Reg2000 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 51 minutes ago, Gouldfan said: Det som drar den ned er Anakins elendige Casting... Tja jeg vet ikke om så mange som ville klart å gjøre veldig mye ut av det manuset. Dialogen er forferdelig. Når det er sagt er det mye rar dialog i de gamle filmene og. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) 14 minutes ago, Reg2000 said: Tja jeg vet ikke om så mange som ville klart å gjøre veldig mye ut av det manuset. Dialogen er forferdelig. Når det er sagt er det mye rar dialog i de gamle filmene og. Det er laget for barn 6 år og oppover. Hvordan mener du dialogen burde være? Endret 3. januar 2022 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 36 minutes ago, """ said: The Thing som i The Thing (1982) eller The Thing (2011)? The thing fra (1982), som en re-make av the thing from another world (1951) Forøvrig enig i at The fly er en kul re-make, nå kom jeg på Little Shop of Horrors også. Også er jeg også enig í at Total Recall, og The day the earth stood still er helt grusomme. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) 7 minutes ago, BadCat said: Det er laget for barn. Hvordan mener du dialogen burde være, mer pedagogisk utformet? Har du hørt hva de sier? Sjekk feks "kjærlighetsscenene" til anakin og padme. Det er såvidt skuespillerne klarer å holde maska. Endret 3. januar 2022 av Reg2000 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Sikkert helt greit popkornknasketid med ny Total Recall og The Day... hvis man ikke har sett originalene. Jeg sovnet på premieren til The Day... og måtte lide meg gjennom senere. For noen som har sett originalene vil jeg tro at begge er en meget dårlig opplevelse. En film kan oppleves dårligere enn den er hvis man sammenligner med noe man likte godt. Endret 3. januar 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Det neste blir vel at de skal lage remake av "Back to the future" filmene, er jo ingen som kan erstatte Michael J Fox som Marty og Christopher Lloyd som Doc. Og en firer synes jeg de måtte ha laget på 90 tallet. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Reg2000 skrev (23 minutter siden): Har du hørt hva de sier? Sjekk feks "kjærlighetsscenene" til anakin og padme. Det er såvidt skuespillerne klarer å holde maska. Lol 🙂 kanskje et pedagogisk læreknep for hvordan du aldri skal snakke til dama di... Endret 3. januar 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Var ikke nr 3 et hint til å slutte mens leken var god? BTTF er totalt mindfuck. Fikk en guffen følelse da jeg så The Walk. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Atib Azzad skrev (13 minutter siden): The thing fra (1982), som en re-make av the thing from another world (1951) Ja, jeg vet at den ofte blir omtalt som en remake, men samtidig har John Carpenter siden dag en vært tydelig på at han ikke ønska å remake The Thing From Another World, og heller ikke lagde en remake av den, men heller lage en ny adapsjon av Who Goes There?. Så får nesten folk gjøre opp sin egen mening om det. Når det er sagt forguder jeg begge de filmene, og jeg synes det er synd at Alec Gillis og Tom Woodruffs Amalgamated Dynamics ble totalt rævpult i The Thing (2011). Jeg ser virkelig ikke frem til den kommende remaken/rebooten/whatever, men ser ekstremt frem til The Thing: The Board Game. Det tror jeg fort kan bli helt absurd fett. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 6 minutes ago, """ said: Ja, jeg vet at den ofte blir omtalt som en remake, men samtidig har John Carpenter siden dag en vært tydelig på at han ikke ønska å remake The Thing From Another World, og heller ikke lagde en remake av den, men heller lage en ny adapsjon av Who Goes There? Ah, okei. Det er notert! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 John Carpenter har vel sluttet å lage filmer, og spiller i band i stedenfor. Så dette inertvjuet for en tid siden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Stemmer. Eller, det er vel egentlig et soloprosjekt hvor sønnen Cody Carpenter og gudsønnen Daniel Davies er mer som session medlemmer, mens John Carpenter er sjefen og styrer skuta. Alle er kjent med filmsoundtrackene hans, men alt for få kjenner til Lost Themes-skivene. Tre virkelig fete skiver. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) They Live ❤️ Endret 4. januar 2022 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Gouldfan skrev (8 timer siden): Jeg har John Wick boksen på Blu-ray, i disse virker Reeves veldig sliten, usikker på om det er meningen. Er litt samme i Constatine... Det er nok meningen, fordi han er "pensjonert", og har mistet kona. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Reg2000 skrev (17 timer siden): Tja jeg vet ikke om så mange som ville klart å gjøre veldig mye ut av det manuset. Dialogen er forferdelig. Når det er sagt er det mye rar dialog i de gamle filmene og. Det er det jo, men det gir i det minste mening det aller meste. Og det er en del episke sitater også ^^ Den gangen hadde man kritiske folk, f.eks Harrison Ford, som sa ifra når det ikke fungerte. Endret 4. januar 2022 av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 2 hours ago, DukeNukem3d said: Det er det jo, men det gir i det minste mening det aller meste. Og det er en del episke sitater også ^^ Den gangen hadde man kritiske folk, f.eks Harrison Ford, som sa ifra når det ikke fungerte. Han hadde vel flere som hjalp til med manus på noen av filmene. Lucas har ikke skrevet manus til Empire strikes back og Revenge of the Jedi alene. På Episode 4 og på episode 1-3 er det vel kun George Lucas som står kreditert som Writer. Tror dialogen ble endel bedre når han hadde noen andre som hjalp til med manus. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Reg2000 skrev (4 timer siden): Han hadde vel flere som hjalp til med manus på noen av filmene. Lucas har ikke skrevet manus til Empire strikes back og Revenge of the Jedi alene. På Episode 4 og på episode 1-3 er det vel kun George Lucas som står kreditert som Writer. Tror dialogen ble endel bedre når han hadde noen andre som hjalp til med manus. Jeg er faktisk overrasket over at han fikk til episode 4 på egen hånd. Det er riktignok den svakeste av de 3 originale, men det er jo fortsatt en veldig god film. Endret 4. januar 2022 av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Kroat Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg så i kveld filmen "The Age of Adaline" En fantastisk film full av følelser og romantikk Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 DukeNukem3d skrev (2 timer siden): Jeg er overrasket over at han fikk til episode 4 på egen hånd, selv om Jeg er faktisk overrasket over at han fikk til episode 4 på egen hånd. Det er riktignok den svakeste av de 3 originale, men det er jo fortsatt en veldig god film. Sies det ikke at kona hans reddet den på klipperommet? Tror det var mye materiale som ikke kom med. Ep IV har jo en del brå overganger. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Brå overganger skyldes antakelig at scenene fikk en annen rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå