nevnte at de likte musical Jepp, jeg er en av de som ELSKER musicaler ja! Og Mathilde har jeg vært på 'live' i Cambridge Theatre i London! Skal GARANTERT kjøpe denne hvis jeg får mulighet! 🙂 Netflix har en lei uvane at deres produksjoner tar LANG tid før de slippes på fysisk plate, men det er lov å håpe. Filmen passer absolutt i tråden her også. Har forøvrig kost meg med filmen Knowing på 4k (Atmos og Vision) og anbefaler denne på det varmeste! Nok en av de jeg har stemt opp på IMDb! https://www.imdb.com/title/tt0448011/?ref_=nv_sr_srsg_0 Endret 15. oktober 2022 av Woff Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 Woff skrev (2 timer siden): Jepp, jeg er en av de som ELSKER musicaler ja! Og Mathilde har jeg vært på 'live' i Cambridge Theatre i London! Skal GARANTERT kjøpe denne hvis jeg får mulighet! 🙂 Netflix har en lei uvane at deres produksjoner tar LANG tid før de slippes på fysisk plate, men det er lov å håpe. Filmen passer absolutt i tråden her også. Har forøvrig kost meg med filmen Knowing på 4k (Atmos og Vision) og anbefaler denne på det varmeste! Nok en av de jeg har stemt opp på IMDb! https://www.imdb.com/title/tt0448011/?ref_=nv_sr_srsg_0 Er det den med Cage? Matilda kommer på Netflix i jula, tror romjula. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 Gouldfan skrev (6 minutter siden): Er det den med Cage? Matilda kommer på Netflix i jula, tror romjula. Det er den med Cage ja. Som sagt får du den på 4k Atmos Vision.. Utrolig bra, ser den for femte gang nå. MINST! Mathilde skal sees selvsagt, men kunne godt kjøpt den også. Beklageligvis er det sikkert noe som hindrer Netflix i å selge filmene sine på disk.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Har problemer med å huske nye interessante filmer i kikkerten på Stream. Just watch er ubrukelig, da de bare fører Hollywood og storfilmer.. Lou er en sånn på Netflix tror jeg som står på lista. Men det er flere nye slike, noen med kjente fjes også. Kom på en annen, The Old Man på Disney+ Endret 16. oktober 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Gouldfan skrev (2 timer siden): Just watch er ubrukelig, da de bare fører Hollywood og storfilmer.. Hva er det du ikke har funnet der? Det eneste jeg ikke har funnet der er gamle og/eller uvanlige filmer (F.eks. lavbudsjett som ikke finnes noensteds.) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Dubious skrev (2 minutter siden): Hva er det du ikke har funnet der? Det eneste jeg ikke har funnet der er gamle og/eller uvanlige filmer (F.eks. lavbudsjett som ikke finnes noensteds.) Ting som jeg har snust på men glemt. Nye ting på Stream. Lenke til kommentar
Rogernen Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vil anbefale the tomorrow war på prime, lenge siden jeg har sett så godt animerte og skremmende monstre. Lett og fin underholdning til den nye 77" Sone oleden min. I forhold til den kjedelige lord of the rings serien jeg prøvde å se er dette bare moro. Måtte også selvsagt se guardians of the galaxy for 10 gang, er den beste filmen jeg har sett etter Kill Bill. Regner med at jeg kanskje ikke passer til dette forumet siden det er så mange som er veldig opptatt av å se de korrekte og intelligente filmene som jeg ofte synes blir kjedelige, f.eks The Professor and the Madman 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Reg2000 skrev (På 14.10.2022 den 11.05): Kidden er en bra skuespiller, men han får jo ingenting å jobbe med i denne filmen(Han er feks mye bedre i euphoria). Han skal bare være den generiske kidden som gjør dumme ting slik at helten må redde ham. Historien er tåpelig, actionscenene er kjedelige og blodløse. Bikarakterene er ubetydelige og uinteressante. Da sitter man igjen med Stallones "star power" som det eneste positive etter min mening. Jeg synes ikke kiden gjør dumme ting, han lever i slummen og trenger penger til sin mors husleie, dette er i Usa hvor ikke norsk Nav finnes. Dessuten er han i et dårlig miljø, noe som er vanlig i urban jungel der gjenger ofte er eneste mulighet om man ikke vil sove på gata.. Dessuten redder han den tjukke kameraten sin "et barn" som blir banket eller drept pga gjeld. Men selve storyen kunne vært bedre. Endret 16. oktober 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå