Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Begynn heller på nytt og se hele filmen i strekk (uten å finne på andre ting), dette vil gi deg en mye bedre filmopplevelse ;)

8921566[/snapback]

 

Greit, men jeg har jo sett over halve filmen og den har jo ikke vært noe særlig spennende, så jeg har mistet litt troen på den. :(

 

Uansett, end of discussion. :)

 

 

Hvilken film skal jeg se i kveld?

 

Layer Cake

Cop Land

The Punisher

Face/Off

American Psycho

Schindler's List

 

Det er jaggu meg ikke lett å bestemme seg :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Face/Off helt klart. Tror ikke du får tid til å sjekke forumet for å si det sånn. :D

 

Til alles opplysning: Det er fullt mulig å stikke innom forumet mens man ser en film, og ikke ødelegge opplevelsen. Jeg gjør det av og til, mens andre ganger lar jeg være, og det har aldri ødelagt for meg. Vanligvis er det en grunn til at jeg ikke gidder å se på filmen heller. :)

Lenke til kommentar
Klart det kan være elementer i film en ikke forstår under veis, eller etter endt film, men da ville i alle fall jeg ventet til filmen var ferdig med å poste spørsmål, eller lete etter svar.

8921382[/snapback]

 

Så hvis du for eksempel ser en James Bond-film og det er gått en time av filmen og du har fortsatt ikke skjønt hvem "navnet på en person" er som blir nevnt hele tiden, selv om det kanskje er helt opplagt. Så mener du at man skal vente helt til filmen er slutt og så spørre på evt. et forum? Det ødelegger jo filmen akkurat like mye som å stoppe og spørre noen.

8921418[/snapback]

Hvis det hadde vært meg, hadde jeg prøvd å gå i meg selv for å finne ut hvorfor jeg ikke klarte å få med meg navnet på en person som var så viktig at han ble nevnt hele tiden ...

Lenke til kommentar
Klart det kan være elementer i film en ikke forstår under veis, eller etter endt film, men da ville i alle fall jeg ventet til filmen var ferdig med å poste spørsmål, eller lete etter svar.

8921382[/snapback]

 

Så hvis du for eksempel ser en James Bond-film og det er gått en time av filmen og du har fortsatt ikke skjønt hvem "navnet på en person" er som blir nevnt hele tiden, selv om det kanskje er helt opplagt. Så mener du at man skal vente helt til filmen er slutt og så spørre på evt. et forum? Det ødelegger jo filmen akkurat like mye som å stoppe og spørre noen.

8921418[/snapback]

Hvis det hadde vært meg, hadde jeg prøvd å gå i meg selv for å finne ut hvorfor jeg ikke klarte å få med meg navnet på en person som var så viktig at han ble nevnt hele tiden ...

8921743[/snapback]

 

Ok, la oss si at jeg gikk i meg selv og tenkte: Oi! Jeg blunka akkurat da de sa hvem det var :p

 

@Thrusthamster: Så enig! :thumbup:

 

@EDB: Det er denne det er snakk om, ikke den du linket til ;)

 

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Greit med engelsk tekst hvis man ser engelske filmer, da slipper man å lese hvis man ikke trenger det, men går man glipp av noe så får man det fortsatt med seg. Jeg gjør dette hvis jeg ser film sent på kvelden og har lyden lavt.

8921916[/snapback]

 

Ja, men jeg ser den på en internettside da. Der er det ikke noe valg for tekst. Derfor dreit jeg meg ved å velge å se en film med så mye snakk. :p

 

edit: Ikke at det er noe galt idet, men detr kan være litt vanskelig å høre noen ganger.

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk aldri filmer med tekst lenger etter jeg begynte å kjøpe DVDer i utlandet.

8921928[/snapback]

 

samme her, finner dem forstyrende.

8921940[/snapback]

 

Jeg er ikke mester i engelsk, men jeg kan en god del. Derfor hender det at jeg setter på engelsk tekst, eller ingen tekst for å få øvd meg litt :p Dessuten finnes det så sinnsykt mange dårlige oversettelser til (norsk) tekst :roll:

Lenke til kommentar

Kanskje bruke spoiler om noen ikke har sett filmen :p

 

 

Lenge siden jeg så den, kan ikke huske at det sies direkte hva som gjøres med liket. Men de sier vel at mannen skal ta med politiet til en elv, så han har vel dumpet henne i elva, del for del. Brukte vel kofferten til å frakte delene, altså små deler. Husker som sagt ikke alt, men hodet var kanskje gravd ned i hagen?

 

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...