Outlier616 Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 1 hour ago, GnilreG said: Jeg er en av de fire. Hadde muligheten her om dagen men valgte everything everywhere at once. Det treget jeg ganske kraftig på, enormt skuffet etter alle de bra reviewsene og anmeldelser jeg har lest. Hadde glemt ut Samaritan, den gleder jeg meg til Enig i det. Jeg elsker Michelle Yeoh og var også skikkelig hyped for Everything Everywhere, men så var det basically en mashup av Matrix, Inception og alle multiverse-greiene som er populære om dagen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Moonfall var en helt grei katastrofe film. Må bare ikke ta slike filmer seriøst i det hele tatt og bare se filmen. Ingenting som er realistisk i filmen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) Dubious skrev (25 minutter siden): Moonfall var en helt grei katastrofe film. Må bare ikke ta slike filmer seriøst i det hele tatt og bare se filmen. Ingenting som er realistisk i filmen. Ala Armageddon eller? Den er jo så over the top at det ble en kult-kalkun med store stjerner. Endret 17. august 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Gouldfan skrev (Akkurat nå): Ala Armageddon eller, den er jo så over the top at vi det ble en kult-kalkun med store stjerner. Moonfall er mye mindre realistisk. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Hadde en spontan kinotur og bare tok en film som så ålreit ut i kveld. Endte opp med å se Bullet Train og ble veldig overrasket. Forfriskende action-komedie. Stjernepakket til tusen, stort sett gøy humor, japansk stil og kvalitet over hele linja. Likte den ordentlig godt. 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Sitter og ser på Amandaprisen og måtte smile litt av et morsomt gammelt bilde. Noen som vet hvilken film/serie dette er fra? IMG_1729.HEIC Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Moonfall var latterlig, men de omfavnet sin egen latterlighet, og tok det ikke seriøst, og på et vis så funka det. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Noen som vet noe fakta rundt The Red Baron (2008)? Er den innspilt kun på Engelsk eller finnes det faktisk en Tysk versjon også? https://www.imdb.com/title/tt0365675/ Jeg finner så motstridende kommentarer på nettet at det er lite å bli klok på. https://moviechat.org/tt0365675/Der-Rote-Baron/58c7bd20f9fcca09a0d9b04c/English-or-German "Problemet" mitt er at 96 % av underteksten ikke stemmer med det som blir sagt (engelsk tale / engelsk tekst). Betydningen er den samme, men formuleringen er forskjellig. Pluss at en tysk film / historie satt i Tyskland med engelsk tale bare føles så feil... Endret 21. august 2022 av PaladinNO Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) PaladinNO skrev (2 timer siden): Noen som vet noe fakta rundt The Red Baron (2008)? Er den innspilt kun på Engelsk eller finnes det faktisk en Tysk versjon også? https://www.imdb.com/title/tt0365675/ Jeg finner så motstridende kommentarer på nettet at det er lite å bli klok på. https://moviechat.org/tt0365675/Der-Rote-Baron/58c7bd20f9fcca09a0d9b04c/English-or-German "Problemet" mitt er at 96 % av underteksten ikke stemmer med det som blir sagt (engelsk tale / engelsk tekst). Betydningen er den samme, men formuleringen er forskjellig. Pluss at en tysk film / historie satt i Tyskland med engelsk tale bare føles så feil... Den er på engelsk, tror jeg har den i krigs samlingen min. Nei det er en annen film... Endret 21. august 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Gouldfan skrev (1 time siden): Den er på engelsk, tror jeg har den i krigs samlingen min. Alright, mange takk, da kan jeg slette filmen med god samvittighet. Jeg orker ikke å sitte å se på noe med så feil undertekster (kan klare meg uten, men vil gjerne ha dem). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Scroller man hele veien ned på IMDB så finner man informasjonen. Languages: German, English, French. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 "Secret Headquarter", en typisk fjortis hero film med masse tull. Greit å se den ferdig, men det er ikke noe som blir sett flere ganger. Jeg så den kun fordi Walker Scobell har en hovedrolle. Har sett "The Adam Project" mange ganger, og den er mye bedre, også med Scobell i en hovedrolle. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Outlier616 skrev (På 17.8.2022 den 10.59): Enig i det. Jeg elsker Michelle Yeoh og var også skikkelig hyped for Everything Everywhere, men så var det basically en mashup av Matrix, Inception og alle multiverse-greiene som er populære om dagen. Sjelden jeg skrur av filmer, men denne orka jeg ikke mer av etter en time. Bare tull og fjas. Ellers synes jeg det blir litt merkelig å kritisere filmer som Moonfall for å være dumme og urealistiske. Det er en film om at månen faller ned på jorda. Hva forventer man da liksom? Slike filmer eksisterer kun for å underholde og det synes jeg de klarer helt fint. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Har litt troen på at dette har potensiale bli bra. Fallhøyden er ganske stor, da dette er en serie mange setter høyt, så dette blir alt annet enn lett å få til bra. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Fikk sett Top gun: Maverick til slutt og ble igrunn litt skuffet etter at den var hypet så mye opp. Høy nostaligifaktor og Tom Cruise gjør seg bra, men hele historien er syltynn. Jeg ble underholdt, men hadde forventet mer. Det er nok ikke en film jeg kommer til å huske så lenge. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Finnes missiler i dag som kan få det samme resultatet som i filmen. Første jeg tenkte på når jeg begynte å se Maverick er at jeg kanskje burde se den første filmen først.. (Har sett den for mange år siden, lenge før Blu-ray eksisterte.) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 Top Gun var egentlig litt kjedelig. Var bedre for mange år siden. Mer action i Top Gun Maverick Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 I dag skal jeg prøve å få sett igjen Secondløytnanten til minne om Espen Skjønberg. Det er en av de beste norske WW2 filmer jeg har sett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Nå tramper jeg nok på mange føtter, men "Saving Private Ryan" var ikke så bra. Var masse irriterende dumme ting i filmen, og da eksluderer jeg strand-landingen rett foran bunkeren med maskingevær. Trenger ikke 5 personer for å kaste en granat ned i en tanks, og scenen er så lang at du ser at det er dokker som er plassert der for å bli sprengt. Du sender ikke maskingevær opp sammen med en snikskytter, for da blir det ikke mye "snikskyting". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå